اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951202237495376

امروز در بورس کالا صورت می گیرد

عرضه ۲۶۱ هزار تن گندم خوراکی ۱۰ استان کشور

کد: 13951202237495376

https://goo.gl/GJplty

، تهران , (اخبار رسمی): تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران امروز (دوشنبه) ۲ اسفند ماه میزبان عرضه ۲۶۱ هزار تن گندم خوراکی استان های ایلام، کردستان، فارس، سمنان، خوزستان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، البرز و اردبیل است.

عرضه ۲۶۱ هزار تن گندم خوراکی ۱۰ استان کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از بورس کالای ایران، علاوه براین ۳۰۰ تن روغن، ۲ هزار تن شکر سفید و ۲۵ هزار تن گندم دوروم نیز در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

همچنین ۱۴ هزار و ۳۴۳ تن ذرت دانه ای نیز در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی و ۶۷۵ تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت گواهی سپرده کالایی نیز در این تالار عرضه می شود.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران میزبان عرضه ۶۷ هزار و ۱۷۰ تن انواع مواد پلیمری، قیر، گوگرد، لوب کات، وکیوم باتوم و سلاپس واکس است.

در این روز ۵ هزار تن قیر و ۵۰۰ تن عایق رطوبتی در تالار صادراتی عرضه می شود.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۲۲۰ تن سبد میلگرد شرکت صنایع فولاد هیربد زرندیه و ۱۰ کیلو گرم شمش طلای زر معدن اختران است.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه ۵ دوز مواد ژنی گاو  و ۴۲ هزار قطعه جوجه یک روزه را تجربه می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بورس کالای ایران

نیاز به ایجاد بازاری متشکل و سازمان یافته برای تقابل آزاد عرضه و تقاضا، دولت و مجلس شورای اسلامی را بر آن داشت تا بستر قانونی لازم جهت تاسیس و راه اندازی بورسهای کالایی را در ایران فراهم سازند. در این راستا با تصویب بند (ج) ماده (95)قانون برنامه سوم و بند (الف) قانون برنامه چهارم ، شورای عالی بورس موظف به تشکیل و گسترش بورسهای کالایی در ایران گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]