اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911164900815964

اهمیت آموزش طراحی لوگو بر کسب و کار و جذب مشتریان

کد: 139911164900815964

https://bit.ly/37vOtC6

، بیرجند , (اخبار رسمی): لوگو شما در وهله اول همراه با نام تجاری شما، جذب کننده مشتریان است. در حقیقت، تحقیقات عمیق نشان می‌دهد که طراحی لوگو حرفه ای با استفاده از آموزش های طراحی لوگو می تواند با سرعت حیرت انگیز 80 درصدی ، شناخت برند را تسریع کند!

طراحی لوگو شگفت آور خواهد بود، باید پیام برند را به طور موثر ارائه دهد. علاوه بر این ، باید شامل طراحی کلاسیک و بی نظم باشد. طراحی لوگو شما می تواند یک پالت ، طرح و نوع رنگ کلاسیک داشته باشد. علاوه بر این ، می توانید لوگو خود را تغییر دهید.

اگر می خواهید مهارت طراحی لوگو را به صورت حرفه ای یاد بگیرید، https://maktabtv.com/Courses/logo-design/ در این زمینه به شما کمک می کند.

با این حال ، ایجاد یک لوگو با کیفیت برای نشان دادن نام تجاری شما نیاز به استفاده از برنامه های مناسب طراحی لوگو دارد. انتشارات گرافیکی یکی از این سایت هاست. لوگو ساز ما به شما امکان می دهد با انتخاب یک گالری گسترده از نمونه های مارک رنگ روشن ، به ویژه برای مارک های ضخیم تر ، یک لوگو طراحی و ایجاد کنید.

رنگها

تحقیقات جامع نشان می دهد که 62-90٪ از کل کاربران تصمیم به رنگ می گیرند. به طور معمول ، رنگ ها به بینندگان کمک می کنند مارک را از سایه ، سایه و سایه های خاص متمایز کنند.

معمولاً از کاربران خواسته می شود که چندین رنگ اضافه کنند ، اما بیش از سه رنگ نیست. طراحی جسورانه یک مارک جسورانه بهترین راه برای ایجاد یک واکنش احساسی شدید در مصرف کنندگان است.

ایجاد یک پالت رنگ با طراحی لوگو شروع می شود. با این حال ، بسته به ماده مارک شما متفاوت هستند. آنها همچنین به عنوان رنگ اصلی مارک شما ، رنگ اصلی و رنگ ثانویه استفاده شده در پس زمینه شناخته می شوند. علاوه بر این ، آنها می توانند رنگ های برجسته را برای ایجاد یک رنگ متضاد در ویژگی هایی مانند دکمه های CTA نشان دهند.

تایپوگرافی

زیبایی شناسی بصری کلمات شما نقش مهمی در تعیین تأثیر کلمات بر خواننده دارد. به عنوان مثال ، استفاده از رنگ زرد گرم و روشن در یک مجلس ترحیم می تواند عزاداری را گیج کند.

همچنین خواندن فونت های مختلف دشوار تلقی می شود. در حقیقت ، تحقیقات پیچیده نشان می دهد که برخی از فونت ها قابل خواندن هستند. به عنوان مثال ، مصرف کنندگان گرجی 7.9٪ سریعتر از گورخر سن سلیف می خوانند.

عکاسی

عکاسی از مارک به ترکیبی از تصاویر اشاره دارد که تجارت شما را مشخص می کند. اکنون ممکن است عکاسی از برند شما شامل محصولات تجاری ، فضای کاری ، عکس اعضای تیم و سایر عکس های مرتبط باشد. حذف در اینجا این است که باید با پالت رنگ ، پیام و آرم مارک شما مطابقت داشته باشد.

یک مطالعه عمیق نشان می دهد که 65٪ از مدیران بازرگانی معتقدند که عکاسی و سایر عناصر بصری برای انتقال داستان برند بسیار مهم است.

چگونه یک هویت بصری منحصر به فرد ایجاد کنیم

بخشی از طراحی هویت بصری اطمینان از جدا بودن شما از رقبا است. از طرف دیگر ، تحقیقات عمیق نشان می دهد که مصرف کنندگان فقط در 0.1 ثانیه در مورد یک تصویر خوب ، با استعداد ، جذاب و قابل اعتماد قضاوت می کنند. برای اطمینان از اینکه هویت نام تجاری شما شما را برجسته می کند ، مراحل زیر را دنبال کنید:

• با ارزیابی وب سایت های رقبا اطمینان حاصل کنید که هویت بصری شما منحصر به فرد است. نمونه های برجسته برند را مرور کنید و با ارائه یک پیچ و تاب منحصر به فرد خود را طراحی کنید.

• تلاش کنید تا یک هویت بصری فراموش نشدنی ایجاد کنید که خود را در ذهن مصرف کننده جا کند.

• اطمینان حاصل کنید که تمام عناصر هویت بصری شما منسجم هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]