اطلاعات تماس
  • 013333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011175687010379

معرفی لیست بهترین اسپیکرهای بلوتوثی زیر 150 هزار تومان

کد: 140011175687010379

https://bit.ly/3sFmn1h

، (اخبار رسمی): در این مطلب به معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی و اسپیکرهای بی سیم زیر 150 هزارتومان پرداخته ایم. در ادامه این مطلب با ما همراه شوید.

معرفی لیست بهترین اسپیکرهای بلوتوثی زیر تا 150 هزار تومان
معرفی لیست بهترین اسپیکرهای بلوتوثی زیر 150 هزار تومان

 

اسپیکر بلوتوث مدل TablePro MG2

  • نوع اتصال: بی سیم
  • اتصال دهنده: بلوتوث

با خرید اسپیکر بلوتوث مدل TablePro MG2 یکی از ارزان قیمت ترین اسپیکرهای بی سیم را در اختیار خواهید داشت! قیمت اسپیکر فلش خور مدل TablePro MG2 آن را برای هدیه دادن نیز بسیار مناسب کرده است. بدنه این دستگاه در برابر نفوذ رطوبت عایقبندی شده است. در نتیجه در زیر بارش ملایم باران، آسیب نخواهد دید. روی بدنه باند بلوتوث مدل TablePro MG2 یک شیار کارت حافظه و یک پورت فلش مموری نصب شده است. بدین ترتیب می توانید انواع حافظه های جانبی را به دستگاه وصل کرده و موزیک دلخواه خود را به سادگی پخش کنید. در نهایت به قابلیت تماس تلفنی و مناسب بودن قیمت اسپیکر بلوتوث مدل TablePro MG2 می رسیم که بهانه هایی عالی برای خرید این دستگاه محسوب می شوند.

اسپیکر بلوتوث مدل MK-201

  • نوع اتصال: با سیم، بی سیم
  • اتصال دهنده: بلوتوث، شیار کارت حافظه TF، 3.5 میلی متری، USB

ایرپادز پروی اپل به طرحی شناخته شده و جهانی تبدیل شده است. شما می توانید با خرید اسپیکر بلوتوث مدل MK-201 یک پخش کننده پرتابل با ظاهری مشابه این هندزفری، در اختیار داشته باشید. روی بدنه این دستگاه جذاب و جالب، دکمه هایی برای کنترل موزیک و تنظیم حجم صدا در نظر گرفته شده است. با استفاده از پورت مخصوص فلش مموری و کارت حافظه می توانید بدون گوشی موبایل خود، موزیک پخش کنید. درون بدنه اسپیکر بی سیم مدل MK-201 یک درایور 5 وات تعبیه شده است که قدرت صدای مطلوبی دارد. دقت داشته باشید که این بلندگو بیشتر برای استفاده در اماکن سرپوشیده و اتاق های کم سر و صدا مناسب است. خرید انلاین اسپیکر بلوتوث مدل MK-201 از فروشگاه اینتر نتی پلازا، با تخفیف هایی فوق العاده استثنایی همراه است. پس فرصت سفارش دادن آن را از دست ندهید چون یک هدیه ارزشمند و چشمگیر است!

اسپیکر بلوتوث مدل CL-671

  • وزن: 250 گرم،
  • نوع اتصال: با سیم، بی سیم
  • اتصال دهنده: بلوتوث، شیار کارت حافظه TF، 3.5 میلی متری

اسپیکر بلوتوث هویت مدل HV-SK553BT

  • وزن: 198 گرم
  • نوع اتصال: بی سیم
  • اتصال دهنده: بلوتوث 3.0

رقص نور و رنگ با خرید اسپیکر بلوتوث مدل CL-671. تنها لمس بالای اسپیکر بی سیم CL-671 نورهای رنگی متنوعی را روی صفحه این اسپیکر جذاب تماشا کنید. این بلندگوی بلوتوث به امکاناتی نظیر شیار کارت حافظه برای اضافه کردن مموری به آن مجهز شده است. البته کاربران می توانند از طریق اتصال گوشی به اسپیکر، موسیقی دلخواه خود را پخش کرده و بشنوند. علاوه بر کارت حافظه، از طریق ورودی AUX می توانید گوشی یا کامپیوتر خود را از طریق کابل AUX به این اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل CL-671 متصل کنید. روی بدنه اسپیکر لمسی چراغ دار رنگی مدل CL-671 یک کلید برای روشن و خاموش کردن و یک کلید چندکاره قرار داده شده که علاوه بر کاهش یا افزایش حجم صدا، می توانید یا استفاده از آن آهنگ‌های بعدی یا قبلی را بشنوید و البته با فشردن کلید، به تماس‌های ورودی تلفن همراه خود از طریق میکروفن روی این اسپیکر لمسی قابل حمل پاسخ بدهید.

اسپیکر بلوتوث مدل TG024

  • نوع اتصال: با سیم، بی سیم
  • اتصال دهنده: بلوتوث، شیار کارت حافظه TF، 3.5 میلی متری، USB

اسپیکر بلوتوث مدل TG024 با ظاهری ساده و قیمت ارزان، امکان پخش موسیقی با کیفیت مطلوب و صدای بلند را در هر کجا و هر جا برای شما فراهم می‌کند. اسپیکر بلوتوث مدل TG024 از یک باتری لیتیومی تغذیه می‌شود، که با یکبار شارژ تا چندین ساعت بی‌وقفه موسیقی پخش می‌کند. اسپیکر بلوتوث مدل TG024 با اتصال بی‌سیم از طریق بلوتوث به دستگاه های سازگار متصل می‌شود. همچنین این محصول از شیار کارت حافظه، جک 3.5 میلی متری، USB نیز پشتیبانی می‌کند. اسپیکر بلوتوث مدل TG024 قابلیت پخش رادیو را نیز دارد، که برای علاقمندان به برنامه های رادیویی یک مزیت محسوب می‌شود. بر روی بدنه این اسپیکر بلوتوث شارژی مدل TG024، چندین دکمه برای مدیریت آسان تر پخش و کنترل صدا به چشم می‌خورد.

کلام آخر

اگر به دنیال اسپیکرهای با کیفیت بالا و ارزان هستید به شما برندهایی چون تسکو، اکس پی پروداکت را پیشنهاد می کنیم. همه این برندها در بازار ایران موجود است. یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی که می توانید با خیال هرچه آسوده تر از آن خرید کنید، فروشگاه پلازا است که تمامی محصولات خود را با گارانتی اصالت و ضمانت تعویض 7 روزه ارائه می دهد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 013333*****
[نمایش اطلاعات]