اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960520257166590

با شرکت در دوره‌های وبمستری مبتدی تا فوق حرفه‌ای آکادمی فرشمی

استادکار وردپرس شوید

کد: 13960520257166590

https://goo.gl/RrekcL

، تهران , (اخبار رسمی): آکادمی فرشمی بنا به خواست بسیاری از کاربران و مشتریان قدیمی مارکت و سایت فرشمی اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی حضوری درباره‌ی وبمستری و تکنیک‌های مدیریت سایت در وردپرس کرده است. علاوه بر مباحث مربوط به ایجاد و مدیریت سایت، با سئو، بازاریابی و تکنیک‌های ارتقای رتبه سایت نیز آشنا خواهید شد.

استادکار وردپرس شوید
استادکار وردپرس شوید

در این کارگاه‌های حضوری شما، با شیوه‌های راه‌اندازی و مدیریت یک سایت وردپرسی از صفر آشنا می‌شوید

به گزارش آکادمی فرشمی، در این کارگاه‌های حضوری شما، با شیوه‌های راه‌اندازی و مدیریت یک سایت وردپرسی از صفر آشنا می‌شوید. همچنین تکنیک‌های ارتقای کیفی سایت تا تبدیل آن به یک برند معتبر در فضای وب را فرا خواهید گرفت. در ادامه شما را با مباحث اصلی و شرایط این کارگاه‌ها آشنا خواهیم کرد.

 

این دوره و کارگاه‌های مختلف آن مناسب افراد زیر است:

۱- کسانی که می‌خواهند از طریق طراحی سایت به کسب درآمد بپردازند.

۲- استارت آپ‌هایی که می‌خواهند سایت راه‌اندازی کنند اما نمی‌خواهند هزینه‌های هنگفتی بابت طراحی سایت بپردازند.

۳- افراد و شرکت‌هایی که می‌خواهند یک فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کنند.

۴- کارمندان بخش آی تی شرکت‌ها و افرادی که می‌خواهند به پشتبانی سایت‌های لایو بپردازند.

۵- افرادی که می‌خواهند مدیریت سایت فعلی خویش را به صورت حرفه‌ای انجام داده و رتبه سایت‌شان را ارتقا دهند.

 

در این کارگاه‌ها، شما علاوه بر ساخت وبسایت با مباحثی مانند سئو و بازاریابی کلمات کلیدی، شناخت عملکرد و تکنیک‌های گوگل، بالا بردن امنیت و سرعت وبسایت، راهکارهای مؤثر تبلیغ و بازاریابی اینترنتی در ایران، شناخت بهترین سرویس‌ها و خدمات آنلاین ایرانی برای ارتقای سایت شما و روش استفاده از آنها، آنالیز و تعمیرات سایت وردپرسی و .. آشنا خواهید شد. در این کارگاه‌های حضوری شما، با شیوه‌های راه‌اندازی یک سایت وردپرسی از صفر آشنا می‌شوید. همچنین تکنیک‌های ارتقای کیفی سایت تا تبدیل آن به یک برند معتبر در فضای وب را فرا خواهید گرفت.

 

نکات مهم درباره کارگاه:

۱- پیش از آغاز کارگاه شما مطالب مقدماتی آموزشی را دریافت خواهید کرد. در صورتی که هیچ چیزی از وب و دنیای وردپرس و وبمستری ندانید این مطالب به شما کمک خواهند کرد تا با تعریفات ابتدایی این حوزه آشنا شوید و سپس در کارگاه شرکت کنید.

۲- نیازی به دانستن هیچ تخصصی برای شرکت در این کارگاه ندارید. به واسطه این کارگاه و پس از اتمام دوره‌ها، شما می‌توانید یک سایت راه‌اندازی کرده و با مدیریت و پشتیبانی از آن به کسب درآمد میلیونی بپردازید.

۳- برخی از کارآموزان کارگاه می‌توانند به عنوان همکار در پروژه‌های فرشمی نتورک شرکت کنند.

۴- علاوه بر ساخت وبسایت شما با مباحثی مانند سئو و بازاریابی کلمات کلیدی، شناخت عملکرد و تکنیک‌های گوگل، بالا بردنامنیت و سرعت وبسایت، راهکارهای مؤثر تبلیغ و بازاریابی اینترنتی در ایران، شناخت بهترین سرویس‌ها و خدمات آنلاین ایرانی برای ارتقای سایت شما و روش استفاده از آنها، آنالیز و تعمیرات سایت وردپرسی و .. آشنا خواهید شد.

۵- برای استفاده از سرویس‌های آنلاین شرکت‌های خدمات وب، کد تخفیف ویژه‌ای از طرف آکادمی فرشمی به کارآموزان تعلق خواهد گرفت که برای آغاز فعالیت‌های‌شان موجب صرفه‌جویی بسیاری در هزینه‌های‌شان خواهد شد.

۶- حد نصاب و حداکثر تعداد کارآموز در هر کلاس ۶ نفر است و پس از ثبت نام، به محض رسیدن به حدنصاب در هر کلاس، اطلاعات مربوط به زمان و مکان جلسه و مطالب آموزشی مقدماتی (برای مطالعه قبل از حضور در کارگاه) برای‌تان ایمیل یا پیامک می‌شود.

۷- ثبت نام دوره‌ها بعد از رسیدن به حداکثر میزان پذیرش ماهانه مسدود شده و پس از آغاز دوره جدید دوباره قادر به ثبت نام خواهید بود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فرشمی، به آدرس http://frashmi.net مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرشمی تمز

فرشمی نتورک ارایه دهنده خدمات طراحی سایت برای کسب و کارها، مراکز فرهنگی و هنری، شخصیت ها و عرضه کننده برتر منابع طراحی سایت برای طراحان و توسعه دهندگان وب و کسب و کارهای کوچک و بزرگ است.فرشمی با شعار "خلق وب برای همه"، به ارائه خدمات و منابع طراحی سایت برای افراد با هر نوع تخصص و شرکت ها، سازمان ها، اشخاص و کسب و کارها با هر موضوع فعالیت، به طور اختصاصی می پردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]