اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951225244816679

P10، گوشی جدید هوآوی

تلفن همراهی که رفتار شما را تحلیل می‌کند

کد: 13951225244816679

https://goo.gl/fn7J0S

، تهران , (اخبار رسمی): P10، عنوان گوشی جدید هوآوی است که در روزهای اخیر محور توجه علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی قرار گرفته است.

تلفن همراه که رفتار شما را تحلیل می‌کند

به طور حتم، یکی از ویژگی‌های بسیار مهم گوشی هواوی P10 دوربین دوتایی است. دوربین‌هایی که با همکاری شرکت لایکا ساخته شده‌اند و ویژگی‌های جالبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت مات، P10، عنوان گوشی جدید هوآوی است که در روزهای اخیر محور توجه علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی قرار گرفته است.

نکته قابل توجه و منحصر به فرد در این گوشی، فعال بودن سیستم هوشمند منحصر به فرد است. این سیستم، می تواند تمامی رفتارهای مخاطب را کنترل و آنالیز کند. این سیستم به مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی گفته می‌شود که می‌توانند واکنش‌هایی مشابه رفتارهای هوشمند انسانی از جمله درک شرایط پیچیده، شبیه‌سازی فرایندهای تفکری و شیوه‌های استدلالی انسانی و پاسخ موفق به آنها، یادگیری و توانایی کسب دانش و استدلال برای حل مسایل را داشته باشند.

هوآوی برای هر رنگ P10 یک تم نرم‌افزاری خاص ساخته است، اما تغییرات جدی‌تری هم در نرم‌افزار این گوشی‌ها صورت گرفته است. به گفته مدیران هوآوی، گوشی P10 تشخیص می‌دهد چه نرم‌افزارهایی را بیشتر و چه نرم‌افزارهایی را کمتر استفاده می‌کنید و با توجه به این اطلاعات، سیستم عامل و میزان استفاده از رم را بهینه می‌کند. هوآوی قول داده است که اپ‌ها روی پرچم‌دار جدیدش  در مقایسه با گوشی‌های دیگر ۲۰ درصد سریع‌تر باز شوند. هوآوی تغییر زیادی روی اندروید انجام داده است، اما می‌گوید که این موضوع باعث نمی‌شود تا آپدیت‌ها را دیرتر عرضه کنند.  گوشی جدید هوآوی هم‌چنین پیش‌بینی می‌کند که شما می‌خواهید انگشت‌تان را روی صفحه به چه سمتی بکشید و به همین دلیل، بسیار سریع به فرمان‌های لمسی پاسخ می‌دهد.

به طور حتم، یکی از ویژگی‌های بسیار مهم گوشی هواوی P10 دوربین دوتایی است. دوربین‌هایی که با همکاری شرکت لایکا ساخته شده‌اند و ویژگی‌های جالبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. گوشی P10 همانند گوشی P9 یک لنز سیاه و سفید دارد که می‌تواند عکس‌های بسیار زیبایی ثبت کند. هواوی یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی رنگی و یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی تک رنگ یا همان سیاه و سفید را برای گوشی جدیدش در نظر گرفته است.

این گوشی با ظاهر ساده، قیمت خوب و کیفیت ساخت بالا، توانسته بود طرفداران زیادی پیدا کند. در سال جدید میلادی هم هوآوی با P10 می‌خواهد دوباره خودی نشان دهد. این گوشی بی‌شباهت به P99 نیست، اما قابلیت‌های جدیدی را در خودش جای داده است تا در سال جدید میلادی، بتواند در رقابت با دیگر گوشی‌ها دوام بیاورد. هوآوی P10 یکی از بهترین گوشی‌های چند وقت اخیر را  با قابلیت‌هایی بیشتر و ارتقاهای مختلف، پیشرفت داده است.

مانند  P9، پرچم‌دار جدید هوآوی هم در دو اندازه عرضه می‌شود. مدل اصلی P9 صفحه‌ای به اندازه‌ی ۵٫۱ اینچ دارد و وضوح این صفحه، Full HD است. از سوی دیگر، P10 Plus صفحه‌اش ۵٫۵ اینچی است و وضوح تصویری برابر با QHD دارد. هوآوی از قوی‌ترین چیپ‌ست خودش یعنی Kirin 960 در هر دو مدل استفاده کرده است و رابط کاربری EMUI 5.11 این شرکت هم روی این دو گوشی نصب شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مات

کانون بازاریابی و ارتباطات مات، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]