اطلاعات تماس
  • 093537*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912034926516064

چاپ عکس آنلاین فوری

چاپ عکس آنلاین فوری و دنیای جذاب آن

کد: 139912034926516064

https://bit.ly/2R6yjdu

، (اخبار رسمی): تمامی فعالیت های آتلیه ای خود را به صورت آنلاین در سایت چاپ کشور سفارش داده و بعد از چند ساعت برای درون شهری و یکی دو روز برون شهری محصولات مورد نظر را با بهترین کیفیت و وضوح و رزولیشن عالی توسط همکاران پخش مراکز چاپ عکس آنلاین در سراسر کشور با بسته بندی های زیبا تحویل بگیرید.

چاپ عکس آنلاین فوری و دنیای جذاب آن
چاپ عکس آنلاین فوری و دنیای جذاب آن

مروری بر دنیای چاپ عکس

ثبت عکس توسط نگاتیو از گذشته برای ثبت خاطرات که یکی از لذت های نهفته انسان است یا برای عکاسی تصاویر پرسنلی بایداز دوربین های نگاتیو دار استفاده می شد

که برای چاپ عکس مورد نظر، نگاتیو را توسط دستگاه های چاپ و یک سری فرایند شیمیایی، فیزیکی و تاباندن نور که خود دارای دو روش کانتاکت و اگراندیسور که سبب تنظیم نور می گردد،

نور از نگاتیو عبور نموده و عکس را روی کاغذ عکاسی منعکس می کردند. با گذشت زمان و تحولات تکنولوژی نگاتیو جای خود را به دنیای دیجیتال داد و این یک پیشرفت بزرگ برای جلوگیری از مصرف بی رویه ی نگاتیو که مواد اولیه ی آن پلاستیک بود، صورت گرفت و وارد عکاسی مدرن شدند.

عکاسی به سبک مدرن چاپ عکس آنلاین

بعد از منسوخ شدن چاپ نگاتیو، چاپ عکس دیجیتال جایگزین شد و باعث به وجود آمدن چاپ آنلاین گردید

با تغییرات در دنیای دیجیتال و هوشمند شدن تلفن همراه و تبلت ها و قرار دادن دوربین های پیشرفته با قدرت پردازش و وضوح بسیار بالای تصاویر روی گوشی های هوشمند باعث شد

که دوربین های قدیمی هم به همین سبک از دنیای نگاتیو دور شده و جای خود را به عصر دیجیتال تغییر دهند.

ما در بیشتر مواقع در جمع خانوادگی و دوستانه برای ثبت لحظات تصاویری را با گوشی های خود ضبط می نماییم که شاید به علت کمبود حافظه تلفن همراه نتوانیم بیشتر از یک مدت محدود تصاویر را در گالری گوشی یا تبلت خود نگهداری کنیم و باید یا روی سیستم خانگی شخصی ذخیره نماییم یا برای میز خاطرات ،آن ها را روی شاسی که چاپ عکس روی شاسی نام دارد منتقل کنیم و در صورت داشتن گالری از تصاویر زیبابایدآن ها را روی کاغذ چاپ با سایز های مورد نظر خودمنعکس شود، اما امروزه با کمک پیشرفت علم و مهم بودن زمان برای افراد، اکثر مشاغل به سمت ارائه خدمات آنلاین حرکت نموده اند که این تحول در سیستم عکاسی هم تاثیر فوق العاده مثبتی داشته است و شما را از دغدغه ی بیرون رفتن مخصوصا با وضعیت همه گیری و شیوع ویروس کوید 19(کرونا) سبب شده تمامی فعالیت های خود را اکثرا در منزل و اینترنتی به صورت دور کاری انجام دهید.

چاپ عکس آنلاین چگونه صورت می گیرد ؟

چاپ عکس آنلاین راحت ترین روش برای ظهور عکس هایمورد نظر شما که با سلیقه شخصی توسط دوربین عکاسی دیجیتال یا موبایل و تبلت با کیفیتی که مد نظر دارید ثبت می نمایید

و بدون حضورو معطلی در مراکز چاپ از طریق پیام رسان ها یا سایت های چاپخانه ها در قسمت آپلود تصاویر، ابعاد مورد نظر را انتخاب و فایل های خود را آسان و با امنیت کامل آپلودمی کنید.

شما می توانید نوع کاغذ چاپ عکس مثلا کاغذ پریل، کاغذ سیلک، کاغذ لاستر، کاغذ عکس براق، سایز وابعاد تصاویر،مدل فانتزی بودن یا نوع چاپ عکس مربعی با قاب و ایده های زیبای خود را برای اپراتور لابراتور مورد نظر ثبت نمایید و آن ها در صورت نیاز به ویرایش از طریق نرم افزار های طراحی اقدامات مورد نظر را انجام می دهند و سپس در شیپ چاپ قرار می گیرند

و پس ازآماده شدن طبق در خواست شما اگر نیاز به قاب عکس باشد که تصاویر را با ابعاد تاییده شده در قاب عکس های انتخابی قرار می دهند و همچنین از نظر هزینه ،چاپ عکس آنلاین قیمت بالایی نسبت به حضوری ارائه دادن ،نخواهد داشت.

چاپ عکس آنلاین پرسنلی شما

بدون نیاز به حضور در آتلیه چاپ عکس آنلاین تهران برای عکس پرسنلی بدون صرف زمان و ماندن در ترافیک در خانه عکس پرسنلی بگیرید و همان عکس چاپ شده رادرب محل تحویل بگیرید، چطور؟

بعد از اینکه چهره و لباس رسمی خود را برای عکس گرفتن آماده کردید کافیست گوشی همراه هوشمند خود را روی سه پایه یا مونوپاد یا هر وسیله دیگر همسطح صندلی که قرار است روی آن بنشینید تنظیم کنید.

و در صورت داشتن پرده سبز یا سفید پست سر خود آویز کرده و نور اتاق را ملایم و گوشی را روی زمان بندی برای گرفتن عکس تنظیم و چندین تصویر مختلف را ثبت کنید.

و از طریقه سامانه یا تلگرام و واتساپ بصورت فایل ارسال نموده و ما بعد از ویرایش و سایزبندی چاپ و به درب محل ارسال می نماییم.

چاپ آنلاین عکس پرینت چیست؟

طبق توضیحات داده شده شما پس از ثبت هرگونه تصاویر و ارسال به مرکز چاپ عکس آنلاین تهران گالری شما را روی محصولات متنوع همانند:

پوستر، تقویم، بوم شاسی، بنر، کارت ویزیت، مگنت وانواع برگه های عکس پرینت و چاپ نمودهو ارسال نماییم، به این روش چاپ آنلاین عکس پرینت گفته می شود.

چاپ آنلاین عکس روی شاسی برای مراسماتی از جمله جشن عقد و عروسی، تولد، ترحیم و مجالس دیگر شما می توانید عکس های مورد نظر خود را برای شما ارسال نمایید و به هر سبکی که مد نظر دارید پس از اتمام طراحی و ویرایش سفارش شما را روی تخته شاسی با فول رزولیشن منعکس و چاپ نموده و از طریق پیک و یا پست با بسته بندی ارسال می نماییم.

بهترین و مدرن ترین ترین دستگاه چاپ عکس

لازم به ذکر است که کلیه خدمات در مجموعه لابراتوار کشور بوسیله مدرن ترین، با کیفیت ترین و به روزترین دستگاههای چاپ انجام می شود.

و کلیه خدمات چاپ عکس آنلاین و تخته شاسی و تولید محصولات زیر نظر خبره ترین و باسابقه ترین افراد در این زمینه انجام می پذیرد.

دستگاه های چاپ عکس، مدل ها و برند های متفاوتی دارند و از کشور های مختلف که بهترین و با کیفیت ترین دستگاههای چاپ از نظر رنگ، با دقت لیزر مربوط به کشور ژاپن می باشد.

با توضیح اینکه دستگاهها در سه سایز مختلف: عرض کم، عرض متوسط و عرض بزرگ قادر به چاپ هستند و ما تنها لابراتواری هستیم که توفیق داشتن هر سه مدل دستگاههای چاپ ژاپنی از نوع نوریتسو را داریم.

و این  هماهنگی و هارمونی رنگ را در سفارش چاپ عکس در سایزهای مختلف را به ما میدهد تا رنگ یکدست و مطلوبی را به مشتریان ارائه بدهیم.

انواع کاغذ چاپ عکس کاغذ

به طور کلی مشتریان گرامی میتوانند در خصوص استفاده از خدمات چاپ عکس، نوع متریال  ( نوع کاغذ چاپ عکس ) را طبق سلیقه خود انتخاب نموده واز سفارش خود احساس رضایت کنند.

کلیه متریال های کاغذ چاپ عکس از جمله سیلک، متالیک، براق، لاستر، کنواس، کتان و ابریشمی در لابراتوار کشور موجود می باشد.

مات یا لاستر :

دربافت و ساخت این کاغذ 50درصد نیترات نقره جهت صاف و مرتب بودن بکار رفته است و در مقابل نور انعکاس ندارد و چیزی شبیه به پارچه مخمل است و برای چاپ انواع عکس های خاطرات، پرسنلی و... کاربرد دارد.

کاغذ سیل:

کاغذی بسیار عالی با بافت 85درصدی نیترات نقره که در هنگام تماس دست با کاغذ زبری آن را لمس می کنید و برای انواع چاپ عکس بسیار کاربردی و پر مصرف می باشد و شما اثری از انگشتانتان را روی این کاغذ مشاهده نمی کنید و ضخامت این کاغذ نسبت به کاغذ مات بیشتر است.

کاغذ براق:

میزان نیترات بکار رفته 60درصد بوده و برای عکس های شاد و هیجانی استفاده می شود و اما از نظر مقاومت نسبت به کاغذ های دیگر مقاومت کمتری دارند و در مقابل عکس هایی که کیفیت پایینی دارند روی این کاغذ تا حدودی از نویز های آن گرفته می شود

کاغذ پریل:

تراکم نقره به کار گیری شده در این نوع کاغذ حدودا 80درصد است که نسبت به کاغذ براق مقاومت بیشتری دارد و از نظر کیفیت درجه بالاتری دارد.

کاغذ کنواس براق:

شبیه بوم و از درخشندگی خاصی برخودار است و دارای فرورفتگی و برجستگی می باشد.

سایز بندی کاغذ های چاپ عکس

سایز های :3 *4،10 *15،13 *18،16 *21،20 *25،20 *30،30 *40،40 *60تا عرض 130سانتی متر در عرض بی نهایت چاپ عکس آنلاین تهران می تواند در خدمت شما باشد.

خیلی از کاربران ترس از افت کیفیت را در هنگام چاپ دارند اما چاپ عکس موبایل آنلاین هیچگونه افت کیفیت و پیکسلی را نخواهد داشت.

و حتی شما می توانید از نوع های مختلف چاپ مات، چاپ سیلک و چاپ شفاف در هنگام ظهور تصویر بهره مند شوید.

چاپ عکس فوری به سبک پولاروید

گاهی وقتا نیازمند یک یا تعدادی تصاویر در همان لحظه هستید که باید چاپ شوند و تنها راه شما استفاده از چاپ عکس آنلاین یا اینترنتی است که حداقل زمان برای ظهور تصاویر حدود یک الی دو ساعت بصورت تقریبی می باشد، اما با داشتن دوربین پولاروید شما می توانید تمام تصاویر مورد نظر خود را ثبت و همان لحظه توسط غلتک های موجود درون خود این دستگاه چاپ نمایید و شما عکس های چاپ شده را روی شاسی می توانید به کار ببرید و از خلاقیت و فن آوری مدرن لذت کافی را ببرید.

ریسه LEDعکاسی چگونه کار می کند ؟

ریسه ها از متراژ طولانی سیم های باریک برق به همراه LEDهای رنگی ساخته می شود که در زمینه های مختلف کاربرد دارند. نقش ریسه ال ای دی در عکاسی آنلاین شما درون اتاق خود را می خواهید با تصاویری از گذشته تا به حال تزئین نمایید، یکی از راحت ترین روش ها استفادهاز دوربین پولاروید است که تصاویر خود را به صورت آنی چاپ می کنید

و اگر نیاز باشدتعدادی از آن ها را توسط چاپ عکس آنلاین انجام می دهید و با گیره های بسیار کوچک تمامی عکس ها را روی سیم ریسه آویز می نمایید و به هر سبکی که تمایل دارید بسته به نوع سلیقه شخصی خود می توانید روی دیوار اتاق خواب یا اشیا دیگر با حالت های متنوع نصب و هر زمان که ریسه را به برق متصل کردید در فضای تاریک اتاق با مشاهده تصاویر خود راهی سفری طولانی به گذشته خواهید شد.

در نتیجه شما می توانید تمامی فعالیت های آتلیه ای خود را بصورت آنلاین در سایت چاپ کشور سفارش داده و بعد از چند ساعت برای درون شهری و یکی دو روز برون شهری محصولات مورد نظر را با بهترین کیفیت و وضوح و رزولیشن عالی توسط همکاران پخش مراکز چاپ عکس آنلاین در سراسر کشور با بسته بندی های زیبا تحویل بگیرید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093537*****
[نمایش اطلاعات]