اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951209239687056

انتخاب مردمی برترین‌های سال 95

جشنواره بزرگ اطلاعات عمومی در سامانه «نت‌رای»

کد: 13951209239687056

https://goo.gl/LShKb2

، تهران , (اخبار رسمی): ابراز نظر و مشارکت در انتخاب برترین‌‏ها در موضوعات مختلف همیشه از جذابیت خاصی برای عموم مردم برخوردار بوده ضمن آنکه علاوه بر این انتخاب برترین‌ها از دید مردم منجر به افزایش کیفیت موضوع مدنظر و به دنبال آن افزایش رضایتمندی کلی مردم خواهد بود.

جشنواره بزرگ اطلاعات عمومی در نت رای

الماس های درخشان سال 95

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی نت‌رای، ابراز نظر و مشارکت در انتخاب برترین‌ها در موضوعات مختلف همیشه از جذابیت خاصی برای عموم مردم برخوردار بوده است، علاوه بر این انتخاب برترین‌ها از دید مخاطب منجر به افزایش کیفیت موضوع مدنظر و به دنبال آن افزایش رضایت‌مندی کلی مردم خواهد بود.

از این رو، با توجه به نزدیک شدن به پایان سال 95 شمسی، سامانه نت‌رای با در اختیار داشتن بستر نظرسنجی های آنلاین اقدام به برگزاری نظرسنجی‏‌های مردمی«برترین‌های سال 95» کرده‌است.

عموم مردم می‌توانند از طریق سایت یا اپلیکیشن نت‌رای به چهره‌ها و برنامه‌های محبوب و مورد علاقه خود رای دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نت رای

نت رای با توجه به جامعه مخاطبان رو به تزاید خود، می تواند پاسخگوی شما برای برگزاری هرگونه نظرسنجی عمومی و انجام تحقیقات بازار در کوتاه ترین زمان و پایین ترین قیمت با لحاظ پروفایل دقیق کاربران باشد... اگر شما مجموعه ای هستید که نیازمندید که به صورت مستمر و منظم نظرسنجی عمومی داشته باشید، پیشنهاد نت رای به شما اخذ کانال و صفحه اختصاصی با آدرس دلخواه خودتان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]