اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960811266516943

استفاده دقیق از اتوماسیون اداری باعث افزایش بهره وری سازمان ها و شرکت ها است

چرا باید در شرکت یا سازمان از اتوماسیون اداری استفاده کرد؟

کد: 13960811266516943

https://goo.gl/iyZnpf

، تهران , (اخبار رسمی): براساس تحقیقات گروه WFMC (تحقیقات انجمن مدیریت جریان کار–۲۰۰۶) سازمان‌ها و شرکت‌های سنتی عملا تنها از ۳۰٪ زمانی که صرف فرآیند‌هایشان کرده‌اند، ارزش افزوده دریافت می‌کنند و از ۷۰٪ باقیمانده غیر از اتلاف وقت و هزینه چیزی عایدشان نمی‌شود.

چرا باید در شرکت یا سازمان از اتوماسیون اداری استفاده کرد
داشبورد مدیریتی تحت وب افق ؛ همراه آنلاین و همیشگی مدیران

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت افق فرا ویژن ؛ بر اساس تحقیقات مدیران علاقه‌مند هستند که بتوانند سرعت انجام کارهای جاری و روزمره‌ را در سازمانشان افزایش دهند؛ اما واقعیت این است که معمولا زمان زیادی صرف انجام مکاتبات و رسیدگی به درخواست‌ها و نامه‌ها می‌شود. سیستم‌‌های اتوماسیون اداری، با خودکارسازی بخش‌‌های متنوعی از فرایندهای اداری، راه حلی جهت رفع مشکلات مطرح شده در بالا محسوب می‌شوند.

استفاده از یک سیستم اتوماسیون اداری مناسب، علاوه بر اینکه باعث صرفه‌جویی در زمان‌، کاهش هزینه‌‌ها و در نتیجه بهره‌ور شدن سازمان می‌شود، دستاوردهای چشم‌گیری برای مدیران، کارشناسان، کارکنان یک شرکت یا سازمان و در نهایت محیط‌زیست به دنبال دارد.

مهم‌ترین شرط کاربرد و استفاده از اتوماسیون در اکثر سازمان‌ها، صرف نظر از مزایای دیگر آن، مربوط به لزوم سرعت و دقت و صحت در کار آنها است. از این رو اتوماسیون اداری موجب می‌شود که مجاری ارتباطی کوتاه و ارتباطات لازم به سهولت دراختیار مدیران قرار گیرد.

اگر علاقه‌مند هستید در مورد بهترین سیستم‌های اتوماسیون و بهترین دستگاه‌های حضور و غیاب اطلاعات کسب کنید از سایت افق فرا ویژن (ofv-co.com) بازدید کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

افق فرا ویژن

شرکت افق فرا ویژن با توجه به نیاز روز افزون کشور به ابزارهای مدیریتی و ایجاد نظم و هماهنگی جهت بهینه سازی عملکرد کلیه بخشهای صنعتی ، اداری ، درمانی ، دانشگاهی تاسیس شده است و با هدف همسو سازی ایران عزیز با حرکت رو به رشد تکنولوژی در قرن حاضر در سال ۱۳۸۶ در زمینه تولید دستگاه های الکترونیکی حضور و غیاب ، کنترل تردد ، قفل کارتی ، دوربین مداربسته و آیفون تصویری و تولید نرم افزارهای مربوطه در تهران به ثبت رسید. امروز بیش از یک میلیون کارمند از دستگاه ها و محصولات افق فرا ویژن استفاده میکنند. تنها دلیل موفقیت و رضایت خانواده 1700 نفری مشتریان افق در ارتباط بر مبنای صداقت خلاصه میشود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی