اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960307250267247

چگونه برای آیلتس آماده شویم؟

کارگاه رایگان یک‌روزه آیلتس برگزار می‌شود

کد: 13960307250267247

https://goo.gl/l16bJE

، تهران , (اخبار رسمی):  موسسه ایران‌آیلتس کارگاه رایگان «چگونه برای آیلتس آماده شویم ؟» را در نهم و دوازدهم خردادماه برگزار می‌کند.

کارگاه رایگان یک روزه آیلتس در تاریخ 9 خرداد 1396

به گزارش روابط عمومی ایران آیلتس امیر اشراق با بیان این خبر گفت: ظرفیت کارگاه روز سه شنبه 9 خردادماه تکمیل شده است و به دلیل استقبال مخاطبان، کارگاهی با همین عنوان برای روز جمعه 12 خردادماه تدارک دیده شده است و دوستانی که علاقه‌مند هستند می‌توانند فرم پیش ثبت نام کارگاه را پر کنند تا به صورت رایگان بتوانند درر  کارگاه شرکت کنند. 

اشراق افزود: برای افزایش آگاهی و دانش عمومی، جدیدترین شیوه‌های یادگیری آیلتس را در این کارگاه صورت منظم برای عموم مخصوصا دانشجویانی که قصد افزایش مهارت زبان انگلیسی خود را دارند، آموزش خواهیم داد.

او  در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت‌کنندگان گفت: شرکت‌کنندگان در این دوره به شناختی از استادان کارگاه‌های آمادگی آیلتس و سطح کلاس‌های اختصاصی ایران آیلتس خواهند رسید. هم‌چنین شرکت‌کنندگان می‌توانند به صورت مستقیم پاسخ سوالات‌شان را از استادان دریافت کنند.

متولی برگزاری این دوره افزود: توضیحات تکمیلی در مورد این رویداد را می‌توا در ایوند دنبال کرد.

اطلاعات بیش‌تر در این زمینه در نشانی iranielts.org منتشر شده است و شماره‌ تلفن 09354561456 پاسخ‌گوی پرسش‌های مرتبط با این کارگاه است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران آیلتس

آموزش زبان انگلیسی با ایران آیلتس برای شما آسان و لذت بخش خواهد بود. ایران آیلتس با روشهای تدریس مختلف ، متدهای جدید و انواع کارگاه ها ، کلاس ها و رویدادهای متنوع ، یادگیری زبان انگلیسی را برای شما لذت بخش خواهد کرد. بهترین نمره های کسب شده در آزمون آیلتس را میتوانید در بین زبان آموزان ایران آیلتس بیابید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]