اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951130236856494

ملزومات ثبت یک شرکت سهامی خاص

کد: 13951130236856494

https://goo.gl/5V3E48

، تهران , (اخبار رسمی): آیا می دانید برای اینکه بتوانید شرکت سهامی خاص ثبت کنید چه الزاماتی را باید رعایت کنید.

ملزومات ثبت یک شرکت سهامی خاص

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ثبت شرکت و ثبت برند نوبل، ثبت شرکت سهامی خاص حداقل 3 نفر سهامدار اصلی یا همان اعضا اصلی را نیاز دارد و باید دو نفر نیز به‌عنوان بازرس اصلی و علی البدل برای ثبت شرکت معرفی شوند که هیچ نسبت فامیلی با اعضاء نداشته باشند 35درصد از سرمایه اولیه مورد نیاز که 100 هزار تومان است و باید در یک بانک سپرده شود و فیش واریز سرمایه به حساب شرکت برای ثبت شرکت دریافت شود، در ضمن سرمایه ثبت شرکت باید از طرف اعضا تامین و بین اعضا تقسیم شود.

پس از مشخص شدن اعضا و بازرسین و فراهم شدن سرمایه باید به فکر انتخاب سمت برای اعضا بود یک مدیر عامل، یک رئیس هیات مدیره و یک نفر نایب رئیس هیات مدیره باید در مجمع عمومی موسسین و جلسه هیئت مدیره تعیین و سپس تنظیم صورتجلسه انجام می شود حالا برای ثبت باید اساسنامه و اظهارنامه تهیه شود.

ثبت شرکت یک فرآیند تخصصی است و چنانچه به درستی مسیر ثبت شرکت طی نشود می‌تواند بسیار زمان بر و پر هزینه باشد به همین دلیل توصیه می‌کنم روی تخصص و مشاوره همکاران ما حساب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ثبت نوبل

موسسه نوبل از سال 1389 در بخش حقوقی، ثبت شرکت، ثبت برند، تجاری سازی، اخذ گواهینامه ISO، مشاوره مالی و مالیاتی و مشاوره کسب و کار به کلیه مدیران موفق و هموطنان عزیز خدمت رسان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی