اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000126508904727

کتاب خواب‌های اجاره‌ای اثر جدید مهدی خادمیان راهی بازار نشر شد

کد: 14000126508904727

https://bit.ly/2QADd1T

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب خواب‌های اجاره‌ای اثر جدید مهدی خادمیان توسط انتشارات مشق شب چاپ و راهی بازار نشر شد. این اثر شامل مجموعه نامه‌هایی است که به شکلی ادبی و با به‌کارگیری استعاره‌ها و توصیفات زیبای ادبی به نگارش درآمده است.

 موضوع رمان خواب‌های اجاره‌ای روایتگر گوشه‌ای از تاریخ ایران است که در آن فردی در تنهایی خود و به دور از خانواده، نامه‌هایی را از سر دلتنگی خطاب به معشوقه‌ای می‌نویسد که جایی در کودکی او را گم کرده است و نشانی از او نمی‌یابد تا نامه‌ها را برایش پست کند.

بر اساس این گزارش، این کتاب شاید در نگاه اول فقط مجموعه‌ای نامه باشد، اما در واقع رمانی است که در آن  شخصیت اصلی داستان، میز تحریرش را تبعیدگاهی یک در 80 سانتی توصیف می‌کند که هیچ نامه‌بَری نپذیرفت نامه‌هایش را از این سرزمین کوچک به دست کسی برساند که دلتنگش است و همیشه در ابتدای نامه‌هایش از معشوقه‌ای گلایه می‌کند که پاسخ نامه‌هایش را نمی‌دهد، اگرچه که نشانی از او ندارد تا نامه‌ها را برایش پست کند.

نگارش شیوای کتاب خواب‌های اجاره‌ای به گونه‌ای است که خواننده را در سطر سطر نامه‌ها همراهی می‌کند و هر چه جلوتر می‌رود بیشتر پی به شخصیت اصلی داستان و ویژگی‌های اخلاقی او می‌برد و با او ابراز همدردی می‌کند و خواننده را تا جایی می‌برد که گاهی حتی در ذهن خود از معشوقه داستان گلایه می‌کند. اما در فرازهای پایانی کتاب که گره داستان گشوده می‌شود، شاید نمِ اشکی چشم خواننده را تر کند.

رمان خواب‌های اجاره‌ای شاید داستان زندگی بسیاری از کسانی باشد که می‌شناسیم...

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب