کد: 140104086164416713

آشنایی با اندیکاتور مکدی یا macd

کد: 140104086164416713

https://bit.ly/3OTMATb

، شیراز , (اخبار رسمی): در این مطلب با اندیکاتور مکدی یا macd آشنا می‌شوید

آشنایی با اندیکاتور مکدی یا macd
آشنایی با اندیکاتور مکدی یا macd

آشنایی با اندیکاتور مکدی یا macd

آموزش بورس بین الملل - فارکس را با سایت Googleforex.net شروع کنید

اندیکاتور macd تشخیص واگرایی | بهترین اندیکاتور Divergence

همگرایی و واگرایی در فارکس  یکی از مباحث پرطرفدار در بین معامله گران است تا آنجایی که بسیاری از تریدرها به طراحی استراتژی واگرایی شخصی پرداخته اند. واگرایی macd یا واگرایی در مکدی یکی از متداول ترین روشهای شناسایی واگرایی مثبت و واگرایی مخفی است.

معامله با واگرایی Divergence ممکن است کمی صبر و حوصله بخواهد چرا که نیاز به بررسی مداوم قیمت و اندیکاتور دارد. اما با در اختیار داشتن اندیکاتورmacd تشخیص واگرایی بصورت اتوماتیک کار بسیار راحت خواهد بود. کار با اندیکاتور تشخیص انواع واگرایی Divergence بصورت اتوماتیک و خودکار سرعت تحلیل را دوچندان میکند.

با اجرای اندیکاتور macd زیر در متاتریدر خود می‌توانید Divergence (همگرایی و واگرایی) را بصورت اتوماتیک مشاهده کنید . در قسمت تنظیمات این اندیکاتور پارامترها قابل تغییر است که در صورت لزوم میتوانید مواردی مانند زنگ هشدار ، period  ، شناسایی واگرایی مثبت و واگرایی مخفی و غیره را به دلخواه تنظیم کنید.

برای دریافت 20 درصد بونوس بر روی ثبت نام در آمارکتس کلیک کنید و در بروکر رگوله شده ثبت نام نمایید.

لینک دانلود اندیکاتور macd تشخیص واگرایی | بهترین اندیکاتور Divergence :

اندیکاتور macd تشخیص واگرایی بهترین اندیکاتور Divergence

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گوگل فارکس

تیم «گوگل فارکس» از طریق آموزش رایگانِ صحیح و با هدف ارتقاء سطح آگاهی و دانشِ جامعه ی معامله گرانِ بازارهای مالی ، فعالیت خود را از سال 1398 آغاز نموده است. ما باور داریم که گسترش دانش مالی و یادگیری می تواند به معامله گران در راه افزایش کیفیت معاملات کمک کند. هدف کارشناسان تیم «گوگل فارکس» ، شناسایی نیاز و هدف شما معامله گران گرامی است. از این رو درخواستهای خود را از طریق «تلگرام» با ما در میان بگذارید تا بتوانیم با ارائه خدمات بهتر به پیشرفت مالی شما عزیزان کمک کنیم.

منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار