اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980617402836943

نرم افزار آپولو تحت برند ایران آپولو به بازار صاحبان سالن‌های ورزشی ارایه شد

آپولوی ایران راه اندازی شد!

کد: 13980617402836943

http://bit.ly/2LuiSGu

، تهران , (اخبار رسمی): نرم افزار آپولو توسط یک تیم حرفه‌ای مدیریت ورزشی با ۱۰ سال سابقه جهت اتوماسیون باشگاه‌ها تولید شده است و طراحی آن به گونه‌ای است که نیاز انواع باشگاه‌ها از جمله باشگاه‌های تک منظوره کوچک، باشگاه‌های بزرگ چند منظوره، استادیوم‌های ورزشی، سازمان‌ها و اماکن‌ دولتی و خصوصی را پوشش می‌دهد.

آپولوی ایران راه اندازی شد!
ایران آپولو

به گزارش روابط عمومی افق فرا ویژن، شهریور 1398، محل شرکت میزبان رونمایی از نرم افزار آپولو، محصول تازه این شرکت بود که تحت برند ایران آپولو به بازار عرضه شده است.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه اتوماسیون ورزشی ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته نیاز انواع باشگاه‌ها از جمله باشگاه‌های تک منظوره کوچک، باشگاه‌های بزرگ چند منظوره، استادیوم‌های ورزشی، سازمان‌ها و اماکن‌های دولتی و خصوصی را پوشش دهد و این امکان را برای باشگاه‌های ورزشی فراهم کند تا با استفاده از امکانات نرم افزار آپولو و سخت افزارهای پیشرفته مربوطه، تمام نیازهای مدیریتی کنترلی مجموعه را برطرف کنند.

بر پایه این اطلاع، آپولو که به صورت نرم افزار تحت وب و اپلیکیشن ارایه شده است دارای محاسنی از جمله استفاده از بستر کلود و تحت وب بودن نرم افزار، یکپارچه بودن و سیستم حسابداری پیشرفته است.

مهندس ماشاالهی مدیرعامل افق فرا ویژن، تولید این محصول را نتیجه دو سال زمان صرف شده برای تحقیق و تولید این نرم افزار پیشرفته عنوان کرد و گفت: از ابتدا، هدف تولید نرم افزاری بود که بتواند با هزینه مقرون به صرفه تمام نیاز محیط‌های ورزشی، مربیان و ورزشکاران را پوشش دهد. در نهایت بعد از دو سال تلاش تیم تحلیل و مهندسی افق فرا ویژن توانست به این مهم دست یابد تا در شهریور ماه از آپولو رونمایی کنیم.

وی زمان عرضه کامل این محصول به بازار را تا پایان مهرماه اعلام کرد و ادامه داد: متقاضیان می‌توانند جهت دریافت دمو نرم افزار آپولو وارد وب سایت رسمی برند ایران آپولو که در نشانی اینترنتی Iranapollo.com در دسترس است شده و درخواست خود را ثبت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

افق فرا ویژن

شرکت افق فرا ویژن با توجه به نیاز روز افزون کشور به ابزارهای مدیریتی و ایجاد نظم و هماهنگی جهت بهینه سازی عملکرد کلیه بخشهای صنعتی ، اداری ، درمانی ، دانشگاهی تاسیس شده است و با هدف همسو سازی ایران عزیز با حرکت رو به رشد تکنولوژی در قرن حاضر در سال ۱۳۸۶ در زمینه تولید دستگاه های الکترونیکی حضور و غیاب ، کنترل تردد ، قفل کارتی ، دوربین مداربسته و آیفون تصویری و تولید نرم افزارهای مربوطه در تهران به ثبت رسید. امروز بیش از یک میلیون کارمند از دستگاه ها و محصولات افق فرا ویژن استفاده میکنند. تنها دلیل موفقیت و رضایت خانواده 1700 نفری مشتریان افق در ارتباط بر مبنای صداقت خلاصه میشود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]