اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980231369800401

چرا نباید در این اوضاع اقتصادی یک کسب و کار را تنها گذاشت؟

ارتباط، حیاتی‌ترین رمز موفقیت در بازار کار

کد: 13980231369800401

http://bit.ly/2YGvPAA

، کرج , (اخبار رسمی): نیاز به برقراری ارتباط با دیگران یکی از بارزترین و شاید مهم‌ترین نشانه‌های جوامع انسانی است. به همت باشگاه مدیران ایران اولین نشست باشگاه مدیران ایران در سال 98 برگزار شد.

ارتباط، حیاتی‌ترین رمز موفقیت در بازار کار
ارتباط، حیاتی‌ترین رمز موفقیت در بازار کار

به همت باشگاه مدیران ایران اولین نشست باشگاه مدیران ایران در سال 98 برگزار شد. ارتباط و نیاز به برقراری ارتباط با دیگران یکی از بارزترین و شاید مهم‌ترین نشانه‌های جوامع انسانی است.

ناتوان‌ترین و ناموفق‌ترین انسان‌ها یک انسان تنهاست، این امر می‌تواند دقیقا درباره مشاغل و کسب و کارها نیز بسیار حائز اهمیت باشد، مسلما برقراری ارتباط با کسب و کارهای مختلف و مدیران با تجربه‌تر و بررسی و ارائه راهکارهای کاملا کاربردی و آزموده شده آنها در زمینه‌های گوناگون از تولید گرفته تا بازاریابی و فروش و منابع انسانی و ... می‌تواند در شرایط اقتصادی امروز کشور، برای ادامه حیات فعالیت‌های اقتصادی کوچک و بزرگ یک امر حیاتی باشد.

همبستگی و هم افزایی کسب و کارهایی که به انواع مختلف می‌توانند مکمل یکدیگر باشند نه تنها می‌تواند از نابودی بسیاری از آنها و مشاغل مستقیم و غیر مستقیمی که با این کسب و کارها در ارتباط هستند جلوگیری کند بلکه می‌تواند در افزایش تولید، سود آوری و توسعه و گسترش آنها نیز نقش بسزایی داشته باشد.

پس حیاتی‌ترین و مهم‌ترین نکته در شرایط کنونی، ارتباط و مهارت برقراری ارتباط با سایر مشاغل و مدیران توانمند در حوزه‌های مختلف صنعتی و خدماتی است وگرنه باید گفت کسب و کاری که تنها بماند و با دیگران مرتبط نباشد محکوم به شکست و محو از بازار کار خواهد بود.

در همین راستا و برای رسیدن به این مهم باشگاه مدیران ایران با برنامه‌های مختلفی که برگزار می‌کند بصورت حضوری یا اینترنتی ارتباط کسب و کارها را با دیگر مدیران توانمند کشور تسهیل می‌کند.

اعضای این باشگاه مدیران و کارفرمایان بخش‌های مختلف صنعتی و خدماتی دولتی و خصوصی هستند که با هدف برقراری ارتباط حرفه‌ای بین یکدیگر و کسب و کارها و به منظور گسترش فعالیت‌ها و استفاده از تجارب سایر مدیران در فضایی کاملا دوستانه و صمیمی گرد هم جمع شده‌اند.

علاقه مندان برای عضویت در باشگاه مدیران ایران می‌توانند به آدرس اینترنتی www.modiriran.ir/club مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیران ایران

باشگاه مدیران ایران ، شبکه ای حرفه ای مدیران است که در آن با هدف توسعه ارتباط های حرفه ای مدیران ، کارآفرینان و فعالان دنیای کسب و کار برنامه های مختلفی طراحی و اجرا می شود . اعضای باشگاه مدیران ایران از خدمات مختلفی مانند امکان ارتباط با سایر اعضا ، استفاده از برنامه های آموزشی کاربردی متنوع و مدرن ، مشاوره های گروهی و فردی و سایر مزایای باشگاه می توانند استفاده کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]