اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105036316719101

هولوگرام دو بعدی | چاپ هولوگرام | چاپ هولوگرام فوری

چاپ هولوگرام

کد: 140105036316719101

https://bit.ly/3ougUsr

، تهران , (اخبار رسمی): برچسب امنیتی هولوگرام، نمایی زیبایی از یک تصویر سه بعدی را نشان میدهد که افزون بر زیبایی آن، برای مقاصدی امنیتی بکار برده میشود... چاپ هولوگرام روندی دشوار و پیچیده‌ای را به همراه دارد و نیاز به تکنولوژی لیزر و پرینت است.

چاپ هولوگرام
چاپ هولوگرام

هولوگرام | برچسب امنیتی

برچسب های امنیتی (هولوگرام) معمولا برای پلمپ‌کردن درب‌های قرنطینه، درب صندوق‌ها و جعبه ها، کیس‌های کامپیوتر، جعبه بغل ماشین‌های حمل، کیسه‌ها و نایلون‌ها، کارتن، پاکت‌نامه و اسناد محرمانه و ... مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برچسب های امنیتی بخاطر بزرگ تر بودن فضای چاپ نسبت به پلمپ های امنیتی اطلاعات بیشتری را میتوان روی آن چاپ کرد. این اطلاعات مواردی قبیل لوگو مجموعه، نام، شماره سریال، آدرس وبسایت و ... باشد که علاوه بر مسئله امنیتی این برچسب ها، یک جنبه تبلیغاتی برای کار شما میشود. قبل چاپ، طرح نهایی برای تایید نهایی به شما ارسال میشود و در صورت تایید، عملیات چاپ صورت میگیرد.

معرفی هولوگرام دو بعدی

این نوع هولوگرام امروزه روی بسته بندی انواع محصولات مشاهده میشود هولوگرام دو بعدی نشان دهنده نام مجموعه ای است و تولید کنندگان با چسباندن این لیبل بر روی محصولات خود، به نوعی کیفیت و اصالت محصول خود را تضمین میکند. این محصول دارای ظاهری زیبا میباشد که در مقابل نور، انعکاس زیبایی را پدید می آورد. هنگامی که هولوگرام دو بعدی را در برابر نور قرار میدهیم، میتوانیم تابش نور رنگارنگی را مشاهده کنیم و آنچه بر روی این هولوگرام چاپ شده، به صورت دو بعدی نمایان میشود. هولوگرام دو بعدی را تولید کنندگان به عنوان لیبل اطمینان بر روی محصولات خود میزندد تا مشتریان با خیال راحت از این محصول استفاده کنند، لازم به ذکر است که امکان سرقت و جعل و کپی برداری از این هولوگرام به هیچ وجه وجود ندارد و این هولوگرام ها را نمیتوان تکثیر کرد.

هولوگرام دو بعدی گچی

این نوع برچسب ها بعد از چسباندن و کندن به صورت پودر پودر میشود و یا اصطلاحا به آن لیبل امنیتی خرد شونده میگویند که از نظر استقامت و چسبندگی، چندین برابر هولوگرام های معمولی میباشد که در هر سطوحی مانند فلز و سنگ و … راحت میچسبد.

کاربرد هولوگرام دو بعدی

محصولات مصرفی | اوراق گارانتی | قطعات تولیدی | کارت های اینترنت و اعتباری | کارت های عضویت | انواع گواهی نامه و کارت شناسایی | دارو | دانشگاه و …

چاپ هولوگرام

ما قابلیت چاپ هولوگرام ها و انواع برچسب های امنیتی شما را داریم و ابعاد آن ها کاملا بر طبق سلیقه و نیاز شما مشخص می شود. نکته مهم دیگر در چاپ هولوگرام این است که بخاطر مواد اولیه و متریال آن و نوع چاپی که انجام میشود تفاوت زیادی در قیمت تیراژ هزار تا ده هزار عدد وجود نداره و اختلاف قیمتشون کمه پیشنهاد ما به شما کاربران عزیز این است که اگر قصد سفارش هولوگرام دارید حداکثر تعداد مصرف خود را محاسبه کرده و سپس سفارش دهید که محتمل هزینه های سنگین چاپ مجدد نشوید.قیمت چاپ هولوگرام فوری به عواملی مانند (ابعاد، رنگ، میزان پیچیدگی طرح، جنس، تیراژ و … ) بستگی داردیکی دیگر از برچسب هایی که در بازار به اسم هولوگرام امنیتی به قیمت بسیار زیاد به فروش میرسند، هولوگرام طلا کوب و لیزری است. طلاکوب همان جنس فویل و شیوه ای است که برای کارت تبریک و چاپ روی پایان نامه های استفاده میشود با این تفاوت که بجای فویل طلایی ساده از هفت رنگ استفاده می کنند .

مدت زمان چاپ هولوگرام در تهران؟

بعد از مشاوره و ثبت سفارش و طراحی و تایید طراحی از سوی شما، چاپ هولوگرام حدود یک هفته کاری انجام میشود و سفارش شما ارسال میشود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهارگیفت

معرفی مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت دانش فنی ، استعداد هنری ، تجربه ، مدیریت زمان ، فضای کار گروهی ، شناخت صحیح و به روز تکنولوژی و توان ارائه قیمت های مناسب و رقابتی ، مهارت هایی است که بهارگیفت را از دیگران متمایز می کند و به آن اعتبار می بخشد. مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت مجموعه است که تخصصی در زمینه هدایای تبلیغاتی ارزانپردازی، طراحی، چاپ ، هدایای تبلیغاتی و خدمات وابسته این صنعت فعالیت دارد. ما با تکیه برتجربه و شناخت صحیح از امکانات و ابزار های این صنعت ، خدمات رسانی کاملی را ارائه می دهیم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]