اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951130236605382

صبح دیروز و با حضور گسترده داوطلبان

آزمون‌های بازار سرمایه برگزار شد

کد: 13951130236605382

https://goo.gl/0Yt6aP

، تهران , (اخبار رسمی): بیست و هشتمین دوره آزمون‌ گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه، روز جمعه، بیست و نهم بهمن 95 در تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز به طور هم زمان برگزار شد.

آزمون‌های بازار سرمایه برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار، ، فارغ التحصیلان رشته های دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین افرادی که حداکثر تا پایان شهریور 96 فارغ التحصیل می شوند، امکان حضور در این دوره از آزمون گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه را داشتند.

بنابر اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار، نتایج این دوره از آزمون ها به فاصله کمتر از یک ماه از زمان برگزاری اعلام می شود.

 خاطر نشان می شود: آزمون های اصول بازار سرمایه و تحلیلگری دو مرتبه در سال یک بار در شهریور و بار دوم در اواخر بهمن ماه برگزار می شود.

یست و هفتمین دوره از آزمون ‌های حرفه ‌ای بازار سرمایه در سه آزمون اصول بازار سرمایه، تحلیل‌گری بازار سرمایه و معامله ‌گری بازار سرمایه، جمعه پنجم شهریور  سال جاری برگزار شده بود.

امروز نیز در تهران، این دوره از آزمون ها همانند دیگر سال ها در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با استقبال گسترده داوطلبان برگزار شد.

پیش از این به درخواست داوطلبان و تصویب کمیته گواهی ‌نامه‌های حرفه‌ای بازار اوراق بهادار، مهلت نام نویسی در این آزمون تا بیست و هفتم دی تمدید شده بود.

به اطلاع می رساند، ثبت نام دوره جدید آزمون‌های الکترونیکی اصول بازار سرمایه و تحلیل‌گری بازار سرمایه (ویژه دارندگان مدارک حرفه‌ای CFA) نیز در تاریخ بیستم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اطلاعیه برگزاری آزمون های بازارسرمایه واقع در پایگاه اینترنتی http://icmc.seo.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان بورس و اوراق بهادار

هیئت وزیران در جلسه 14/12/1384 بنا به پیشنهاد شورای عالی بورس و اوراق بهادار و به استناد تبصره ماده (5) قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران – مصوب 1384- اساسنامه سازمان بورس و اوراق بهادار را تصویب نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه