اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105026314019276

مزایا و معایب کشنده داف

کد: 140105026314019276

https://bit.ly/3e2mHmW

، (اخبار رسمی): کشنده داف یکی از محبوب ترین کشنده های اروپایی است در این بخش به توضیح و ارائه ویژگی های آن پرداخته و مطالب مهمی را در اختیارتان قرار می دهیم.

مزایا و معایب کشنده داف
مزایا و معایب کشنده داف

کشنده داف یکی از قدیمی ترین کشنده‌های اروپایی است. پیدایش آن به سال 1993 باز می گردد. سال هایی که تعداد شرکت های کمتری در این حوزه فعالیت می کردند. اما چه ویژگی هایی باعث شده است که هنوز بعد از گذشت چند دهه، داف یکی از محبوب ترین کشنده های جهان به شمار می آید؟ به گونه ای که در سال 2018 به عنوان برترین برند کامیون سازی در اروپا شناخته شد.

در ادامه این مطلب به مهم ترین ویژگی های DAF Trucks خواهیم پرداخت و آن ها را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

انواع کشنده داف

قبل از آنکه به انواع داف بپردازیم، بهتر است که اندکی با معنی و مفهوم کشنده آشنا شویم. تریلی یا هیجده چرخ، نام های عام تری هستند که در بین اغلب افراد و به عبارت دیگر در بین عموم مردم رایج است. شاید برایتان جالب باشد که کشنده همان تریلی است. اما در بین متخصصین و افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند با نام کشنده شناخته می گردد.

کشنده های اروپایی از محبوبیت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. به گونه ای که کشنده های دست دوم اروپایی تقاضای زیادی داشته و اغلب افراد آن ها را به اجناس دست اول با کیفیت پایین ترجیح می دهند.

شرکت های زیادی هستند که در حوزه واردات کشنده های اروپایی فعالیت می کنند. شرکت ELBE یکی از بهترین و بزرگترین وارد کننده های کشنده های اروپایی است. اگر تمایل به خرید این نوع کشنده دارید یا به دنبال کسب اطلاعات بیشتر هستید، به آن مراجعه کنید.

کشنده داف مدل XF

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، مدلی که توانست در سال 2018 لقب بهترین کشنده اروپایی را از آن خود کند، این مدل بوده است. امکانات رفاهی بالا، استقامت بی نظیر و راحتی ایده آل آن نظر هر بیننده ای را به خود جلب کرده است. یکی پرطرفدارترین آن مدل 105 XF است.

این نوع کشنده داف در طول و عرض 6.16 و عرض 2.55 طراحی شده و ارتفاع آن تا 3.73 متر است. و وزن های آن به ترتیب زیر است:

  • وزن مجموع ناخالص: ۲۰.۵ تن
  • وزن مجموع ترکیبی: ۴۴ تن
  • وزن شاسی: ۷.۳ تن
  • موتور

موتور آن که در مدل PACCAR-MX-13 به ظرفیت 13 لیتر، توسط شرکت پاکار ساخته شده است. از دیگر ویژگی های آن می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

قدرت: ۵۱۰ اسب بخار

تجهیزات استاندارد:

  • ایموبلایزر
  • صندلی راننده از نوع بادی
  • دارای دو تخت‌خواب
  • سانروف و پرده برقی
  • دارای گرمکن شیشه و آینه
  • کروز کنترل
  • یخچال ۴۲ لیتری
  • کشنده داف مدل CF

کشنده CF نسبت به توع قبلی ابعاد کوچکتری داشته و ابعاد موتور آن کمتر است. البته مانند نوع قبلی بسیار پرفروش و محبوب است. با این تفاوت که :

برای مسافت های دور مناسب نبوده و در مسافت های متوسط مورد استفاده قرار می گیرد.

از ویژگی های موتور و سایر مشخصات فنی آن می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • موتور

نوع: MX340C

قدرت موتور: ۴۶۰ اسب بخار

شاخص آلایندگی: یورو ۳

نوع گیربکس: دستی

تعداد دنده: ۱۶ عدد

مزایا و معایب کشنده داف

از مهم ترین مزایای آن می توان به کیفیت بالای آن ها اشاره کرد. این نوع کشنده در ابعاد و اندازه های مختلفی  تولید گشته و در مصارف گوناگونی به کار گرفته می شود.

طراحی آن ها به گونه ای که رفاه و راحتی را برای رانندگان در مسافت طولانی به همراه داشته و کمتر آسیب و خستگی متوجه آن ها می گردد.

شاید تنها عیبی که می توان درباره آن صحبت کرد، قیمت و هزینه بسیار بالای آن است. اما شرکت وارد کننده کشنده های اروپایی ELBE تا حدی این مشکل را حل کرده است. اگر نیاز به مشاوره در خرید دارید، یا هر سوال دیگری برایتان پیش آمده است، تنها کافی است که به این صفحه مراجعه کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]