اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980224368120401

در نشست اردیبهشت 98 باشگاه مدیران ایران رخ می‌دهد:

ارتباط نزدیک با مدیران موفق کسب و کارهای مطرح

کد: 13980224368120401

http://bit.ly/2YsJ6gg

، کرج , (اخبار رسمی): بعد از ۲ ماه دوری، اولین نشست باشگاه مدیران ایران در سال ۹۸، در روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه، برگزار می‌شود. هدف باشگاه مدیران ایران تولید ارزش برای تمام اعضای آن است و مدیران این مجموعه به شکل‌های مختلف فرصت‌هایی از این دست را برای اعضای باشگاه مدیران ایران فراهم می‌کند.

نشست اردیبهشت 98 باشگاه مدیران ایران
ارتباط نزدیک با مدیران موفق کسب و کارهای مطرح

اولین نشست باشگاه مدیران ایران در سال ۹۸، در روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه، برگزار می‌شود. در این نشست، بعد از گفتگو، ارائه ایده‌ها و تبادل نظرات مختلف بین اعضای حاضر در نشست، مراسم افطار و صرف شام، یک عکس یادگاری هم گرفته خواهد شد.

این رویداد در آخرین یکشنبه اردیبهشت ماه، ۲۹ اردیبهشت ۹۸، از ساعت ۶ تا ۱۰ شب در فرحزاد، باغ طهرون برگزار خواهد شد. اگر فقط یکی از جملات، نظرات و یا ایده‌های افراد حاضر در جمع، بتواند دریچه ای نو در ذهن حاضران باز کند، شرکت در این نشست بسیار ارزشمند خواهد بود.

هزینه حضور در رویداد:

هزینه ثبت نام صرفا جهت انجام عملیات اجرایی برنامه‌ها است و امید است که با همدلی و هم افزایی هر چه بیشتر حاضران، روز به روز تمام اعضای باشگاه مدیران ایران بتوانند ارزش‌های بیشتری از این باهم بودن‌های پر بها بیافرینند.

هدف باشگاه مدیران ایران تولید ارزش برای تمام اعضای آن است و تاکنون به شکل‌های مختلف، فرصت‌هایی از این دست را برای اعضای باشگاه مدیران ایران فراهم کرده است. در ضمن، اعضای طلایی باشگاه، مانند همیشه از تخفیف ویژه برخوردارند. این فرصت‌های با ارزش، یک گنج غیر قابل قیمت‌گذاری هستند.

افرادی که عضو سایت باشگاه مدیران ایران نیستند، ابتدا باید عضو سایت شده و اگر هم عضو هستند، وارد سایت شوند سپس از منوی رویدادها، نشست اردیبهشت ۹۸ باشگاه مدیران ایران را انتخاب و در آن ثبت نام کنند. همه مراحل به صورت آنلاین و به سادگی قابل انجام است.

علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر ویا بروز هر گونه مشکلی در حین ثبت نام، می‌توانند با شماره ۴۴۸۴۱۹۹۱ تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیران ایران

باشگاه مدیران ایران ، شبکه ای حرفه ای مدیران است که در آن با هدف توسعه ارتباط های حرفه ای مدیران ، کارآفرینان و فعالان دنیای کسب و کار برنامه های مختلفی طراحی و اجرا می شود . اعضای باشگاه مدیران ایران از خدمات مختلفی مانند امکان ارتباط با سایر اعضا ، استفاده از برنامه های آموزشی کاربردی متنوع و مدرن ، مشاوره های گروهی و فردی و سایر مزایای باشگاه می توانند استفاده کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار