اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960415253687247

چکیده از کتاب های آیلتس و نکات طلایی و کلیدی آزمون IELTS

برگزاری کارگاه تخصصی 6 ساعته آمادگی آزمون آیلتس

کد: 13960415253687247

https://goo.gl/nYLKpG

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی تخصصی آمادگی آزمون آیلتس با حضور علاقه‌مندان در تاریخ 13 و 20 مردادماه به میزبانی ایران آیلتس برگزار می‌شود.

کارگاه تخصصی 6 ساعته آمادگی آزمون آیلتس

به گزارش روابط عمومی ایران آیلتس، دکتر امیر اشراق، مدرس این دوره، هدف از برگزاری این دوره‌ها را ارتقای سطح دانش جامعه بیان کرد و گفت: «به دنبال آن هستیم که با هزینه کم و زمان محدود بتوانیم یادگیری آیلتس را برای زبان آموزان ممکن کنیم، زیرا این کارگاه‌ها با هدف راحتی زبان آموزان طراحی شده که با هزینه ای مقرون به صرفه در کلاس‌های سطح بالا شرکت کنند و در زمان اندکی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشند.»

مدرسان دوره آموزشی کارگاه تخصصی آیلتس، جزو نخبگان این رشته همچون دکتر اشراق و استاد شهبازلو از بهترین اساتید آیلتس در ایران هستند.

اشراق به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: «در تلاش هستیم بتوانیم کلاس‌های مجازی خود را برای راحتی زبان آموزان و حفظ محیط زیست راه اندازی کنیم و به زودی بخش تخصصی آموزش رایگان آیلتس را در سامانه کلاس‌های ایران آیلتس راه اندازی خواهیم کرد.»

گفتنی است برای حضور در کارگاه تخصصی 6 ساعته که در 20 مرداد ماه 96 برگزار می شود 50,000 تومان هزینه دوره و برای شرکت در وبینار 2 ساعته آمادگی آیلتس که در 13 مرداد ماه 96 برگزار می شود 25,000 تومان هزینه دوره دریافت خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات به صفحه کارگاه‌های آموزشی و رویدادهای ایران آیلتس مراجعه  و یا جهت ثبت‌نام مستقیم در کارگاه 6 ساعته از طریق سامانه Event Center و برای وبینار آمادگی آزمون آیلتس از طریق سامانه ایوند اقدام به ثبت نام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران آیلتس

آموزش زبان انگلیسی با ایران آیلتس برای شما آسان و لذت بخش خواهد بود. ایران آیلتس با روشهای تدریس مختلف ، متدهای جدید و انواع کارگاه ها ، کلاس ها و رویدادهای متنوع ، یادگیری زبان انگلیسی را برای شما لذت بخش خواهد کرد. بهترین نمره های کسب شده در آزمون آیلتس را میتوانید در بین زبان آموزان ایران آیلتس بیابید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش