اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010295645818025

داستان هفتواد کتابی برای کودکان

کد: 140010295645818025

https://bit.ly/3GTUDvp

، تهران , (اخبار رسمی): این داستان که یکی از داستان‌های زیبا و فلسفی شاهنامه است با بازپردازی و ساده‌نویسی پیرایه یغمایی و تصویرگری آرزو امیدبخش، که نشر دادکین برای کودکان و نوجوانان منتشر کرده و وارد بازار کتاب می‌شود.

کتاب هفتواد بچه‌ها را با داستان‌های ایران باستان آشنا می‌کند

این داستان که یکی از داستان‌های زیبا و فلسفی شاهنامه است با بازپردازی و ساده‌نویسی پیرایه یغمایی و تصویرگری آرزو امیدبخش، که نشر دادکین برای کودکان و نوجوانان منتشر کرده و وارد بازار کتاب می‌شود.

پیرایه یغمایی درباره‌ی بازپردازی این قصه می‌گوید: «این داستان کاملاً نمادین است و در ساختار زیربنایی خود تمثیل‌های بسیار دارد و ازجمله داستان‌هایی است که رگه‌های فلسفی آن کمتر شناخته شده است.»

پیرایه همچنین ادامه می‌دهد: «این داستان از نظر تاریخی و جهات جغرافیایی ما ارزش بسیار دارد، چون در کرمان و شهر کجاران و ارگ بم اتفاق می‌افتد و افزون بر آن به فرهنگ اجتماعی ما در آن زمان اشاره دارد و نشان‌گر نقش پربار زنان و دختران در آن روزگاران دور و دیر است.»

در مجموع می‌توان گفت که در این داستان افسانه و حقیقت و تاریخ و اسطوره با هم آمیخته‌اند و پیرایه یغمایی دلیل جذب شدن و پرداختن به این داستان را همین تناقض‌ها و شگفتی‌های آن می‌داند.

پیرایه یغمایی، شاعر و پژوهشگر- یکی از رده‌های جدی کارش- به دلیل اهمیت پرورش نسل آینده- پرداختن به ادبیات کودک و نوجوان است و سال‌هاست که دراین راه قدم و قلم می‌زند و کتاب‌های بسیاری در این زمینه سروده و نوشته و پرداخته است.

تصویرگری این کتاب را آرزو امیدبخش تصویرگر برعهده داشته که با زیبایی تمام و همراهی کامل از عهده‌ی کار برآمده و به کتاب رونق بسیار بخشیده است.

قطع کتاب خشتی و در شانزده صفحه تدوین شده، صفحه‌پردازی آن را خانم فاطمه محمدی و طراحی روی جلد را فاطمه رضایی برعهده داشته‌اند. بهای آن 40 هزارتومان است.

دوستان علاقه‌مند می‌توانند کتاب را از صفحه اینستاگرامی انتشارات دادکین dadkinpublisher@ به صورت مستقیم خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب