اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960410253186943

دسترسی سریع و آسان به فروشگاه از طریق موبایل میسر شد

رونمایی از نسخه جدید فروشگاه اینترنتی افق 

کد: 13960410253186943

https://goo.gl/vbtQV1

، تهران , (اخبار رسمی): وب‌سایت فروشگاه اینترنتی افق باهدف دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر به محصولات و انتخاب سریع و آسان درحوزه محصولات حفاظتی، کنترلی و امنیتی رونمایی شد.

رونمایی از نسخه جدید فروشگاه اینترنتی افق 

نسخه جدید فروشگاه اینترنتی افق در نشانی www.ofvco.com قابل دسترسی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت افق فرا ویژن، نسخه جدید فروشگاه اینترنتی افق که ارائه‌دهنده محصولات کنترلی، حفاظتی و امنیتی است از 30 اردیبهشت‌ماه فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیرعامل فروشگاه اینترنتی افق با اعلام این خبر گفت: این وب‌سایت، با امکانات متفاوت و کاربردی در نشانی www.ofvco.com امکاناتی از قبیل دسترسی سریع و آسان به منو محصولات در هر دسته‌بندی، افزایش سرعت بارگذاری سایت و نمایش بهتر در گوشی‌ها را دارد.

حمیدرضا ماشاللهی  افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف به‌روزرسانی فروشگاه اینترنتی افق، بهبود بخش وبلاگ سایت برای راهنمایی مشتریان برای انتخاب بهترین محصول بنا به نیازشان بوده است؛ ازین رو مطالب بنا به نیاز جامعه هدف در وبلاگ فروشگاه آماده شده است و برای ارتقای سطح اطلاعات مخاطبان، خبرنامه هوشمندی را راه‌اندازی کرده‌ایم تا بتوانیم به صورت مستقیم با مشتریان‌مان در ارتباط باشیم.

او ادامه داد: فروشگاه اینترنتی افق که تحت شرکت افق فرا ویژن فعالیت می‌کند در حال حاضر بخشی از محصولات خود را به صورت آن‌لاین و پرداخت اینترنتی به فروش می‌رساند و با راه‌اندازی سامانه تماس پنج‌رقمی در تلاش است بتواند ارتباط میان شرکت و مخاطبان را کاهش دهد تا مشتریان بتوانند به راحتی و با دانش کافی، محصولات مورد نیازشان را خریداری کنند.

او هم‌چنین هم‌گامی مجموعه با علم روز را از مهم‌ترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس از این رونمایی به دنبال راه‌اندازی پشتیبانی تلفنی به صورت اینترنتی و رایگان در بستر وب‌سایت فروشگاه هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

افق فرا ویژن

شرکت افق فرا ویژن با توجه به نیاز روز افزون کشور به ابزارهای مدیریتی و ایجاد نظم و هماهنگی جهت بهینه سازی عملکرد کلیه بخشهای صنعتی ، اداری ، درمانی ، دانشگاهی تاسیس شده است و با هدف همسو سازی ایران عزیز با حرکت رو به رشد تکنولوژی در قرن حاضر در سال ۱۳۸۶ در زمینه تولید دستگاه های الکترونیکی حضور و غیاب ، کنترل تردد ، قفل کارتی ، دوربین مداربسته و آیفون تصویری و تولید نرم افزارهای مربوطه در تهران به ثبت رسید. امروز بیش از یک میلیون کارمند از دستگاه ها و محصولات افق فرا ویژن استفاده میکنند. تنها دلیل موفقیت و رضایت خانواده 1700 نفری مشتریان افق در ارتباط بر مبنای صداقت خلاصه میشود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]