اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951203237915376

امروز صورت می گیرد

حضور ۱۸ پتروشیمی با عرضه ۷۱ هزار تن مواد پلیمری

کد: 13951203237915376

https://goo.gl/FRNR6K

، تهران , (اخبار رسمی): [پلیمر] تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، امروز ۳ اسفند ماه، میزبان عرضه ۷۱ هزار و ۲۰۴ تن انواع مواد پلیمری است.

حضور ۱۸ پتروشیمی با عرضه ۷۱ هزار تن مواد پلیمری

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی بورس کالا،طی این روز و در تالار مذکور مجتمع های پتروشیمی اروند، امیرکبیر، ایلام ،آبادان، آریا ساسول، بندرامام، پلی نار، تبریز، تخت جمشید، تندگویان، جم، خوزستان، رجال، غدیر، لاله، مهر، پتروشیمیایی تخت جمشید پارس و پلی پروپیلن جم محصولات خود را روی تابلوی عرضه می برند.

علاوه براین ۲ هزار تن سلاپس واکس، ۳۹ هزار و ۹۰۰ تن انواع قیر، ۵ هزار تن گوگرد، ۳ هزار تن لوب کات، ۱۸ هزار تن وکیوم باتوم نیز در این تالار عرضه می شود.

تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۱۰ هزار و ۱۰۰ تن  انواع قیر، گوگرد و عایق رطوبتی است.

تالار محصولات صنعتی و معدنی هم طی این روز عرضه یک هزار و ۲۰۰ تن سبد میلگرد و نبشی شرکت ذوب آهن اصفهان و ۱۰ کیلوگرم شمش طلای زر معدن اختران  را تجربه می کند.

شایان ذکر است تالار محصولات کشاورزی نیز عرضه ۲۱ هزار تن گندم خوراکی، ۴ هزار تن گندم دوروم، ۲ هزار تن شکر سفید و ۳۰۰ تن روغن خام را در این روز تجربه می کند.

علاوه براین ۵ کیلوگرم زعفران رشته ای خراسان رضوی نیز در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

همچنین ۱۱ هزار و ۱۸۴ تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی و ۶۷۵ تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت گواهی سپرده کالایی در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۳۰۰ تن ضایعات آهنی شرکت نفت جی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بورس کالای ایران

نیاز به ایجاد بازاری متشکل و سازمان یافته برای تقابل آزاد عرضه و تقاضا، دولت و مجلس شورای اسلامی را بر آن داشت تا بستر قانونی لازم جهت تاسیس و راه اندازی بورسهای کالایی را در ایران فراهم سازند. در این راستا با تصویب بند (ج) ماده (95)قانون برنامه سوم و بند (الف) قانون برنامه چهارم ، شورای عالی بورس موظف به تشکیل و گسترش بورسهای کالایی در ایران گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]