اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912205054315421

چگونه می‌توان یک کاتالوگ موثر صنعتی و تولیدی را طراحی کرد

کد: 139912205054315421

https://bit.ly/2OiCwJP

، تهران , (اخبار رسمی): بسیاری از افراد نمی دانند که هنگام طراحی کاتالوگ از کجا شروع کنند. وقتی این نکات مفید را دنبال کنید این کار دلهره آور ساده می شود. مشاغل صنعتی یا تولیدی برای تبلیغ محصولات خود از کاتالوگ دیجیتالی و کاتالوگ های چاپی استفاده می کنند.

چگونه می توان یک کاتالوگ موثر صنعتی / تولیدی را طراحی کرد
چگونه می‌توان یک کاتالوگ موثر صنعتی و تولیدی را طراحی کرد

بسیاری از شرکت ها روش دیجیتال را ترجیح می دهند ، اما هنوز ارزش زیادی در چاپ کاتالوگ های فیزیکی وجود دارد. بسیاری از مشتریان و دارندگان فروشگاه ها ، کاتالوگ های فیزیکی را برای مراجعه آسان در مرحله برنامه ریزی کالا ترجیح می دهند. کاتالوگ های فیزیکی به مشتریان امکان می دهد تا محصولات شما را در خانه ها ، دفاتر یا موارد دیگر ثبت کنند.

آنها می توانند تصاویر  و صفحات فیزیکی را دایر کنند و قیمت گذاری را به راحتی مشاهده کنند. نه تنها این ، بلکه ثابت شده است که مصرف کنندگان بیش از تبلیغات دیجیتالی به تبلیغات چاپی اعتماد دارند. 

در این وبلاگ ، 5 ملاحظه ای را که باید برای طراحی یک کاتالوگ صنعتی / تولیدی موثر باید در نظر بگیرید را مشاهده خواهید کرد. بسیاری از این نکات را می توان برای سایر مطالب بازاریابی مانند بروشورها نیز استفاده کرد.

چیدمان
مصرف کنندگان باید بتوانند به راحتی کاتالوگ شما را پیمایش کنند ، حتی اگر تازه در معرض نام تجاری شما قرار بگیرند. محصولات مشابه یا محصولات مرتبط با یکدیگر باید در یک گروه قرار بگیرند. در مثال تصویر اصلی، آنها صفحه ای برای ماشین های شن و ماسه دارند. در سمت راست قسمت اصلی ، آنها منطقه کوچکتری به نام لوازم جانبی دارند که در آن تبلیغ می کنند ، نه تنها دستگاه های بزرگ شن و ماسه را دارند ، بلکه دارای ابزارهایی هستند که برای استفاده به  آنها نیاز خواهید داشت. طرحی ارائه دهید که همه محصولات شما در یک کاتالوگ قرار می گیرند و سپس آن را به بخشهایی تقسیم کنید. 

خودتان را معرفی کنید

اگرچه احتمالاً قرار است به مشتریان فقط کاتالوگ محصولات خود را بدهید ، اما میتوانید به مشتریان علاقه مند یا افرادی که به تجارت شما علاقه مند هستند اطلاعات و معرفی بیشتر از خودتان بدهید. به همین دلیل مهم است که در ابتدای کاتالوگ بخشی درباره ما درج شود. همچنین شما باید آدرس خودتان را نیز در آن درج کنید این مورد می تواند شامل یک مزاحمت کوچک برای کسب و کار شما باشد ، زیرا آنها به صورت حضوری به کسب و کار شما می آیند.

اطلاعات اساسی را برای محصولات خود بگنجانید

اگر محصولات زیادی دارید ، مانند بسیاری از مارک های صنعتی یا تولیدی ، ممکن است از خود بپرسید که چگونه می توان همه آنها را در یک کاتالوگ تمیز و مختصر گنجانید. مشتریان شما چه اطلاعاتی می خواهند؟ نگران نباشید ، به اصول عمل کنید. به عنوان مثال ،  به جای یک پاراگراف ، برای توصیف محصولات لیستی از گلچین اطلاعات را  دارد. این امکان را به مشتریان می دهد تا سریع ببینند مهمترین اطلاعات چیست. همچنین محصولات خود را در یک گروه قرار دهید تا بتوانید نموداری برای اندازه محصولات ایجاد کرده و شماره مدل خود را لیست کنید. این یک ایده عالی است! برای مشتریان آسان است که بدانند هنگام سفارش خود به چه مدلی مراجعه می کنند.

با تجسم خود آنها را سرگرم کنید

در این فکر فرو نروید که کاتالوگ های صنعتی به نظر کسل کننده می آیند. به سادگی این درست نیست. شما میتوانید با تصاویر و ویژگی های مهم محصولات خود  با گرافیک برجسته آنها را سرگرم کنید. تصویری ایجاد کنید که روش های مختلف استفاده از محصولات شما را نشان دهد.

اصول اساسی طراحی را بخاطر بسپارید

این واقعاً در مورد هر صنعتی قابل استفاده است ، نه فقط در صنعت ، و تکرار آن ارزش دارد. برای طراحی یک کاتالوگ با کیفیت بالا ، شما باید یک طراح خوب داشته باشید. این کاتالوگ بازتابی از نام تجاری شما خواهد بود ، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که عالی است.

از رنگ ها ، تصاویر و گرافیک های جذاب که نمایانگر تجارت شما هستند استفاده کنید
اطمینان حاصل کنید که تمام تصاویر شما 300 dpi یا بیشتر هستند
برای بیشتر متن خود یک قلم خوانا انتخاب کنید
از فضای سفید برای حفظ تعادل مناسب بین متن و تصاویر استفاده کنید
در کل کاتالوگ خود از یک سبک ثابت استفاده کنید

اگر برنامه طراحی ندارید ، می توانید نمونه کاتالوگ های ما را مشاهده کنید که در آن بسیاری از ایده های طراحی کاتالوگ در کلیه صنف ها است برای این منظور به صفحه نمونه کاتالوگ مراجعه کنید.

 همچنین برای مشاهده سفارشات چاپی ما به صفحه چاپ کاتالوگ مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت گندم VIP

گل فروشی آنلاین گندم VIP ارائه دهنده انواع گلهای رز ، جعبه گل ، باکس گل ، تاج گل ترحیم و تبریک و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | هنرهای تجسمی