کد: 140103096109116713

استراتژی معاملاتی اسکالپ در مدت زمان کم

کد: 140103096109116713

https://bit.ly/3lRAMEx

، شیراز , (اخبار رسمی): استراتژی معاملاتی اسکالپ در مدت زمان کم

استراتژی معاملاتی  اسکالپ در مدت زمان کم
استراتژی معاملاتی اسکالپ در مدت زمان کم

آموزش بورس بین الملل -  فارکس را با سایت Googleforex.net شروع کنید

استراتژی معاملاتی  اسکالپ در تایم فریم پنج دقیقه/ استراتژی فارکس

در این مقاله قصد داریم در مورد یک استراتژی اسکالپ که میتواند در بازارهای مالی بین المللی اللخصوص فارکس سودده باشد صحبت کنیم و این استراتژی فارکس را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم .همانطور که در مقالات گذشته یادآور شدیم استراتژیهای اسکالپ معمولا در تایم فریمهای پایین استفاده میشود و معامله گر بعد از اینکه چند پیپ سود به دست میاورد از موقعیت معاملاتی خارج میشود.برای استفاده از این استراتژی اسکالپ که در این مقاله با شما به اشتراک خواهیم گذاشت شما به چند اندیکاتور و ابزار نیاز خواهید داشت.اندیکاتورهای مورد نیاز برای این استراتژی اندیکاتورهای زیر است:

1-  MACD (12,26,1)

2-  Stochastic (5,3,3)

3-  Exponential Moving Avreage 5 close

4-  Exponential Moving Avreage 5 open

آموزش استراتژی اسکالپ :

جفت ارز مورد نظر در این  روش یورو و دلار است.

  • جفت ارز : EURUSD
  • تایم فریم : 5 دقیقه ای

بروکر پیشنهادی : بروکر آمارکتس با 20% بونوس واریزی قابل ضرر

برای استفاده از اندیکاتورهای فوق شما نیاز به اضافه کردن آنها به متاتریدر خود ندارید چرا که نرم افزار متاتریدر به صورت پیش فرض این اندیکاتورها را در اختیار شما قرار داده است . برای اضافه کردن این اندیکاتورها سر برگ Navigator را باز کنید و خواهید دید که اندیکاتورها در این لیست  وجود دارند و میتوانید آن ها را به چارت خود اضافه کنید. دقت کنید که هنگام اضافه کردن اندیکاتورها پریود و دوره انها را طبق اعدادی که در فوق ذکر کردیم جای گذاری کنید به طور مثال برای اندیکاتور مکدی ۱۲،۲۶،۱ را وارد کنید. اگر در طول دوره جای گذاری این اعداد با مشکلی روبرو شدید کافیست به کارشناسان سایت گوگل فارکس پیام دهید تا به صورت رایگان تا پایان پروسه جایگذاری اندیکاتورها شما را همراهی کنند.

سیگنال خرید  ( BUY) :

چه زمانی سیگنال معاملاتی خرید یا buy دریافت میکنیم ؟

۱. هنگامی که اندیکاتور استوک استیک بالای خط ۲۰ برود و این خط را قطع کند.

۲. میله اندیکاتور مکدی بالاتر از میله قبلی خودش  در تایم پنج دقیقه شکل گرفته باشد .

۳. کندل جاری به صورت صعودی بسته شود.

۴ .اندیکاتور مووینگ اوریج ۵ که بر اساس کلوز وبسته شدن کندل تنظیم شده است مووینگ اوریج دیگر که بر اساس اپن یا باز شدن تنظیم شده را قطع کند. در این لحظه شما وارد معامله خرید یا ااصطلاحا buy خواهید شد.

نقطه مناسب حد ضرر یا استاپ لاس برای استراتژی اسکلپ در تایم فریم پنج دقیقه :

استاپ لاس معامله خود را در این استراتژی اسکلپ به روی عدد ۲۰ پیپ قرار خواهیم داد.

بهترین نقطه خروج برای استراتژی اسکلپ در تایم فریم پنج دقیقه:

زمانی که اندیکاتور مووینگ اوریج ۵ تنظیم شده بر مبنای کلوز مجددا اندیکاتور مووینگ اوریج ۵ که بر اساس اپن یا باز شدن کندل تنظیم شده را قطع کرد بدون توجه به میزان سود کسب شده و با هر مقدار سود معامله خود را بسته و از موقعیت معاملاتی خارج میشویم .

عکس زیر یک سیگنال BUY را نشان میدهد :

سیگنال فروش (SELL) : 

چه زمانی سیگنال معاملاتی فروش یا sell دریافت میکنیم ؟

۱. زمانی که اندیکاتور استوک استیک از عدد ۸۰ عبور کرده و آن راقطع کند .

۲.اندیکاتور مکدی میله خود را پایین از میله قبل شکل دهد.

۳.کندل جاری به صورت نزولی بسته شود و پایین تر از کندل قبل بسته شود .

۴.اندیکاتور مووینگ اوریج۵ که بر اساس کلوز تنظیم شده دیگر اندیکاتور مووینگ اوریج که بر اساس اپن تنظیم شده را قطع کند در این حالت وارد معامله sell خواهیم شد .

نقطه مناسب حد ضرر یا استاپ لاس برای استراتژی اسکلپ در تایم فریم پنج دقیقه و شرایط نزولی  :

استاپ لاس معامله خود را در این استراتژی اسکلپ همانند شرایط صعودی به روی عدد ۲۰ پیپ قرار خواهیم داد و شرایط خروج از معامله نیز با شرایط صعودی همسان بود و با قطع مجدد مووینگ اورریج ها با هر میزان سود بدست امده از معاملات نزولی خارج خواهیم شد.

عکس زیر یک سیگنال SELL را نشان میدهد :

این استراتژی اسکالپ با توجه به اینکه موقعیتهای کوتاه متعددی را در طول روز برای یک تریدر به ارمغان میاورد با پایبند بودن به اصول آن میتواند سود خوبی را برای یک تریدر در پایان روز به همراه داشته باشد.  این استراتژی فارکس در صورتی که تمام شرایط ورود به معامله رخ نداده باشده به تریدر اجازه نمیدهد تا وارد معاملات اشتباه شود که همین امر باعث میشود تریدر یا معامله گر از ورود به موقعیتهای پر ریسک و ضرر ده خودداری کند . با این شرایط سرمایه معامله گر حفظ میشود و در طولانی مدت موجب سود ده بودن حساب معاملاتی وی میشود.

استراتژی فوق را اول بر روی حساب دمو آزمایشی فارکس بررسی کنید تا نکات قوت و ضعف آن را بیاموزید.

همیشه این موضوع را مد نظر داشته باشید که حتی با داشتن بهترین استراتژی فارکس نیز اول آنرا برای یک مدت مشخص مثلا به مدت 2 هفته برروی یک حساب دمو آزمایشی فارکس تست کنید . سپس در صورتی که نتیجه معاملات آن استراتژی سودده و مثبت بود ، برروی حساب ریل و واقعی خود اجرا کنید. توجه توجه : سایت گوگل فارکس هیچگونه مسئولیتی در مورد سود یا زیان ناشی از استراتژی ها نـدارد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گوگل فارکس

تیم «گوگل فارکس» از طریق آموزش رایگانِ صحیح و با هدف ارتقاء سطح آگاهی و دانشِ جامعه ی معامله گرانِ بازارهای مالی ، فعالیت خود را از سال 1398 آغاز نموده است. ما باور داریم که گسترش دانش مالی و یادگیری می تواند به معامله گران در راه افزایش کیفیت معاملات کمک کند. هدف کارشناسان تیم «گوگل فارکس» ، شناسایی نیاز و هدف شما معامله گران گرامی است. از این رو درخواستهای خود را از طریق «تلگرام» با ما در میان بگذارید تا بتوانیم با ارائه خدمات بهتر به پیشرفت مالی شما عزیزان کمک کنیم.