اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008185516111047

جان ویتنی: پدر موشن گرافیک

کد: 140008185516111047

https://bit.ly/3DbK1pO

، تهران , (اخبار رسمی): نقد اخیر استیو هلر درباره «سائول باس: زندگی در فیلم و طراحی» را در نیویورک تایمز بخوانید. این همان چیزی است که نتیجه گیری می کند: "پرتره ای ضروری از یک طراح که به طور موفقیت آمیزی بین هنر و تجارت تعادل برقرار کرده است و همچنان بر موشن گرافیک و حرکتی معاصر تأثیر می گذارد.

جان ویتنی: پدر موشن گرافیک
جان ویتنی: پدر موشن گرافیک

پدر موشن گرافیک
نقد اخیر استیو هلر درباره «سائول باس: زندگی در فیلم و طراحی» را در نیویورک تایمز بخوانید. این همان چیزی است که نتیجه گیری می کند: "پرتره ای ضروری از یک طراح که به طور موفقیت آمیزی بین هنر و تجارت تعادل برقرار کرده است و همچنان بر موشن گرافیک و حرکتی معاصر تأثیر می گذارد." خوب، پت کرخام - ویراستار مشترک کتاب با جنیفر، دختر سائول - قرار است روز سه‌شنبه، 13 دسامبر در موزه همر لس‌آنجلس درباره آن بحث کنند. و اگر بابانوئل زودتر به خانه شما برسد، حتی نسخه شما را امضا خواهد کرد. اگر میخواهید اطلاعات بیشتری راجع به موشن گرافیک بدانید، پیشنهاد می کنم مقاله موشن گرافیک در ویرگول را بخوانید.

همه کسانی که با نام سائول آشنا هستند می دانند که قد او در طراحی عنوان فیلم برابر با پل رند در هویت شرکتی است. برای دنباله عنوان هیپنوتیزم «سرگیجه» هیچکاک، سائول با یکی دیگر از پیشگامان تصویر متحرک، جان ویتنی پدر، همکار ساکن لس آنجلس، جان اولین کسی بود که از رایانه به عنوان یک رسانه طراحی هنری استفاده کرد، حتی نام کسب و کار خود را «موشن گرافیک» گذاشت. شرکت." 40 سال قبل از اینکه این عبارت به یک شرح شغل استاندارد تبدیل شود. خود سائول اولین طراح بود که از سال 1955 کمپین‌های "هویت" جامع و متقابل رسانه‌ای را برای تبلیغ فیلم‌ها ایجاد کرد.
دستاوردهای شگرف سائول، که اکنون جلد گالینگور تازه منتشر شده 400 صفحه ای را پر می کند، چهار دهه از دهه 1950 تا مرگ او در سال 1996 را در بر می گیرد. حتی تا 70 سالگی، سائول در حال طراحی عناوینی برای مارتین اسکورسیزی بود که در زمره بهترین های او قرار می گرفتند. من آن روزهای بعدی را که به طور منظم در رویدادهای طراحی که توسط AIGA/LA برگزار می شد، شرکت می کرد، به خاطر می آورم، فصلی که او در پیدایش آن کمک کرد. من او را صمیمی، صمیمی و همیشه حواس‌مان می‌دانم، با همسر و شریک کاری‌اش، الین، در کنارش.

مایه شرمساری است که یکی از بزرگترین طراحان قرن گذشته زندگی خود را برای دیدن کتابی که به محصول خود اختصاص داده شده بود، نبیند. متأسفانه، چنین غفلتی از طراحان کالیفرنیای جنوبی بسیار رایج است: «مدرن متولد شده» استیو هلر، مستندی از حرفه استاد طراحی مدرن اواسط قرن، آلوین لوستیگ، تنها سال گذشته منتشر شد.

اما در ادامه، اکنون زمان جشن گرفتن و قدردانی از نویسندگان «یک زندگی»، جنیفر باس و پت کرخام فرا رسیده است. و کسانی از ما که به اندازه کافی خوش شانس هستند که در لس آنجلس زندگی می کنند، می توانند مشتاقانه منتظر تشکر حضوری از پت در روز سه شنبه باشیم.
Salon مفتخر است که محتوای Imprint را ارائه می‌کند، جامعه طراحی که سریع‌ترین رشد را در وب دارد. Imprint که توسط مجله Print، قدیمی‌ترین و قابل اعتمادترین صدای طراحی آمریکا، برای شما آورده شده است، برخی از بزرگ‌ترین نام‌های صنعت را در پوشش فرهنگ بصری از هر زاویه به نمایش می‌گذارد. Imprint مکالمه طراحی را پیشرفت و گسترش می دهد، محتوای روزانه تازه را برای جامعه (و اکنون به salon.com!) ارائه می دهد، گفتگو، رقابت، انتقاد و اشتیاق را در بین اعضای خود برانگیخته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه طلوع فیلم

موسسه طلوع خورشید پاکان با برند اختصاصی طلوع فیلم آماده ارائه انواع خدمات فیلمسازی ، تیزر تبلیغاتی ، فیلمبرداری ، عکاسی و انیمیشن می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی