اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012215761618421

افتخاری بین المللی برای موسیقی دان سال

کد: 140012215761618421

https://bit.ly/3t5K2ci

، تهران , (اخبار رسمی): محمدمعین پیسوده جایزه پولیتزر را برای بهترین موسیقی دان در Pulitzer Music festival کشور ایالات متحده امریکا به دست آورد.

برد جایزه پولیتزر توسط محمدمعین پیسوده به عنوان موسیقی دان
عکس محمدمعین پیسوده برنده بهترین موسیقی دان سال

محمدمعین پیسوده به موسیقی دان سال دنیا برگزیده شد.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی پولیتزر، Music festival درحالی به کار خود در واشنگتن  ایالات متحده امریکا خاتمه داد که این موسیقی دان موفق به کسب جایزه موسیقی دان سال به دلیل برترین موسیقی دان شد.

جوزف پولتیزر مدیرعامل قستیوال پولیتزر با اعلام این خبر گفت: Pulitzer Music festival هر یک بار سال با هدف شناسایی و تقدیر از مجموعه‌های موفق‌ در صنعت موسیقی دانی و روزنامه نگاری برگزار شده و در پایان آن به برگزیدگان در زمینه‌های موسیقی دانی ، روزنامه نگاری ، نویسندگی ، شعر نویسی جوایزی اهدا می‌شود.

جوزف پولتیزر در تشریح مسیر دشوار کسب این عنوان، توضیح داد: این مسیر ، مسیری طاقت فرسا برای کسب این جایزه ویژه محسوب میشود..

وی ادامه داد: از کسب این افتخار بین المللی بسیار خوشحالیم و این مساله انگیزه‌ای خواهد بود تا با برنامه ریزی دقیق و استفاده از علم روز گام‌های بعدی را نیز با موفقیت برداریم.

او درباره برنامه‌های بعدی مجموعه نیز اظهار داشت: در برنامه های بعدی مجموعه ، به تغییر نوع نگرش ها خواهم پرداخت.

گفتنی است Music festival از تاریخ 2022/2/5 تا 2022/2/6 با حضور نزدیک 50 الی 60 نفر شرکت و مجموعه فعال در عرصه موسیقی دانی و روزنامه نگاری از 13 کشور دنیا به میزبانی واشنگتن ایالات متحده امریکا برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

Irannewioz

شرکت ایران نیوز با جمع اوری اطلاعات معتبر در اینترنت سعی در اطلاع رسانی جمعی را دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

موسیقی