اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951130236700005

درخشش نخستین نیوزوایر ایران در نهمین جشنواره وب و موبایل

اخبار رسمی، برترین وبلاگ سازمانی ایران شد

کد: 13951130236700005

https://goo.gl/64CzSO

، تهران , (اخبار رسمی): وبلاگ اخبار رسمی، در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران که در روز پنجشنبه 28 بهمن ماه در سالن همایش پژوهشگاه نیرو به پایان رسید، برنده عنوان برترین وبلاگ سازمانی ایران شد.

اخبار رسمی، برترین وبلاگ سازمانی ایران شد
اخبار رسمی، برترین وبلاگ سازمانی ایران شد

وبلاگ اخبار رسمی پس از انتشار حدود500مقاله و مطلب آموزشی، مرجعی برای فعالان روابط عمومی و بازاریابی محتواست

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی، وبلاگ برتر سازمانی ایران که با نام مجله روابط عمومی اخبار رسمی شناخته می شود، پس از حدود 3 سال از شروع فعالیت و انتشارش، با بیش از 500 مقاله و مطلب آموزشی، در تلاش است تا نقش مهمی در ارتقاء جایگاه روابط عمومی درکشور ایفا کند. 

مجید کثیری، مدیرعامل اخبار رسمی با اشاره به خدمات نوین این مجموعه، گفت: اخبار رسمی به عنوان نخستین نیوزوایر بین المللی ایران، خدمات نوینی در زمینه خبر رسانی، ارتباط‌سازی شرکت‌ها و رسانه‌ها ارائه داده تا  ایجاد روابط عمومی موثرتر شرکت‌ها محقق شود.

او ادامه داد: این خدمات از نظر مفهوم  و ابزار، در ایران جدیدند و بر همین اساس، آموزش و فرهنگ‌سازی اصل اول حرکت این مجموعهبوده تا بتوانیم فعالیت‌های خود را به خوبی معرفی کنیم.

کثیری با اشاره به اهمیت وبلاگ ها درحوزه روابط عمومی و خبر افزود: وبلاگ اخبار رسمی، یک سال قبل از رونمایی سایت اصلی رونمایی شد؛ چرا که معتقدیم انتشار محتوای آموزشی در صنعت روابط عمومی یک ضرورت است و باید در این بخش کارهای گسترده ای ساماندهی کرد.

او درباره موفقیت‌های اخبار رسمی در این حوزه گفت: پس از انتشار حدود 500 مقاله و مطلب آموزشی، وبلاگ اخبار رسمی، مرجعی برای فعالان روابط عمومی و بازاریابی محتوا شده و هم اکنون هزاران مدیر برجسته کشور در مجله ایمیلی هفتگی عضو شده اند تا  گواهی بر این موفقیت باشند.

یاسر نثاری، مدیر وبلاگ اخبار رسمی درباره روند رشد وبلاگ این مجموعه با اشاره به اهمیت کار تیمی،گفت: در 3سال گذشته، همکاران متخصص در قالب کار تیمی با ما همکاری داشته‌اند، اما در 6 ماه گذشته با رشد تولید محتوا و تغییر نگاه مدیریتی وبلاگ توانستیم همکاری نویسندگان بیشتری را جلب کنیم و  رشد یاد شده را محقق کنیم.

او ادامه داد: هدف اصلی وبلاگ آموزش «مخاطب متخصص» است و بر همین اساس و برای حفظ سطح کیفی مطالب، علاوه بر مطالب مقاله‌ای توجه خاصی به خبر، گزارش، اینفوگرافیک و سایر دسته‌های محتوایی داشتیم.

عضو تیم بازاریابی اخبار رسمی،درباره برنامه‌های آینده ارتقای آموزش روابط عمومی در اخبار رسمی، افزود: در نظر داریم با افزودن سایر انواع محتوا همچون ویدیو و وبینارها، راه‌های تعاملی بیشتری را با مخاطبان ایجاد کنیم.

گفتنی است نهمین جشنواره وب و موبایل ایران 28 بهمن 95 در سالن همایش‌های خلیج فارس پژوهشگاه نیرو تهران برگزار شد و 15 هزار وب سایت و 4 هزار و 200 اپلیکیشن موبایل در رقابت بودند و اخبار رسمی به انتخاب داوران در دو حوزه، کاندیدای وبسایت برتر  شد.

گفتنی است، وبلاگ اخبار رسمی، از بهمن 1392 و ماه‌ها بیش از رونمایی از سایت اخبار رسمی، با انتشار مقالات متعدد در زمینه روابط عمومی و رسانه‌های اجتماعی آغاز به کار کرد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وبلاگ اخبار رسمی، می‌توانند به زیردامنه اخبار رسمی به آدرس http://Blog.AkhbarRasmi.com مراجعه و برای مشاهده پروفایل آن در سایت جشنواره، به آدرس http://www.iwmf.ir/website/23037/http://blog.akhbarrasmi.com کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]