اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951207239106951

 جشنواره وب و موبایل ایران با معرفی برگزیدگان خاتمه یافت

لولاک برنده جایزه بهترین وب سایت جشنواره وب ایران

کد: 13951207239106951

https://goo.gl/LhvbJ7

، تهران , (اخبار رسمی): لولاک جایزه بهترین وب سایت به انتخاب داوران و مردم در گروه محیط زیست را برای طراحی مناسب و محتوای علمی و کاربردی در خصوص حیوانات در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران به دست آورد.

تندیس سایت برتر نهمین جشنواره وب و موبایل ایران

لولاک در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران و در کنار بزرگان وب فارسی، برنده جایزه بهترین وب سایت به انتخاب داوران و مردم در گروه محیط زیست شد

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی لولاک، نهمین جشنواره وب و موبایل ایران در حالی به کار خود خاتمه داد که این شرکت موفق به کسب جایزه بهترین وب سایت به انتخاب داوران و مردم در گروه محیط زیست به خاطر طراحی مناسب و محتوای علمی و کاربردی در خصوص حیوانات شد.

ندا زینالی بقا مدیر روابط عمومی لولاک ضمن اعلام این خبر گفت: نهمین جشنواره وب و موبایل ایران هر ساله با هدف شناسایی و تقدیر از مجموعه‌های موفق‌ در صنعت وب و موبایل برگزار شده و در پایان آن به برگزیدگان در زمینه‌های کسب و کارهای آنلاین، شخصی و شرکتی، اطلاع رسانی و محتوا، خدمات آنلاین و نرم افزارهای موبایل جوایزی اهدا می‌شود.

وی به تلاش‌های انجام شده در مجموعه برای کسب این عنوان اشاره و افزود: تیم لولاک با تلاش جمعی، انرژی بالا و باور به اهداف راستین خود مسیر موفقیت را طی کرد.

زینالی بقا ادامه داد: از کسب این افتخار بسیار خوشحالیم و این مساله انگیزه‌ای خواهد بود تا با برنامه ریزی دقیق و استفاده از علم روز گام‌های بعدی را نیز با موفقیت برداریم.

او به تشریح برنامه‌های آتی مجموعه پرداخت و گفت: لولاک با گسترش فعالیتهای خود از طریق همکاری با معتبرترین نهادهای علمی و اجرایی در این حوزه، به افزایش سطح آگاهی در عام جامعه و افراد مرتبط با حیوانات خواهد پرداخت و خدمات ویژه ای را برای صاحبین حیوانات و فعالین این حوزه راه اندازی خواهد کرد.

گفتنی است این جشنواره از تاریخ پنجم دی ماه یک هزار و سیصد و نود و پنج تا بیست و هشتم بهمن ماه یک هزار و سیصد و نود و پنج با حضور 4915شرکت و مجموعه فعال در عرصه وب و موبایل به میزبانی تهران در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لولاک

• لولاک برندی است که به فعالیت در حوزه های مرتبط با حیوانات میپردازد و با استفاده از زیرساختهای دیجیتال ضمن اطلاع رسانی و آگاه سازی عام مردم در خصوص حیوانات و حقوق آنان، سرویسهایی را برای علاقه مندان به حیوانات و همچنین صاحبین آنان فراهم میسازد. • لولاک به دنبال افزایش آگاهی در خصوص رفتار با حیوانات و نگهداری از آنها میباشد. • لولاک زیرساختهای جدیدی را در اختیار فعالین این حوزه قرار خواهد داد. • لولاک استانداردهایی را در این حوزه بنا نهاده و به ارتقاء استانداردهای جاری میپردازد. • لولاک با ایجاد شبکه تخصصی و علمی اطلاعات کاربردی و صحیح را در اختیار مخاطبین میگذارد. • لولاک همراهی مطمئن برای صاحبین حیوانات میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]