اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961215286030401

جشن نوروز مدیران ایران در برج میلاد برگزار می‌شود

بیستم اسفند ماه اعضای باشگاه مدیران ایران به استقبال بهار می‌روند

کد: 13961215286030401

https://goo.gl/MSPD75

، کرج , (اخبار رسمی): باشگاه مدیران ایران به سنت هر ساله‌ی خود با حضور مدیرانی از کسب‌وکارهای مختلف به استقبال بهار می‌رود. در این جشن مدیران با هم به گفت و گو می‌نشیند و از آنچه برای سال آینده می‌تواند برای آنها و کسب وکارشان مهم باشد صحبت می‌کنند. حضور در این جشن برای تمام مدیران از کسب‌و‌کارهای مختلف امکان‌پذیر است.

بیستم اسفند ماه اعضای باشگاه مدیران ایران به استقبال بهار می روند .
لوگوی باشگاه مدیران ایران

جشن نوروز باشگاه مدیران ایران با حضور بیش از 50 نفر از مدیران کسب‌و‌کارهای مختلف در سالن VIP رستوران ایوان برج میلاد، بیستم اسفند ماه برگزار خواهد شد .هدف اصلی این نشست شبکه‌سازی حرفه‌ای مدیران است

در جشن نوروز باشگاه مدیران فردای ایران، افراد سرشناسی همچون پرفسور بیژن خرم و مدیران عامل شرکت‌های مختلف حضور خواهند داشت. 

در این گردهمایی مدیران از وضعیت بازار در سال آینده با هم تبادل نظر خواهند داشت و از آنچه کسب‌و‌کار و صنایع مختلف را تحت‌تاثیر قرارخواهد داد گفت‌ و گو خواهند کرد.

باشگاه مدیران ایران  با خوشحالی مقدم تمام مدیران، کارآفرینان و علاقه‌مندان را در این نشست گرامی خواهد داشت و همچون همیشه تلاش می‌کند که بستری مناسب برای ارتباط حرفه‌ای مدیران کسب‌و‌کارهای مختلف را فراهم کند تا هرچه بیشتر بتوانند با همکاری و همراهی سایر مدیران و اعضای باشگاه مدیران ایران، فرصت‌های جدید کسب‌و‌کار را شناسایی و بهره‌برداری کنند.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به آدرس modiriran.ir/club مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن : 02144841991 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیران ایران

باشگاه مدیران ایران ، شبکه ای حرفه ای مدیران است که در آن با هدف توسعه ارتباط های حرفه ای مدیران ، کارآفرینان و فعالان دنیای کسب و کار برنامه های مختلفی طراحی و اجرا می شود . اعضای باشگاه مدیران ایران از خدمات مختلفی مانند امکان ارتباط با سایر اعضا ، استفاده از برنامه های آموزشی کاربردی متنوع و مدرن ، مشاوره های گروهی و فردی و سایر مزایای باشگاه می توانند استفاده کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]