اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960924271653550

چهارمین سمینار سراسری مراکز تماس 7 دی ماه برگزار می شود؛

نسل آینده مراکز ارتباط با مشتریان در چهارمین سمینار سراسری مراکز تماس

کد: 13960924271653550

https://goo.gl/dN9Y46

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز ارتباط همیشه در همه سازمان‌ها به عنوان یک ابزار کارآمد و مهم وجود داشته و خواهد داشت ولی تغییرات مهمی در شکل استفاده و قسمت‏‌های تشکیل‏ دهنده‌ی این ابزار به وجود آمده است. سرعت بالای رشد فناوری و تغییر شیوه زندگی مشتریان به ما نشان می‌‏دهد که به‌زودی تغییرات بنیادینی در مراکز ارتباط رخ می‌دهد.

نسل آینده مراکز ارتباط با مشتریان در چهارمین سمینار سراسری مراکز تماس
نسل آینده مراکز تماس در چهارمین سمینار سراسری مراکز تماس ICCS2017

بسیاری از تغییراتی که ما فکر می‏کنیم در آینده اتفاق خواهد افتاد، در حال حاضر اتفاق افتاده است

مشتری و رضایت او، همیشه مهم‌ترین بخش از فرآیندهای و اهداف سازمان‌ها بوده است و تمامی‌بنگاه‌های تجاری و حتی غیر تجاری در صدد ایجاد رضایت کامل در مشتریان و ذی‌نفعان خود هستند. ارائه خدمات در سازمان‌های خدمت محور و یا در سازمان‌های محصول محور نقطه تمایز و وجه مورد قضاوت این سازمان‌ها در بازار بوده است که شاید از سخت‌ترین و پرچالش‌ترین بخش‌ها و فعالیت‌های هر سازمانی نیز محسوب می‌شود.

مرکز ارتباط همیشه در خط مقدم پاسخگویی به انتظارات درحال تغییر سازمان و مشتریان آن است و هیچ صنعت دیگری را سراغ نداریم که بتواند با چنین سرعتی خود را با این تغییرات سریع و روزافزون هماهنگ کند.

مسیرهای ارتباطی جدید، کارکنان سازمان و از همه مهم‌تر مشتریانی که روز به روز توانمندتر و آگاه‌‏تر می‏‌شوند، همه این‌ها در کنار مراکز ارتباط  توانسته‌‏اند به پیشرفت خدمات مشتریان در سازمان‏‌ها کمک کنند.

مرکز ارتباط در همه سازمان‌ها چه کوچک و چه بزرگ به عنوان یک ابزار کارآمد و مهم همیشه وجود داشته و خواهد داشت؛ ولی قطعاً تغییرات مهمی‌ در شکل استفاده و حتی قسمت‌‏های تشکیل‌ ‏دهنده‌ی این ابزار به وجود آمده است. سرعت بالای رشد فناوری و مهم‌‏تر از آن، تغییر شیوه‌ی زندگی مشتریان به ما نشان می‏‌دهد که به‌زودی تغییرات بنیادینی در مراکز ارتباط رخ خواهد داد که باعث تغییر در ماهیت و حتی ظاهر و عملکرد آنها نیز می‌شود.

چهارمین سمینار سراسری مراکز تماس همچون دوره‌های قبلی خود که همیشه به یک مبحث اساسی و بروز این صنعت اشاره داشته است، به توجه به روند سریع و بسیار تاثیر گذار تغییرات در این حوزه در نظر دارد تا با رویکردی نو و با نگاه با آینده، فعالان این حوزه را از اتفاقات مهم صنعت مطلع کرده و کمکی در بهبود کمی‌ و کیفی ارائه خدمات به مشتریان کند که نقش بسیار مهمی‌ در دنیای پر رقابت امروزی و رشد شاخص‌های اقتصادی کشور دارد. بسیاری از تغییراتی که ما فکر می‏‌کنیم در آینده اتفاق خواهد افتاد، در حال حاضر اتفاق افتاده است.

محورهای  اصلی سمینار چهارم بررسی و تغییرات حوزه تکنولوژی، فرآیندهای کاری، نیروی انسانی و حتی مشتریان در این صنعت است که 7 دی ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آمیزه

شرکت آمیزه، به عنوان تنها شرکت تخصصی در حوزه آموزش و مشاوره مراکز تماس در کشور فعالیت خود را با تمرکز بر علمی سازی طراحی و بهره برداری از مراکز تماس آغاز کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]