اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105056320116401

انتخاب رشته کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور

کد: 140105056320116401

https://bit.ly/3ozLQYc

، (اخبار رسمی): در زمان اعلام نتایج کنکور سراسری (تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان)، شرکت کنندگان مزد تلاش خود را می گیرند و با اشراف و یا مطالعه راهنمای جامع انتخاب رشته کنکور سراسری، می توانند در مرحله انتخاب رشته نیز عملکردی تحسین برانگیز داشته باشند.

در صورت بروز سوال می توانید با کلیک بر روی لینک رزرو مشاوره تحصیلی تلفنی با کارشناسان ما، گفت و گوی تلفنی داشته باشید.

در زمان اعلام نتایج کنکور سراسری، شرکت کنندگان مزد تلاش خود را می گیرند و با اشراف و یا مطالعه راهنمای جامع انتخاب رشته کنکور سراسری، می توانند در مرحله انتخاب رشته نیز عملکردی تحسین برانگیز داشته باشند.

برای انجام فرآیند انتخاب رشته در هر یک از سیستم های آموزشی دانشگاه های سراسری و آزاد بایستی "مجاز به انتخاب رشته" شده باشید. هر داوطلب مجاز به انتخاب 150 کد رشته محل از دانشگاه های سراسری و 100 کد رشته محل از دانشگاه آزاد می باشد و انتخاب هر یک از این دانشگاه ها از دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری و آزاد صورت می گیرد.

ثبت کد رشته های انتخاب شده دانشگاه های سراسری و آزاد از طریق سایت انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد انجام می شود و داوطلبین کنکور سراسری ضروری است که باتوجه به علاقمندی ها و شانس پذیرش خود چیدمان انتخاب رشته را انجام دهند، زیرا پذیرفته شدگان دوره های روزانه سال 1400 حتی در صورت عدم ثبت نام و یا انصراف قطعی از تحصیل، مجاز به انتخاب دوره های روزانه سال 1401 نخواهند بود.

منبع: انتخاب رشته کنکور

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی و غیرحضوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب