اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003185169215173

آموزش طراحی و تاثیر آن بر روح و روان

کد: 140003185169215173

https://bit.ly/3pDEDGm

، (اخبار رسمی): تا به حال چیزی در رابطه با آرت تراپی شنیده اید؟ هنر درمانی ترکیبی از روند شکوفایی خلاقیت و روان درمانی است. هنر، کاوش و درک بهتر خودتان را تسهیل می کند. با استفاده از تصاویر، رنگ و شکل به عنوان بخشی از این فرایند درمانی خلاق، می توان افکار و احساساتی را بیان کرد که در غیر این صورت بیان آن دشوار است.

 آموزش طراحی و تاثیر آن بر روح و روان
https://minooshpainting.ir

صحبت از آرت تراپی شد. فرایندی که تبلور احساسات شما را تسهیل می کند. به بیانی عامیانه تر می-توانیم شما را این طور راهنمایی کنیم. گاهی اوقات در بیان احساساتمان عاجزیم. سر خوشی وصف ناپذیر، اندوهی که بر جان نشسته، افکاری آشفته و مبهم که توان به زبان آوردنشان را نداریم. ممکن است دنیای خیالی شیرینی در ذهنمان جان گرفته باشد که هیچ چیز ابزاری به جز رنگ و قلم، نتواند آن را به تصویر بکشد.

حرف هایی از جنس احساسات که قابل لمس نیستند و در کنج ذهنمان دست و پا می زنند. با چه زبانی بیانشان کنیم؟ چگونه در عالم خیال متوقفشان کنیم و یک عکس یادگیری بی اندازیم؟ درست در همین  جا است که دنیای شگفت انگیز هنر، با آغوشی باز پذیرای شما می شود. زمانی که بتوانید به زبان سرزمین رنگ و نقش مسلط شوید، روح شما آرام می گیرد. به هر آن چه که در پس ذهنتان می گذرد، به چشم سوژه نقاشی نگاه می کنید.

به نظر شما در این روزهای پر مشغله مهم ترین دغدغه ما باید چه چیزی باشد؟ حال دلمان خوب باشد و روحی سبک بال داشته باشیم. آموزش طراحی و نقاشی، آموزش موسیقی و سازهای مختلف می تواند جان تازه ای در وجود شما بدمد. اگر دستی در هنر دارید یا سوار بر نت های خوش آهنگ هستید، خوشا به حال شما. ورود به دنیای هنر مثل این است که عینکتان را عوض کرده باشید و جهان را زیباتر ببینید.

تجربه آموزش طراحی و نقاشی در هنرکده آنوش

هنر کده آنوش یک موسسه آموزشی هنری واقع در دو شعبه ی امیرآباد شمالی (اتوبان کردستان) و سعادت آباد می باشد که مدیریت آن بر عهده استاد مینوشکا مصطفایی است. بانویی که دست آوردها و تجربه چندین ساله خود را با نهایت عشق و علاقه در اختیار هنرجویان مشتاق می گذارد. سرکار خانم مصطفایی مدیر و مدرس این مجموعه، فارغ التحصیل رشته گرافیک هستند.

مزیت  کلاس های دایر شده در این آموزشگاه، دوره های تعیین شده بر اساس مهارت های فردی هنرجویان است. در واقع تفاوتی ندارد که هنرجو پیش زمینه داشته باشد یا خیر. دوره های آموزشی برای افراد مبتدی به صورت مجزا برگزار خواهد شد و دوره های پیشرفته برای هنرمندان فعال در این زمینه، جداگانه در نظر گرفته شده است.

اگر به هنر نقاشی علاقه مند هستید و یا در این حوزه هنری استعداد دارید، می توانید در دوره های متوع این آموزشگاه شرکت کنید. تمامی کلاس ها در محیط آموزشی مجهز دایر شده است. می توانید ازشرایط مطلوب محل برگزاری کلاس نقاشی اطمینان خاطر داشته باشید.

آموزش طراحی چهره

با شرکت در کلاس های طراحی چهره و آموزش زیر نظر مستقیم استاد، می توانید برای به تصویر کشیدن آثاری زیبا امیدوار باشید. می توانید در هر یک از شاخه های طراحی و نقاشی که به آن علاقه مند هستید، ثبت نام کنید. شما با ابزار نقاشی و طراحی و کاربردهایی که دارند اشنا خواهید شد.

آناتومی اجزای صورت را از زوایای مختلف به تصویر می کشید و کم کم قدرت درک و تجسم بیشتری پیدا می کنید. آموزش طراحی با مداد، آموزش سیاه قلم، آموزش نقاشی با مداد از دیگر دوره های آموزشی این مجموعه است. اما مزایای یادگیری این هنر در هنرکده آنوش نسبت به آموزشگاه های دیگر چیست؟

نحوه ی آموزش طراحی  و نقاشی

و شرایط کلاسهای آموزشی در هنرکده آنوش بر اساس آن چه که شما تمایل داشته باشید، تعیین خواهد شد. می توانید در دوره های خصوصی ثبت نام کنید و یا در کلاس های نیمه خصوصی حضور پیدا کنید. مبانی تدریس شده در تمامی دوره ها کاملا تخصصی و حرفه ای خواهد بود. در واقع در رشته ای که منحصرا ثبت نام می کنید، کلیه نکات مهم و متدهای پیشترفته آموزش داده می شود.

مطمئنا در این آموزشگاه هنر نقاشی را با لذت بیشتری دنبال خواهید کرد. کلاس های این آموزشگاه شبیه به کلاس درس نیست. شما در یک گالری آموزش می بینید. فضایی هنری و الهام بخش که نبوغ شما را شکوفا خواهد کرد. مسلما یادگیری این هنر در محیطی آرام اسان تر است. تکنیک های آموزشی بر گرفته از بروزترین متدهای حال حاضر است.

خبری خوشایند برای متقاضیان شرکت در دوره های آموزش طراحی و نقاشی هنرکده آنوش

با توجه به شرایط موجود و همه گیری ویروس کرونا، می توانیم این نوید را به شما بدهیم که دوره های آموزشی در محیطی کاملا بهداشتی و مطمئن، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد. پس از برگزاری هر جلسه آموزشی، محیط آموزشگاه کاملا پاک سازی و ضد عفونی خواهد شد.

حساسیت مدیریت آموزشگاه در رابطه با حفظ سلامت هنرجویان و رعایت نکات بهداشتی قابل ستایش است. هدف برگزاری کلاس ها در محیطی کاملا امن و آرام است. مسلما با وجود شرایط موجود، متقاضیان حضور در این کلاس ها هم از این بابت دغدغه هایی خواهند داشت. این اطمینان داده می شود که هیچ خطری وجود ندارد. رنج سنی مشخصی برای حضور در این کلاس ها مشخص نشده و تمامی افراد مشتاق می توانند در دوره های آموزش طراحی و آموزش نقاشی ثبت نام کنند.

اگر به آموزش طراحی  و نقاشی علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم از آثار این بانوی هنرمند دیدن کنید و زمانی را متصور شوید که می توانید شما هم خالق هنر باشید. برای اطلاع از نحوه شرکت در کلاس ها و ظرفیت باقی مانده دوره های آموزشی، می توانید با موسسه هنری آنوش تماس بگیرید و یا این که حضورا مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی