کد: 140011065659418072

دانلود فیلم قهرمان جدیدترین ساخته اصغر فرهادی نیم بها و کاملا قانونی

کد: 140011065659418072

https://bit.ly/3H1YHdh

، تهران , (اخبار رسمی): فیلم ایرانی قهرمان محصول ۱۳۹۹ به کارگردانی اصغر فرهادی برنده ۲ جایزه و کاندیدای ۲ جایزه دیگر بازیگران: امیر جدیدی، محسن تنابنده، سارینا فرهادی، فرشته صدرعرفایی، سحر گلدوست، احسان گودرزی و…

دانلود فیلم قهرمان جدیدترین ساخته اصغر فرهادی  نیم بها و کاملا قانونی
نمایی از فیلم قهرمان ساخته اصغر فرهادی

فیلم قهرمان اصغر فرهادی برنده‌ی جایزه‌ی بزرگ هیئت داوران جشنواره کن ۲۰۲۱، از مهم‌ترین آثار سینمایی دهه‌ی اخیر ایران است.

خلاصه داستان:
رحیم (با بازی امیر جدیدی) خطاط و نقاشی مطلقه است که به علت عدم پرداخت بدهی‌اش به بهرام (با بازی محسن تنابنده) که یک نزول‌خور میباشد به زندان افتاده‌ است. رحیم به مرخصی دو روزه‌ای می‌آید. او پسری دارد که لکنت زبان داشته و با مربی گفتاردرمانی او فرخنده (با بازی سحر گلدوست) در رابطه است؛ فرخنده به رحیم می‌گوید که کیفی حاوی چند سکه طلا پیدا کرده‌ است که با فروش آن‌ها می‌تواند بدهی خود را به بهرام بدهد؛ اما رحیم می‌فهمد که پول سکه‌ها کافی نیست و…

فیلم سینمایی قهرمان (A Hero) یک فیلم اجتماعی، هیجان انگیز و درام به کارگردانی و نویسندگی اصغر فرهادی است که در سال ۱۳۹۹ ساخته شد و در سال ۱۴۰۰ نیز وارد شبکه نمایشی گردید؛ تهیه کنندگی این فیلم را نیز الکساندر ماله-گی و اصغر فرهادی به صورت مشترک بر عهده داشته‌اند؛ قهرمان در خرداد ۱۳۹۹ وارد پیش تولید شد و فیلم‌برداری آن پس از ۷۵ جلسه در دوم دی‌ ماه ۱۳۹۹ به پایان رسید و سپس تدوین آن را هایده صفی‌یاری آغاز نمود.

درباره فیلم قهرمان
قهرمان فیلمی درام و مهیج با هنرنمایی امیر جدیدی، محسن تنابنده، سحر گلدوست، فرشته صدر عرفایی، احسان گودرزی، سارینا فرهادی و به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی اصغر فرهادی محصول سال ۱۴۰۰ کشورهای ایران و فرانسه است.

قهرمان علاوه بر نامزدی در بخش بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان هفتاد و نهمین دوره جوایز گلدن گلوب، جوایز بسیاری از جمله جایزه بزرگ جشنواره فیلم کن در سال ۲۰۲۱ و جایزه دستاورد کارگردانی از جشنواره اسکرین آسیا پاسیفیک را بدست آورده است.

قهرمان همچنین نامزد بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان از انجمن منتقدان شیکاگو و برنده دو جایزه بهترین فیلمنامه اورژینال و بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان از هیئت ملی نقد آمریکا شده است. پخش جهانی این فیلم اصغر فرهادی بر عهده کمپانی آمازون است و قهرمان در ایران به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود. فرهادی پیش از این با دو فیلم جدایی نادر از سیمین و فروشنده برنده جایزه اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب سایت فیلم ایمو

رسانه فیلم ایمو جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی را جهت نمایش و دانلود قرار می دهد. دانلود فیلم ها و سریال های رایگان و قانونی با لینک مستقیم و کیفیت بسیار عالی دانلود فیلم های دوبله فارسی بازبینی شده دانلود فیلم و سریال های شبکه نمایش خانگی با لینک قانونی در تماشای فیلم ها حتما به رده سنی مخاطب دقت فرمایید. در کنار خانواده خود از تماشای فیلم و سریال های روز دنیا لذت ببرید. با ما از طریق شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید. تمامی خدمات ، محتوای و فعالیت های وب سایت فیلم ایمو تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر