اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104116269219094

آشنایی با خرید غذای انجمادی

کد: 140104116269219094

https://bit.ly/3R5rL90

، (اخبار رسمی): خرید غذای خشک انجمادی مخصوص کوهنوردی در انواع برنج و سبزیجات، پاستا گوجه فرنگی، عدس پلو با خرما، گوشت و سیب زمینی، سیب و دارچین از فروشگاه اینترنتی کوهنوردی اورامان در قزوین

خرید غذای انجمادی
آفکوک خوراک گوشت و سیب زمینی

در کوهنوردی چه غذایی بخوریم؟

در برنامه کوهنوردی یک روزه، استفاده از غذاهای برند آفکوک (غذای خشکم انجمادی) به دلیل . غدای خشک انجمادی با تکنولوژی جدید راه حلی برای تامین غذای کوهنوردان در برنامه های تخصصی کوهنوردی است.

لیست غذاهای کوهنوردی را از کجا میتوانیم تهیه کنیم؟

در پایین صفحه ای که مشاهده می کنید تمامی غذاهای برند OFFCOOK مناسب برای کوهنوردی یک روزه و یا طولانی تر برای شما آورده شده است ، به راحجتی با یک کلیک می توانید هر یک از آنها را در فروشگاه اینترنتی اورامان سفارش داده و درب منزل در سریعتری زمان ممکن تحویل بگیرید.

معرفی آفکوک خوراک گوشت و سیب زمینی

در برنامه های کوهنوردی، طبیعت گردی، کمپینگ که حمل تغذیه و میان وعده، میوه و سبزیجات با وزن و حجم بسیار بالا مقدور و امکان پذیر نمی باشد و از طرفی تغذیه باید به گونه ای انتخاب شود که که علاوه بر سبک و کم حجم بودن، تامین کننده میزان انرژی بدن بخصوص در ارتفاعات باشد.

آفکوک تغذیه خشک و منجمدی است که می تواند طعم و ارزش وعده غذایی و ۹۷٪ ویتامین و مواد معدنی را محفوظ نگهدارد. آفکوک خوراک گوشت و سیب زمینی از گوشت های خلال و سیب زمینی، قارچ، پیازچه، عصاره گوشت، ادویه مخصوص تهیه شده است.

بسته را از قسمت بالا باز کنید و حدود ۲۵۰ میلی لیتر معادل یک لیوان آب گرم به محتویات داخل بسته اضافه کنید، با یک قاشق محتویات بسته را با قاشق هم بزنید و درب آن را ببنید. ۱۵ دقیقه بعد مجددا محتویات بسته را هم بزنید و غذایتان آماده می شود.

محتویات آفکوک خوراک گوشت و سیب زمینی

  • گوشت گوساله خلال شده
  • سیب زمینی
  • قارچ
  • عصاره گوشت
  • ادویه مخصوص

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی