اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951202237485431

صادرات ۳۷ هزار تن فولاد آلیاژی در 11 ماهه امسال

کد: 13951202237485431

https://goo.gl/7kzx0Z

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: در 11 ماهه امسال ۳۷ هزار تن فولاد آلیاژی صادر کردیم و این میزان سال آیند به 100 هزار تن خواد رسید.

صادرات ۳۷ هزار تن فولاد آلیاژی در 11 ماهه امسال

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، «محمدابراهیم قدیریان» با اعلام این خبر، افزود : ما در سال‌های گذشته 50 درصد فولاد آلیاژی تولید می‌کردیم اما امسال به 100 درصد تولید فولاد آلیاژی رسیده‌ایم.
مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران افزود : برنامه تولیدی ما به صورتی است که تا پایان سال به  400 هزار تن تولید بیلت دست پیدا می کنیم و خوشبختانه در حال حاضر بسیار به این رقم نزدیک شده‌ایم و از این میزان تولید 90 درصد آلیاژی و 10 درصد آن مهندسی است. 
وی در پایان  گفت: امید است تا پایان سال به صادرات 45 هزار تن دست پیدا کنیم که خود رکورد جدید است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار