اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951217242446292

کمپین نوروزی با شعار «همه برنده‌اند» آغاز شد

هفت‌سین جیرینگ؛ هدیه نوروز 96

کد: 13951217242446292

https://goo.gl/UiXAZM

، کیش , (اخبار رسمی): کمپین نوروزی «هفت سین جیرینگی» با شعار «همه برنده‌اند»، از ۱۵ اسفندماه ۹۵ آغاز شد؛ جیرینگ این کمپین را با مشارکت چندین مجموعه برگزار و از مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول برای شرکت در این کمپین دعوت کرد.

هفت سین جیرینگ هدیه نوروز 96

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی جیرینگ، کمپین نوروزی جیرینگ  با مشارکت زودفود، سینما تیکت، تیوال، شیکسون، شهرکتاب آنلاین، مستر بلیط، زنبیل، گوشی شاپ و رند آغاز و از مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول برای شرکت در این کمپین دعوت شد.
از شرایط شرکت در این کمپین، داشتن حساب کیف پول جیرینگ است و در صورتی که شرکت‌ کنندگان، تاکنون موفق به ایجاد کیف پول خود نشده اند، می‌‌توانند از طریق شماره گیری کد #۷*۷*، کیف پول خود را ایجاد و رمز کیف پول خود را دریافت کنند.
همچنین مشترکان می‌توانند برای شرکت در کمپین هفت‌سین جیرینگی، پس از مراجعه به سایت‌‌های نام‌ برده و خرید از این  فروشگاه‌ها و پرداخت از طریق کیف پول جیرینگ، کد شرکت در مسابقه را دریافت کرده و از طریق سایت هفت سین وارد بازی شوند.

از مهم ‌ترین امتیازات این کمپین این است که هیچ گزینه‌ای، پوچ نبوده و مشترکان جیرینگ می‌‌توانند با شرکت در این کمپین، ضمن تجربه یک خرید آسان و امن، از جوایز نقدی و غیر نقدی ارزنده‌ ای بهره مند شوند. 
مشترکان برای شرکت در کمپین باید پس از انجام عملیات خرید و پرداخت از طریق کیف پول جیرینگ، مراحل زیر را طی کنند:
•     ورود به سایت هفت سین جیرینگی
•    درج شماره تلفن همراه و درج کد تایید دریافتی از طریق پیامک
•    ورود به صفحه بازی و انتخاب یکی از خانه‌ های بازی با وارد کردن کد جایزه(پشت هر خانه، یک جایزه و یا یک المان از المان‌ های هفت سین خواهد بود).
اهدای جوایز به صورت هفتگی و اسامی از طریق پیامک و شبکه‌های اجتماعی رسمی جیرینگ به آدرس @jiringpay در تلگرام و یا سایت جیرینگ اعلام می‌شود.
 
در طول مدت زمان اجرای کمپین، در صورتی که  هر فرد، ۷ سین متمایز را دریافت کند، بدون قرعه کشی برنده جایزه ویژه خواهد شد.
این کمپین از ۱۵ اسفندماه ۹۵ آغاز و تا آخرین جمعه اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جیرینگ

رشد بسیار سریع ضریب نفوذ تلفن همراه، از یک سو و نقش کلیدی خدمات مالی در زندگی روزمره مردم از سوی دیگر، منجر به شکل گیری ایده ارائه خدمات مالی بر بستر تلفن همراه شد. همراه اول با بیش از 44 میلیون مشترک که به عنوان بزرگترین اپراتور خاورمیانه با پوشش سراسری، همواره در ارائه خدمات همراه پیشگام بوده، پس از استقبال بی نظیر مخاطبین از کیف پول همراه درنمایشگاه تلکام سال 1389 و به منظور توسعه خدمات مالی همراه و پاسخگویی به نیازمشتر کین برای دسترسی مطمئن، سریع و امن به خدمات مالی، همگام با تکنولوژی روز دنیا، در اسفند همان سال، اقدام به تاسیس شرکت پرداخت اول کیش با نام تجاری جیرینگ نمود. جیرینگ پس از راه اندازی کیف پول همراه، به منظور پوشش سراسری خدمات مالی همراه و با توجه به نیاز جامعه، سرویس های همبانک، جیرینگ کارت و رمز یکبارمصرف، را در حوزه بانکداری همراه ارائه کرد. همچنین شرکت پرداخت اول کیش(جیرینگ) با ایجاد درگاهی برای شارژ اینترنتی کیف پول همراه،در این سایت راه استفاده از مزایا و خدمات کیف­پول مانند خرید شارژ سیم­کارت اعتباری، پرداخت قبوض و خرید از درگاه MIPGرا برای مشتریان خود هموار کرده است. چشم انداز:قطب محلی برای پرداخت و قطب منطقه ای برای نقل و انتقال پول از طریق تلفن همراه بعنوان محبوب ترین روش پرداخت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]