اطلاعات تماس
  • 013333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001185080010379

راهنمای خرید ماوس بیسیم

کد: 140001185080010379

https://bit.ly/39WBhHN

، (اخبار رسمی): خرید موس بی سیم طرفداران بسیاری دارد اما باید هنگام خرید آن باید به نکاتی توجه کرد. در این مطلب با راهنمای نکات خرید موس بی سیم آشنا می شوید.

نکات خرید موس بی سیم | راهنمای خرید ماوس بیسیم
راهنمای خرید ماوس بیسیم

ممکن است هم‌اکنون که این مطلب را می‌خوانید به دنبال خرید ماوس بی سیم باشید. برای اینکه بتوانید مثل یک حرفه‌ای موس بیسیم بخرید باید به نکاتی توجه کنید. در ادامه به برخی از اشتباهات رایج هنگام خرید موس بی سیم اشاره می‌شود که با پرهیز از آن‌ها می‌توان یک موس بی سیم خوب و حرفه‌ای را در عین ارزان بودن و کیفیت بالا خریداری کرد.

راهنمای خرید موس بی سیم | 7 نکته مهم در خرید ماوس بیسیم

در ادامه به 7 نکته بسیار مهم و کاربردی در خرید انواع موس های بی سیم اشاره می‌شود. با ادامه مطلب همراه باشید.

1. توجه به DPI : دی پی آی میزان حساسیت سنسور ماوس را نشان می‌دهد. این عدد بیانگر این است که اشاره‌گر ماوس با هر اینچ جابجایی دستگاه، چند پیکسل به اطراف حرکت می‌کند. فرض کنید DPI موس ریزر شما 20 هزار باشد. اگر آن را 5 سانتی‌متر حرکت دهید، اشاره‌گر سیستم یا دستگاه 20 هزار پیکسل جابجا می‌شود. این سرعت بالا تنها زمانی کاربرد دارد که از یک نمایشگر 8K  برای بازی استفاده کنید. بنابراین یکی از نکات خرید موس بی سیم این است که رزولوشن نمایشگر خود را همواره مد نظر داشته باشید.

2. تعداد دکمه‌ها: ساده‌ترین و رایج ترین موس های موجود در هر خانه و اداره موس هایی هستند که دارای کلیک چپ، کلیک راست و دکمه اسکرولر هستند. این نوع موس ها نه تنها نیاز کاربران خانگی و اداره را برطرف می کند، حتی کار بسیاری از گیمرها را نیز راه می اندازد. اما باید توجه داشته باشید که برای برطرف شدن نیازهای کاری خود مانند گرافیک، تدوین، آهنگسازی، نقشه کشی، بازی های حرفه ای و استراتژیک حتما به موس های با تعداد بیشتری از دکمه نیاز دارید. بنابراین یکی دیگر از نکات و راهنمای خرید موس بی سیم، در نظر گرفتن تعداد دکمه ها است.

3. خرید ماوس بلوتوث:  بلوتوث و ارتباط 2.4 گیگاهرتزی دو فناوری برای ساخت موس بی سیم هستند. موس های بی سیم با فناوری 2.4 گیگاهرتزی از دانگل USB  استفاده می کنند و بسیاری از کاربران به همین دلیل ترجیح می دهند از موس های بی سیم با فناوری بلوتوث استفاده کنند چونکه به دانگل نیازی ندارد و پورت سیستم را اشغال نمی‌کند ؛ این در حالی است که در عمل موس بیسیم بلوتوثی به دلیل پهنای باند محدود، سرعت پایین‌تری نسبت به مدل 2.4 گیگاهرتزی دارد و دارای تاخیر است. پس اگر سرعت موس برایتان در اولویت قرار دارد به فکر خرید موس بی سیم 2.4 گیگاهرتزی باشید.

4. ماوس دارای نورپردازی: هر انسانی به دنبال زیبایی است و به همین دلیل بسیاری از کاربران تمایل به خرید موس با افکت‌های نوری دارند. این ویژگی جذاب اگرچه در استفاده از  موس‌های با سیم خللی وارد نمی‌کند اما به دلیل آنکه موس های بی سیم از باتری برای تامین انرژی استفاده می‌کنند موجب کاهش طول عمر باتری موس شده و ممکن است هنگام کار به ناگاه موس بی سیم از کار بیافتد. بنابراین با در نظر گرفتن این نکته از نکات خرید موس بی سیم می توانید تصمیم بهتری در هنگام خرید داشته باشید. پیشنهاد می‌شود اگر موس بی سیم دارای نورپردازی خریداری می‌کنید حتما و همیشه یک باتری یدک به همراه داشته باشید.

5. خرید ماوس شارژی: اگر شما هم مثل من حوصله تعویض مدام باتری موس های بی سیم  را ندارید، حتما از موس های بیسیم شارژی استفاده کنید. این موس ها از یک باتری شارژی قابل شارژ با کابل USB برخوردار هستند. این نکته را هم فراموش نکنید که باتری های شارژی پس از حدود سه سال از اولین استفاده، دچار افت قابل ملاحظه ای در تامین انرژی موس می شوند و مجبور خواهید شد تا برای همیشه موس خود را با کابل به درگاه USB متصل کنید. با این کار در واقع موس بی سیم شما به یک موس با سیم تبدیل خواهد شد.

6. خرید ماوس غیر اصل:  یکی از نکات کلیدی در راهنمای خرید موس بی سیم موضوع قیمت آن است. به هیچ وجه فریب قیمت ارزان موس های بی سیم از برندها ی بی نام و متفرقه را نخورید. چند سالی است که با توجه به هزینه پایین تولید لوازم الکتریکی شاهد انواع برندهای گمنام هستیم که به شدت بی کیفیت بوده و ارزش خرید ندارند.

7. خرید ماوس بیسیم با قیمت مناسب: در آخرین نکته از نکات خرید موس بی سیم به مقوله مهم قیمت می رسیم. اگر  همه ی فاکتورهای بالا را مدنظر قرار دهیم تا بهترین خرید موس بی سیم را انجام دهیم، اما در نهایت قیمت کالا نقش تعیین کننده دارد. پیشنهاد می شود با در نظر گرفتن بیشتر فاکتورهای بالا یک توازن در قیمت و کیفیت ایجاد کنید. همچنین حواستان به تخفیف ویژه فروشگاه های اینترنتی باشد.

در این مطلب سعی شد 7 نکته مهم در مبحث راهنمای خرید موس بی سیم مطرح شود تا شما عزیزان بتوانید بهترین خرید موس بی سیم را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت انجام دهید.  به نظر شما دیگر چه نکته ای را می توان در لیست نکات خرید موس بی سیم قرار داد؟ لطفا با ما در میان بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 013333*****
[نمایش اطلاعات]