اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960605259350005

برای توسعه بازاریابی محتوا در ایران صورت گرفت:

ویدیو مارکتینگ و بازنشر سریع ویدیو در رسانه‌ها، امکان جدید اخبار رسمی

کد: 13960605259350005

https://goo.gl/UP4edJ

، تهران , (اخبار رسمی): اخبار رسمی، قابلیت بارگزاری و Embed کردن ویدیو را در کنار محتوای متنی، عکس و اینفوگرافیک به امکانات توزیع محتوای آنلاین خود اضافه کرد که با این امکان شرکت‌ها می‌توانند ویدیوهای خبری، آموزشی و راهنمای خود را در رسانه‌های مختلف همچون خبرگزاری‌ها و سایت‌ها بسیار سریع منتشر کنند.

ویدیو مارکتینگ و انتشار آن ذر رسانه‌ها، امکان جدید اخبار رسمی
انتشار و بازنشر ویدیو در رسانه‌ها توسط اخبار رسمی برای ویدیومارکتینگ موفق

طبق آمار 82 درصد خریداران فروشگاه‌های اینترنتی، مشاهده یک ویدیو در مورد محصول قبل از خرید را در تصمیم‌گیری خود برای خرید موثر می‌دانند.

به گزارش اخبار رسمی، یکی از روش‌های بازاریابی دیجیتال، استفاده از ویدیو است که می‌توان با کمک آن اطلاعات بیشتری در زمینه محصولات و خدمات خود را به مخاطب منتقل کنید. طبق آمار 82 درصد خریداران فروشگاه‌های اینترنتی، مشاهده یک ویدیو در مورد محصول قبل از خرید را در تصمیم‌گیری خود برای خرید موثر می‌دانند و به همین علت ویدیو مارکتینگ این روزها بیشتر مورد توجه صاحبان کسب و کار قرار گرفته است.

با توجه به اهمیت ویدئو مارکتینگ، سامانه اخبار رسمی که نخستین نیوزوایر بین‌المللی ایران و یک پلتفرم توزیع محتوا و روابط عمومی آنلاین است، به تازگی در کنار محتوای متنی، قابلیت توزیع و انتشار ویدیوی شرکت‌ها را در هزاران رسانه فراهم کرده است تا باعث بیشتر دیده شدن و ارتباط عمیق مخاطبان با محصولات و خدمات شرکت‌ها شود.

 

سرویس توزیع و بازنشر ویدیو چطور کار می‌کند؟

پس از ثبت‌نام در اخبار رسمی و ساخت پروفایل برای کسب و کار، کافی است، کمپین رسانه‌ای مد نظر خود را انتخاب کنید و با چند کلیک ویدیو شرکت خود را در رسانه‌های مختلف همچون خبرگزاری‌ها و سایت‌ها بسیار سریع منتشر کنید. در واقع با ویدیو، مخاطبان بیشتری را جذب خواندن متن خود کنید.

 

مزایای سرویس توزیع و بازنشر ویدیو در اخبار رسمی:

  • انتشار ویدیو در صدها رسانه و سایت مختلف (به جای انتشار آن تنها در سرویس‌های میزبانی ویدیو)
  • نمایش ویدیو در قالب سایت منتشر کننده به صورت Embed شده در سایت (نیاز به خروج از محتوا نیست)
  • انتشار دائمی در رسانه‌های مختلف و دیده شدن در بازه زمانی طولانی
  • ایجاد ترافیک بر روی محتوای حاوی ویدیو توسط اخبار رسمی توسط ابزارهایی چون ویترین‌های خبری
  • دریافت گزارش در لحظه (Real Time) از وضعیت انتشار در سایت‌ها و آمار کمپین

مدیران و کارشناسان بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی آنلاین برای استفاده از این سرویس جدید می‌توانند به سایت اخبار رسمی به آدرس AkhbarRasmi.com مراجعه و پس از ثبت‌نام و دسترسی به داشبورد آنلاین آن، از کمپین‌های پیشرفته و ویژه برای توزیع و بازنشر ویدیوی خود استفاده کنند.

معرفی سرویس توزیع محتوای اخبار رسمی برای بازاریابی و روابط عمومی آنلاین

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]