کد: 140006085403816327

علاوه بر دستبندها با انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی آشنا شوید

بهترین دستبندهای سنگی سال 2021

کد: 140006085403816327

https://bit.ly/3BKwgxi

، رشت , (اخبار رسمی): ممکن است شما به دلیل ویژگی های عرفانی و یا ظاهر خوب و قیمت ارزنده به دنبال خرید دستبندهای سنگی باشید. ما در این مطلب رمز و راز سنگ های نیمه قیمتی افسانه ای را می شکافیم تا به شما در یافتن بهترین مورد برای انتخاب آنها کمک کنیم.

بهترین دستبندهای سنگی سال 2021
guide-choosing-best-stone-bracelets-2021/

در اختیار داشتن سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی که همه چیز را از تمرکز و شجاعت گرفته تا عقل و عشق به ما نوید می دهند بسیار لذت بخش است، اما از آن مهمتر این است که بدانیم کدام یک از آن سنگ ها را به شکل یک دستبند زیبا و پرانرژی همراه خود داشته باشیم و این موضوع نیاز به دانش شناخت سنگ ها و کمی صبر و مطالعه دارد.این مطلب از “احساس حضور” راهنمای انتخاب بهترین دستبندهای سنگی در سال 2021 است.

شاید در نظر اول دستبندهای سنگی را برای تیپ های خاص و اسپرت و برخی عقیده ها در نظر داشته باشید، اما در ادامه متعجب خواهید شد که چطور این دستبندهای زیبا و پرانرژی نه تنها برای تمامی تیپ های شخصیتی و ظاهری مناسب هستند و بلکه همراه داشتن آنها برای شما مزیت های زیبادی نیز به همراه دارد و اعتقاد به قدرت سنگها باوری به به قدمت تاریخ جهان دارد.

ممکن است شما به دلیل ویژگی های عرفانی و یا ظاهر خوب و قیمت ارزنده به دنبال خرید دستبندهای سنگی باشید. ما در این مطلب رمز و راز سنگ های نیمه قیمتی افسانه ای را می شکافیم تا به شما در یافتن بهترین مورد برای انتخاب آنها کمک کنیم.
قبل از شروع، لازم به ذکر است که ما در مورد سنگ ها و خواص درمانی آنها با جمع آوری داستان های تاریخی و همچنین شهود ثبت شده در کتب سنگ درمانی و همچنین تجربیات شهودی ثبت شده از طریق کاربران و استفاده کنندگان آنها در طول تاریخ استفاده نموده ایم.
تفاوت بین سنگهای گران قیمت و نیمه گران(نیمه قیمتی) چیست؟
هنگام خرید دستبندهای سنگی شفابخش یا هر دستبندی با مهره های سنگی، با دو دسته “سنگ های قیمتی(گرانبها)” و ” سنگ های نیمه قیمتی(نیمه گرانبها)” روبرو می شوید.وجه اشتراکی که بین هر دوی این دسته سنگ ها وجود دارند در نهایت به شما برای انتخاب بهترین دستبند سنگی کمک خواهد نمود.

سنگهای قیمتی یا گرانبها چیست؟
تقسیم سنگ ها به دو دسته گرانبها و نیمه قیمتی به این معنی نیست که یکی از دیگری اهمیت بیشتری دارد. این بدان معناست که سنگهای قیمتی ارزشمندتر(از نظر کمیاب بودن) از سنگهای نیمه قیمتی هستند.اما اهمیت هنوز در چشم بیننده است.
گرانبها عنوانی است که به 4 نوع سنگ یاقوت، یاقوت کبود، زمرد و الماس داده می شود. این سنگها همیشه گرانتر از سنگهای نیمه قیمتی هستند.
سنگهای نیمه قیمتی چیست؟
هر سنگی که “گرانبها” نباشد، نیمه گران قیمت(نیمه قیمتی) طبقه بندی می شود. اینها معمولاً به راحتی در دسترس هستند و اغلب در ساخت جواهرات استفاده می شوند.یعنی تقریبا همیشه سنگ های قیمتی مانند الماس یا زمرد و … نیاز دارند برای بهتر دیده شدن در کنار سنگ های نیمه قیمتی دیده شوند.

سنگهای نیمه قیمتی شامل آمتیست، اونتورین، کلسدونی، کریسوکلا، سیترین، گارنت، هماتیت، یشم، جاسپر، لاجورد، مالاکیت، ابسیدین، اونیکس، رودونیت، چشم ببر، توپاز، فیروزه و لیست بلند دیگری است، که البته در بین همین سنگ های نمیه قیمتی نیز برخی سنگ ها بسیار گرانتر از بقیه هستند مانند گارنت سرخ و سبز که در نمونه های مرغوب دارای قیمت بسیار بالایی هستند.

GEMSTONES یا جواهر چیست؟
اکنون که سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی تعریف شده اند … تعریف سنگ جواهر چیست:
سنگ جواهری به هر سنگی که بریده و صیقل داده شده یا تراش خورده باشد و به عنوان زینت استفاده می شود، گفته می شود. سنگهای قیمتی که به عنوان جواهرات شناخته می شوند، می توانند از مواد معدنی، سنگ یا حتی کهربا ساخته شوند.
هر سنگ قیمتی یا نیمه قیمتی که بریده شود، جلا داده شود و به عنوان جواهر استفاده شود، می توانیم بگوییم حالا یک سنگ قیمتی است. در حقیقت، هر ماده معدنی که برای زیبایی انتخاب شده و در گردنبند، انگشتر یا دستبند استفاده می شود، یک گوهر است. برخی از گوهرها ارگانیک هستند، مانند مروارید یا کهربا و باقی گوهرها معدنی هستند.

اگر کمی گیج شدید با این توضیح تکمیلی مشکل حل می شود.سنگ های قیمتی در شکل تراش نخورده همان سنگ یاقوت، یاقوت کبود، زمرد و الماس هستند و باقی سنگ ها نیمه قیمتی هستند.اما بعد از تراش جواهری سنگ های نیمه قیمتی نیز جواهری شده و ارزش افزوده پیدا می کنند اما در نهایت تفاوت سنگ ها از ذات اولیه آنها قیمت گذاری و قابل تشخیص است و جایی برای نگرانی وجود ندارد.اما تمامی سنگ ها از نظر انرژی و کاربرد می توانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

تفاوت بین کریستال ها و سنگ ها در چیست؟
مگر اینکه شما زمین شناس باشید تا به خصوصیات علمی سنگ ها علاقه داشته باشید.بیشتر مردم به خصوصیات عرفانی و انرژی سنگ ها علاقه مند هستند تا دانستن طبقه بندی علمی آنها.اما کمی برای شناخت بهتر برخی از این تفاوت ها را برای شما بیان می کنیم و بعد خیلی سریع به سراغ انرژی نهفته در سنگ ها خواهیم رفت.
تفاوت اصلی بین سنگ و کریستال در این است که یک کریستال به عنوان (یک ماده) قابل تشخیص است. کریستال ها دارای سطحی هستند که معمولاً آنقدر شفاف هستند که بتوان داخل آنها را مشاهده کرد.
سنگها عموماً از کریستالهای میکروسکوپی ساخته شده اند که به هم چسبیده اند. برای مثال گرانیت را در نظر بگیرید. این سنگ از تعداد زیادی کریستال از جمله کوارتز که به هم متصل می شوند، ساخته شده است.به همین سادگی تعریف کریستال و سنگ را یاد گرفتید.

چرا از دستبندهای سنگی شفابخش استفاده می کنید؟
چه به قدرت شفابخش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی اعتقاد داشته باشید یا نداشته باشید، حس سبکی و قدرتی که این دستبند ها به صاحبان خود می دهند غیرقابل انکار است.حالا چه قدرت تلقین شما باشد و چه قدرت نهفته در سنگ هایی که طی چندین میلیون سال تشکیل شده اند.
ما در “احساس حضور” به شما پیشنهاد می کنیم ابتدا بعد از مطالعه این مطلب سعی کنید دستبند مناسب خودتان را پیدا کنید.بعد حسی که بعد از چندین روز به دست داشتن آن تجربه می کنید ثبت نمایید.اگر برای شما کافی نبود دنیایی از مردم و افراد مشهور وجود دارند که هم اکنون از این دستبندهای سنگی پرانرژی استفاده می کنند و همه چیز از تعادل گرفته تا درمان روحی و جسمی خود را به آن پیوسته می دانند و شما می توانید به سادگی با سرچ در موتور جستجو راجع به آنها بخوانید و بیشتر بدانید.

برای بسیاری، پوشیدن دستبند سنگی با سنگ های نیمه قیمتی راهی برای محافظت، پاکسازی و رهاسازی از انرژی منفی است که ممکن است شما را در یک تله گرفتار کند. برای مثال سنگ هماتیت(حدید) را در نظر بگیرید. گزارش شده است که این سنگ دارای انرژی پایه قوی است که تمرکز زیادی را در کاربر خود ایجاد می کند. به عقیده برخی، پیچیدن دستبند هماتیت به مچ دست شما را در تماس مداوم با این سنگ قرار می دهد و به شما در متمرکز ماندن کمک می کند.

تصور می شود که بسیاری از دستبندهای سنگی شفابخش به چاکراها متصل هستند.چاکراها 7 حلقه انرژی هستند که طبق سنت هندو ستون فقرات را تراز می کنند. مانند بسیاری از چیزهای دیگر در زندگی، این موارد می توانند از تعادل خارج شوند. گفته می شود که پوشیدن سنگ و کریستال این تعادل را بازیابی می کند و مانع از برگشت بهم خوردگی جریان انرژی می شود. با یک دستبند هفت چاکرا، که اغلب 7 مهره سنگی با رنگ های مختلف خواهید دید که هر کدام چاکرای متفاوتی را نشان می دهند می توانید این تجربه را رقم بزنید.

آیا سنگ های شفابخش کار می کنند؟
این اولین سوالی است که ما در هنگام ورود به این از خودمان موضوع پرسیدیم … و صادقانه بگویم، هیچ پژوهش علمی وجود ندارد که آنها را تأیید کند. اما مانند همه چیزهایی که از محدوده سیاه و سفید خارج می شوند، قدرت آنها در این است که آیا شما به آن معتقد هستید یا نه.اما بایند بدانیم بیشتر چیزهایی که در این دنیای حاضر با آنها سر و کار داریم یا در حد نظریه هستند و یا تنها در یک مقیاس آزمایشگاهی کوچک به ثبت رسیده اند و بسیاری از موارد علمی نیز با شهود اولیه به ثبت رسیده اند که در این مطلب نمی توان در فرصت کم به آن پرداخت.

اینکه فکر کنید سنگ ها و کریستال ها انرژی دارند و بنابراین می توانند به تعادل زندگی شما کمک کنند منطقی است. برای مثال ساعت مچی خود را در نظربگیرید. در ساعت شما از یک باتری با سنگ های حرکت کوارتز استفاده می شود و همین حالا احتمالاً از یک کریستال برای ردیابی زمان استفاده می کنید.

باتری برق را از طریق یک مدار الکترونیکی به کوارتز می فرستد که باعث ایجاد ارتعاش در فرکانس دقیق 32768 بار در ثانیه می شود. مدار ارتعاشات را شمارش می کند و پالس های الکتریکی یک در ثانیه ایجاد می کند. پالس ها موتور کوچکی را که عقربه های ساعت را می چرخاند هدایت می کنند و ارائه زمان بندی دقیق انجام می شود. (تا زمانی که باتری تمام شود).

می توان تصور کرد که استفاده از سنگ های قیمتی و کریستال به عنوان دستبند تأثیر مثبت داشته باشد. انرژی ای که هر روز از خود ساطع می کنید ممکن است به گونه ای با سنگ ها تعامل داشته باشد که باعث می شود آنها را در حالت تغییر یافته به شما منتقل کند. این یک گفتگوی بین بدن شما و دستبند است. موضوعی که ممکن است برای همیشه روی داستان زندگی شما تأثیر مثبتی بگذارد.

چگونه می توانیم یک دستبند مرغوب، سالم و پرانرژی برای خودمان پیدا کنیم؟
انتخاب یک سنگ قیمتی یا نیمه قیمتی برای انرژی یا خواص درمانی آن می تواند کار زمانبر و گاها سختی باشد، اما اگر کمی برای آن زمان بگذارید و در مکان های درستی به دنبال آن باشید شاید خیلی زود به نتیجه مطلوب خود برسید. قبل از خرید دستبند خود، مدتی را صرف بررسی ویژگی های ذاتی سنگ ها کنید. تصمیم بگیرید که چرا آن را می خواهید و امیدوارید چه چیزی برای زندگی شما به ارمغان بیاورد.

به یاد داشته باشید، وقتی صحبت از جواهرات یا زیورآلات و همچنین دستبندها به میان می آید، هیچ سلسله مراتبی از سنگ های قیمتی و کریستال ها وجود ندارد. دستبندی را انتخاب کنید که با نیات قلبی شما صحبت می کند و در نهایت با داستانی که می خواهید برای زندگی خود تعریف کنید مطابقت داشته باشد. حالا اگر هم در دستان شما از نظر ظاهری زیبا به نظر برسد که چه بهتر و لذت آن چند برابر خواهد شد.
در ادامه نگاهی به محبوب ترین سنگ های نیمه قیمتی برای دستبندهای سنگی بیندازید. سنگ یا سنگ هایی را پیدا کنید که بیانگر آن چیزی است که احساس می کنید در زندگی خود از دست داده اید یا به آن بیشتر نیاز دارید.(این بخش مهمترین نکته برای انتخاب دستبند سنگی شماست.)

نکته: اطلاعات زیر فقط از طریق داستان های تاریخی و شهودی جمع آوری شده.(اگر در حل مشکلات خود به کمک جسمی، روحی یا احساسی نیاز دارید، لطفاً با پزشک یا درمانگر مجاز مشورت کنید.)سنگ ها تنها یک مکمل قوی و همراه دوست داشتنی در مسیر زندگی شما هستند و در کل تاریخ پادشاهان، ثروتمندان و افراد مشهور و موفق از آنها استفاده نموده اند و اثرات آنها را به ثبت رسانده اند.اما سنگ ها به تنهایی و بدون ذهن و اراده ای قوی کارساز نخواهند بود.

سنگها و معنی آنها:

  • هماتیت / Hematite – تمرکز – گفته می شود که این سنگ ها ارتباط شما را با زمین تقویت می کند و شجاعت را افزایش می دهد. همچنین گزارش شده است که یک سنگ قوی برای تحریک تمرکز است.
  • عقیق / Agate – اعتماد – عقیق به عنوان سنگ محافظتی استفاده می شود که خرد، شجاعت و تمرکز را تقویت می کند.
  • آمتیست / Amethyst – زمینه ساز و پیگیر – گفته می شود که سنگ های آمتیست باعث می شوند تا فرد استفاده کننده در مسیر موفیقیت قرار بگیرد و خلاقیت و اشتیاق او افزایش یابد. اعتقاد بر این است که شهود را تقویت می کند و به عملی شدن افکار کمک می کند.همچنین خواب آرامی به ارمغان می آورد.
  • چشم ببر / Tiger Eye – شجاعت – حتی نام این سنگ نیز قدرتمند به نظر می رسد. تصور می شود که سنگ های چشم ببر اعتماد به نفس ایجاد می کند، شانس می آورد و شجاعت را در مواجهه با مشکلات افزایش می دهد.
  • لاوا / Lava – قدرت – درست مانند گدازه آتشین که آن را ساخته است، سنگ های لاوا نماد قدرت و اراده هستند. ممکن است بخواهید چند قطره روغن به دانه های سنگ لاوای خود اضافه کنید. طبیعت متخلخل آنها روغن را نگه می دارد و بو را در طول روز برای مزایای بیشتر آروماتراپی آزاد می کند.
  • جاسپر / Jasper – تثبیت کننده – تصور می شود که سنگ های جاسپر آرامش را به ارمغان می آورند و احساسات منفی را دفع می کنند. اعتقاد بر این است که این سنگهای نیمه قیمتی صداقت و سازماندهی را تقویت می کنند … برای دستبند نیز سنگ مناسبی هستند.
  • اونیکس / Onyx -قدرت- اونیکس یکی از شناخته شده ترین سنگ های قیمتی است. اونیکس برای استحکام استفاده می شود. سنگی است که تصور می شود اعتماد به نفس می دهد و شجاعت ، کنترل خود و خرد را افزایش می دهد.
  • اوناکیت / Unakite -عشق به خود- اعتقاد بر این است که اوناکیت باعث پذیرش و بهبود خود می شود، تصور می شود که این سنگ نیمه قیمتی انرژی منفی را از بین می برد.
  • لاجورد / Lapis Lazuli -ضد استرس- سنگهای قیمتی لاجورد برای رهایی از استرس و تقویت دلسوزی، حقیقت و اعتماد به نفس استفاده می شود.
  • آپاتیت / Apatite -عقل-اعتقاد بر این است که آپاتیت یک سنگ شفابخش است که بیان را عمیق می کند، انگیزه را افزایش می دهد و سردرگمی را برطرف می کند و باعث می شود خلاقیت و عقل شکوفا شود.
  • آبسیدین / Obsidian – وضوح – گفته می شود که سنگ های ابسیدین اکتشاف و نیروی درونی را تحریک می کنند. افسانه ها می گویند این سنگ می تواند به شما در کشف خود واقعی شما کمک کند.
  • سودالیت / Sodalite – آرام – تصور می شود که سنگ های سودالیت نظم را در زمان هرج و مرج باز می گردانند و تعادل را زنده می کنند.
  • رز کوارتز / Rose Quartz – عشق – رز کوارتز به عنوان سنگ عشق شناخته می شود. گفته می شود که هماهنگی را برقرار کرده و احساس آرامش درونی را تقویت می کند.
  • تورمالین /Tourmaline -درک- تصور می شود که سنگ های تورمالین اعتماد به نفس، تحمل و شفقت را تقویت می کند.
  • کوارتز شفاف / Clear Quartz – پاکی و نور – کوارتز شفاف اغلب به عنوان توانایی شفابخش نهایی شناخته می شود، زیرا توانایی جذب، آزادسازی و تغییر انرژی را دارد. اعتقاد بر این است که حالت های جسمی، احساسی و روحی شما را متعادل و تجدید می کند.همچنین در متعادل سازی هر هفت چاکرا مفید است.
  • آونتورین / Aventurine – شانس – Aventurine به عنوان سنگ نیمه قیمتی شانس و رفاه شناخته می شود. تصور می شود که پشتکار را ترویج می کند که احتمالاً رفاه شما از آنجا نشأت می گیرد.
  • سیترین / Citrine – خلاقیت – گفته می شود سنگ های سیترین چاکراها را تمیز می کنند، خلاقیت را افزایش می دهند و ثروت را جذب می کنند.
  • کارنلین / Carnelian – انگیزه – تصور می شود که سنگ های کارنلین شجاعت می دهد و انگیزه شما را برای موفقیت افزایش می دهد.
  • آمازونیت / Amazonite – آرامش بخش – سنگهای آمازونیت به دلیل خواص آرامش بخش خود استفاده می شوند. ظاهراً این سنگ به شما کمک می کند تا هر دو طرف یک مشکل را ببینید و یک راه حل متعادل پیدا کنید.
  • آکوامارین / Aquamarine – توانمندسازی – آکوامارین یک جواهر از دانش و شجاعت است. اعتقاد بر این است که این سنگ ذهن را آرام می کند، عقل شما را تقویت می کند و به شما در تصمیم گیری های پیچیده کمک می کند.
  • آزوریت / Azurite – پاکسازی – تصور می شود که سنگ آزوریت به پاکسازی بدن از انرژی منفی و رفع استرس کمک می کند.
  • هائولیت / Howlite – الهام بخش و خلاقیت – گفته می شود سنگ هائولیت حافظه را تقویت می کند، میل شما به دانش را افزایش می دهد و جنبه خلاقیت شما را تقویت می کند.
  • فلوریت / Fluorite -وضوح- تصور می شود که فلوریت قدرت تمرکز و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.
  • گارنت / Garnet – انرژی بخش – گارنت یک سنگ قیمتی است که اعتقاد بر این است که انرژی شما را تصفیه کرده و تعادل چاکراهای شما را به ارمغان می آورد. همچنین تصور می شود که شجاعت و اعتماد به نفس را افزایش می دهد.
  • رودونیت / Rhodonite – شفقت – سنگهای رودونیت در عین تحریک عشق به خود و دیگران ، انرژی را متعادل می کنند.
  • لپیدولیت / Lepidolite – آگاهی – سنگهای لپیدولیت اغلب در زمان تغییر استفاده می شوند. گفته می شود این سنگ نیمه قیمتی شفابخش عاطفی است و استرس را کاهش می دهد.
  • زمرد / Emerald – وحدت – زمردها سنگ هایی قیمتی هستند که بیش از شهر اوز شهرت دارند. این سنگهای قیمتی برای وفاداری، عشق بی قید و شرط و تشویق و تقویت دوستی استفاده می شوند.

نحوه تمیز کردن و شارژ دستبندهای سنگی:
مهم نیست که چقدر دستبند خود را جادویی یا قدرتمند می دانید، نمی توان کدر شدن یا کثیف شدن یا جذب انرژی منفی آن را انکار کرد.ابتدا برای تمیز کردن ظاهر دستبند مهره ای، با یک پارچه نرم آغشته به آب گرم با مقدار کمی صابون ملایم آنها را به آرامی مالش دهید.

تفاوت بین پوشیدن دستبند با سنگهای شفابخش در مقابل یک دستبند با مهره های سنگی “معمولی” در پشت مفهوم آن است. اگر آن را فقط برای ظاهر خود می پوشید، تمیز نگه داشتن ظاهری آن و رعایت نکاتی که تا اینجا گفته شد برای شما کافی است تا از دستبند خود در فصل های آینده پیش رو لذت ببرید. اما اگر دستبند سنگی خود را برای چیزی انتخاب کرده اید که امیدوارید سنگ ها به زندگی شما وارد نمایند … ممکن است بخواهید شارژ آن را نیز در نظر بگیرید.

اگر شما در مورد قدرت درمان سنگ ها و دستبندهای با انرژی شک دارید، نکات زیر در مورد شارژ احتمالاً هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت. اما آنها آسیبی به شما نمی رسانند.

شارژ سنگهای دستبند راهی شگفت انگیز برای گفتن این موضوع است که شما در بازگرداندن هرگونه ویژگی عرفانی سنگها به آنها کمک می کنید. 2 روش ساده برای شارژ کلیه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی وجود دارد: نور ماه یا مریم گلی.

ساده ترین راه برای شارژ سنگهای قیمتی شفاف با نور ماه کامل است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستبند خود را در نور مستقیم ماه قرار دهید و 6 تا 12 ساعت منتظر بمانید. ممکن است مجبور شوید این کار را بیش از 1 شب انجام دهید البته در فصل هایی که شب ها بسیار کوتاه تر هستند.

شارژ سنگ ها با عود یا اسماج مریم گلی یکی دیگر از روش های شارژ سنگ های درمانی است.با روشن کردن یگ عود یا اسماج مریم گلی شروع کنید و بگذارید تا دود اطراف دستبند شما را فرا بگیرد یا عود را به دور آن بچرخانید تا تمام مهره ها را در بر بگیرد.
نکته : شاید روش های دیگری نیز در دسترس باشند اما مزیت هر دوی این روش ها این است که به دستبند آسیب نمی رسانند و مهره ها را تغییر رنگ نمی دهند.
دستبندهای سنگی و داستان زندگی شما
دستبندی که انتخاب می کنید و سنگ هایی که در آن قرار دارد بخشی از مسیر سفر زیبای زندگی شما می شوند. اینکه دستبند سنگی خود را برای اطمینان یا تمرکز یا ثروت و یا محافظت و زیبایی بپوشید، تصمیم شخصی شماست. مهمترین قسمت این داستان این است که شما این کار را برای دل خودتان انجام دهید و بخشی از داستان زندگی خود را با همراهی آنها رقم بزنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

احساس حضور

فروشگاه اینترنتی احساس حضور ارائه دهنده انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی کاملا طبیعی و معدنی درجه یک، انواع کاسه تبتی دست ساز و ماشینی و انواع عودهای دست ساز و طبیعی و.....

منتشر شده در سرویس های:

صنایع دستی | مد و لباس