اطلاعات تماس
  • 013333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009015538610379

آموزش اتصال دستگاه های JBL به بلوتوث

کد: 140009015538610379

https://bit.ly/3sAjMqV

، (اخبار رسمی): در این مطلب به آموزش اتصال انواع دستگاه های جی بی ال به بلوتوث توضیح داده ایم. در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

آموزش اتصال دستگاه های JBL به بلوتوث
آموزش اتصال دستگاه های JBL به بلوتوث

اگر قبلاً دستگاه خود را جفت کرده اید، می توانید با نگه داشتن دکمه بلوتوث به مدت حداقل 3 ثانیه، آن را به صورت دستی در حالت جفت قرار دهید،

چه اینکه بخواهید از یک اسپیکر جی بی ال استفاده کنید، یا اینکه بخواهید با هدست ها و یا ساندربارهای این برند موزیک گوش کنید، در هر صورت نحوه اتصال این دستگاه ها به بلوتوث کاملا یکسان است. از این رو توصیه می کنیم ادامه این مقاله رو بخوانید.

  1. حالت جفت شدن را برای دستگاه JBL خود روشن کنید
  2. دستگاه JBL خود را در تلفن یا لپ تاپ خود پیدا کنید و آنها را جفت کنید
  3. جفت شدن موفقیت آمیز را تأیید کنید اتصال بلوتوث خود را عیب یابی کنید.

جفت کردن دستگاه های JBL با بلوتوث: مرحله اول

1. حالت جفت شدن را برای دستگاه JBL خود روشن کنید

اگر بلندگو یا هدفون شما قبلاً به بلوتوث متصل نشده باشد، با روشن کردن دستگاه به طور خودکار در حالت جفت شدن راه اندازی می شود (باید متوجه چشمک زدن چراغ LED شوید). اگر قبلاً دستگاه خود را جفت کرده اید، می توانید با نگه داشتن دکمه بلوتوث به مدت حداقل 3 ثانیه، آن را به صورت دستی در حالت جفت قرار دهید، تا زمانی که LED چشمک بزند (بلندگوهای JBL معمولا دارای یک دکمه بلوتوث اختصاصی هستند. برای هدفون های JBL، معمولاً دکمه روشن/خاموش است. به عنوان دکمه بلوتوث دو برابر می شود).

جفت کردن دستگاه های JBL با بلوتوث: مرحله دوم

2. دستگاه JBL خود را در تلفن اندروید یا لپ تاپ خود پیدا کنید و آنها را جفت کنید . به تنظیمات بروید و بلوتوث را روشن کنید. در بلوتوث روی «Pair new device» کلیک کنید. وقتی دستگاه JBL خود را در لیست مشاهده کردید، روی آن ضربه بزنید در نهایت باید با تلفن شما جفت شود.

در دستگاه های آیفون. به تنظیمات و سپس بلوتوث بروید. بلوتوث را روشن کنید. به دنبال دستگاه JBL خود در بخش «دستگاه های دیگر» بگردید و برای اتصال روی آن ضربه بزنید.

سیستم عامل مکینتاش. در Mac خود، منوی Apple > System Preferences را انتخاب کنید، سپس روی بلوتوث کلیک کنید. دستگاه JBL خود را از لیست انتخاب کنید، سپس روی Connect کلیک کنید. در صورت درخواست، روی Accept کلیک کنید.

برای ویندوز Windows 10 باید "Bluetooth & other devices را در تنظیمات سیستم خود جستجو کنید یا با کلیک بر روی دکمه بلوتوث خود در نوار ابزار و انتخاب "Show Bluetooth devices" باز کنید. اگر دکمه بلوتوث پنهان باشد، آن را در زیر فلش رو به بالا در نوار وظیفه در پایین صفحه نمایش خود خواهید دید (به زیر مراجعه کنید). هنگامی که پنجره Add a device ظاهر شد، روی "Bluetooth" کلیک کنید. به دنبال دستگاه JBL خود در لیست بگردید و برای اتصال روی آن ضربه بزنید. همچنین می توانید، عبارت «Bluetooth» را در کادر جستجوی ویندوز خود جستجو کنید. وقتی پنجره بلوتوث و سایر دستگاه ها باز شد، مطمئن شوید بلوتوث روشن است، سپس روی «افزودن بلوتوث یا دستگاه دیگر» کلیک کنید و دستگاه خود را از لیست انتخاب کنید.

جفت کردن دستگاه های JBL با بلوتوث: مرحله سوم

3. در صورت جفت شدن موفق آن  را تأیید کنید هنگامی که با موفقیت بلندگوها یا هدفون های JBL خود را با تلفن یا لپ تاپ خود جفت کردید، چراغ LED دستگاه JBL شما چشمک نمی زند و باید یک تأیید صوتی مبنی بر جفت شدن دستگاه خود (اعم از تأیید صدا یا تأیید صوتی) بشنوید. 

این مقاله را به آموزش اتصال انواع دستگاه های جی بی ال به بلوتوث اشاره کردیم. در آخر لازم است اشاره کنیم برای خرید انواه لوازم الکترونیکی مانند هدفون های جی بی ال، اسپیکر، ساندبار و.... از این برند می تواند به فروشگاه پلازا مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 013333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش