اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951130236837013

نشست فناوری‌های نوین اتوماسیون و ابزاردقیق برگزار شد

بازگشت رسمی میتسوبیشی الکتریک پس از 40 سال

کد: 13951130236837013

https://goo.gl/hFZTdX

، تهران , (اخبار رسمی): نشست فناوری‌های نوین اتوماسیون و ابزار دقیق به میزبانی شرکت میتسوبیشی الکتریک با نام «همیار شما برای راهکارهای فنی» با حضور بیش از 400 نفر از فعالان بخش‌های مختلف صنعتی ایران در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

خانواده میتسوبیشی ایران؛ نشست فناوریهای نوین اتوماسیون و ابزار دقیق در تاریخ 27 بهمن 95

میتسوبیشی الکتریک طی دهه‌های پیشین به عنوان بازیگر اصلی صنعت اتوماسیون و ارائه‌ دهنده خدمات مختلفی در صنایع ایران بوده که با ارائه فناوری‌های نوآورانه خود را به حمایت صنایع مختلف ایران متعهد می‌داند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتوماسیون صنعتی برگ، نشست فناوری‌های نوین اتوماسیون و ابزار دقیق به میزبانی شرکت میتسوبیشی الکتریک با حضور بیش از 400 نفر از مدیران و فعالان بخش‌های مختلف صنعتی ایران در هتل اسپیناس پالاس تهران در27 بهمن ماه 95 برگزار شد.

تمرکز اصلی این نشست بر بازگشت رسمی میتسوبیشی الکتریک به ایران و معرفی شرکت برگ به‌عنوان نماینده رسمی در بخش اتوماسیون صنعتی، ابزار دقیق و رباتیک و شرکت توان‌رسان به‌عنوان نماینده رسمی محصولات درایو و اینورتر است.

بر اساس این گزارش، در ابتدا شیمیزو نوریاکی قائم مقام ریاست کل بازاریابی بین المللی میتسوبیشی الکتریک، در خصوص تاریخچه و دستاوردهای نوین شرکت میتسوبیشی الکتریک توضیحاتی ارائه کرد و در ادامه نحوه انتخاب شرکت اتوماسیون صنعتی برگ به‌عنوان نمایندگی رسمی اتوماسیون صنعتی، ابزار دقیق سخنانی مطرح شد.

در بخش های بعدی این نشست نیز راه حلهای نوین میتسوبیشی الکتریک  e-F@ctory و سیستم های کنترلی iQ sequence   و نیز اینورترها و راه کارهای مربوطه اطلاعات فنی ارائه شد.

گروه میتسوبیشی الکتریک با اعمال خلاقیت در تمام جنبه های فعالیت خود پیوسته در حال پیشبرد فن آوری و خدمات رسانی بوده تا بدین روش کیفیت زندگی در جامعه را ارتقا بخشد و برای دستیابی به این مهم هفت هدف اساسی نظیر اعتماد، کیفیت، تکنولوژی، اصول شهروندی، رعایت اصول اخلاقی و قوانین، محیط زیست و رشد را در دستور کار خود قرار داده است. 

این مجموعه به‌عنوان شرکت پیشرو در تولید و فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی که بیش از یک سوم بازار اتوماسیون دنیا را در دست دارد ضمن آنکه دومین برند پر فروش جهان در طول سالیان متمادی یکی از قابل اعتمادترین و نوآورترین برندهای اتوماسیون صنعتی در دنیا نام گرفته است؛ تجهیزات صنعتی میتسوبیشی الکتریک در ایران سابقه بیش از 50 سال داشته که در حال حاضر با آغاز رشد اقتصادی کشور پس از برجام  و گشایش های اقتصادی حال حاضر در کشور، همکاری رسمی خود را در ایران از سر گرفته است.

بر پایه این گزارش، پس از مشکلات و مصائب ویروس استاکس نت (Stuxnet) در صنایع گوناگون، محصولات صنعتی میتسوبیشی الکتریک بعنوان یک محصول ایمن در صنایع اصلی و حیاتی کشور شناخته می شود و امکانات امنیتی ویژه محصولات میتسوبیشی الکتریک، جایگزین صاحب صلاحیتی را معرفی می نماید. کمپانی میتسوبیشی طی دهه های پیشین به عنوان بازیگر اصلی صنعت اتوماسیون صنعتی، ابزار دقیق و ارائه‌ دهنده خدمات مختلف در صنایع ایران بوده که با ارائه فناوری‌های نوآورانه خود را به حمایت صنایع مختلف ایران متعهد می‌داند و در تلاش است به ایفای نقش خود به ‌عنوان شریکی ایمن و قابل‌اطمینان به ارائه خدمات فنی و تکنولوژیک در پروژه‌های اتوماسیون و هوشمندسازی ادامه دهد.

 در این نشست ریاست دفتر میتسوبیشی الکتریک ترکیه و مدیر عامل بخش تجهیزات صنعتی از فناوری‌های نوین در صنعت اتوماسیون صنعتی و مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت برگ در خصوص توانایی ها و سوابق شرکت برگ در صنعت اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق سخنرانی کردند و دلایل آغار همکاری با میتسوبیشی  را تعهد شرکت برگ به پشتیبانی خدمات فنی و مهندسی به مشتریان خود در طول ربع قرن تجربه شرکت برگ در اتوماسیون صنعتی با شعار «شما تنها نیستید» بیان کردند.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتوماسیون صنعتی برگ

شرکت برگ در سال 1371 با هدف مشاوره، طراحی، بهبود و ارایه سامانه های فناورانه صنعتی و انتقال دانش و توان مهندسی در زمینه اتوماسیون صنعتی، ابزار دقیق و سامانه های پایش وضعیت (Condition Monitoring) تجهیزات دوار صنعتی تأسیس گردید. در طول سالهای گذشته و به ضرورت پروژه های اجرا شده اقدام به تحقیق، شناسایی و طراحی راهکارهای مفید مهندسی نمود و با طراحی و پیاده سازی طرح های توسعه فنی و مدیریتی، توان خدمت رسانی خود را افزایش داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]