اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980228368720401

ارائه نکات حیاتی و مهم برای موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال

وبینار آشنایی با ارزهای دیجیتال

کد: 13980228368720401

http://bit.ly/2Hqz75k

، کرج , (اخبار رسمی): ارز دیجیتال چیست؟ بیت کوین چیست؟ از کجا می‌توان بیت کوین خرید؟ چه اتفاقی می‌افتد که ناگهان بیت کوین از 5000 دلار به 8000 دلار می رسد؟ و ... این سوالات و صدها سوال مشابه با آنها امروزه ذهن اکثر افراد را به خود مشغول کرده است.

وبینار آشنایی با ارزهای دیجیتال
وبینار آشنایی با ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال چیست؟ این یکی از سوالات ساده است که ممکن است بسیاری از افراد هنوز به پاسخ ان دست نیافته باشند. اکثر افراد فرصت ندارند به دنبال پاسخ این سوالات باشند. البته اگر پاسخی هم وجود داشته باشد یا پراکنده است یا درست و نادرست و درهم.

قرار است وبیناری در این مورد برگزار شود و کارشناسی که به مباحث فناوری اطلاعات و مدیریت مسلط است نتایج جستجو و آموخته‌های متخصصین این حوزه را با علاقه‌مندان به اشتراک بگذارد و افراد بتوانند در زمانی کوتاه به پاسخ‌هایی قابل اعتماد دست پیدا کنند و فعالیت مطمئن‌تر و کم ریسک‌تری در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشند.

مدرس این دوره خانم دکتر ندا مفاخری، DBA از دانشگاه تهران، کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات، مدرس و مشاور مباحث نوین کسب و کار و کوچ حرفه‌ای عضو آکادمی بین المللی کوچینگ است.

در این وبینار که به همت باشگاه مدیران ایران برگزار می‌شود مباحث مختلف مربوط به ارز دیجیتال ارائه شده و به سوالات شرکت کنندگان نیز پاسخ داده خواهد شد.

علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت باشگاه مدیران ایران به آدرس http://modiriran.ir/club مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیران ایران

باشگاه مدیران ایران ، شبکه ای حرفه ای مدیران است که در آن با هدف توسعه ارتباط های حرفه ای مدیران ، کارآفرینان و فعالان دنیای کسب و کار برنامه های مختلفی طراحی و اجرا می شود . اعضای باشگاه مدیران ایران از خدمات مختلفی مانند امکان ارتباط با سایر اعضا ، استفاده از برنامه های آموزشی کاربردی متنوع و مدرن ، مشاوره های گروهی و فردی و سایر مزایای باشگاه می توانند استفاده کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]