اطلاعات تماس
  • 011430*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105066321218824

دستگاه چاپ پارچه در گوگل

کد: 140105066321218824

https://bit.ly/3Bpsixi

، (اخبار رسمی): یادداشتی که می‌خوانید حاصل تفکرات و گپ دوستانه من (هوشنگ فنائیان)، سازنده دستگاه چاپ روی انواع پارچه با گوگل است. دستگاه‌هایی که می‌سازم متنوع هستند؛ دستگاه چاپ سیلک برای پارچه و دستگاه چاپ حرارتی سابلیمیشن برای چاپ انواع متریال پارچه کاربرد دارند.

کمپین 01/5/6
دستگاه چاپ پارچه در گوگل
کمپین 01/5/6
دستگاه چاپ پارچه در گوگل
دستگاه چاپ پارچه در گوگل
فناییان

جناب گوگل، من برای اولین بار کارهای جالبی انجام دادم. برای نمونه از دستگاه چاپ پرس حرارتی برای انواع فرش ماشینی بهره بردم. محبت شما از این جهت شامل حال من شده که هر کسی عبارت دستگاه چاپ تابلوفرش را در موتور جستجوی عزیزتان نوشت باعث شد در صفحه اول قرار گیرم.

گوگل جان، دلم برایت بگوید که ساخته های من به تابلوفرش تنها ختم نمیشود؛ بلکه توانستم روی پارچه های ظریف که بیشتر در شال و روسری کاربرد دارد، چاپ دورو با کیفیت چاپ کنم. اما از موضوعی ناراحت شدم. سایت‌ نیازمندی‌هایی که آگهی مرا درج کرده‌اند، زودتر از سایت من در صفحه اول خودت قرار گرفتند. دلیلش را متوجه نمی‌‍شوم. ناراحت نشو. می‌دانم برای دستگاه پته زنی یا تپه زنی برای من سنگ تمام گذاشتی و از 10 آگهی، هشت خط را به من تعلق دادی.

خلاصه شاید تا به حال کسی با شما راحت صحبت نکرده ولی من میدانم چون به طور هوشمندانه از یادگیری ماشین برای معرفی محصولات استفاده میکنی؛ من هم به زبان ماشین یاد گرفتم و برایت می‌نویسم: «گوگل هوشمند هرگز مرا فراموش نکرده‌ای.» 

افراد بسیاری می گویند باید صوت یا فیلم یا عکس هم برایت بفرستم. باشه عزیز دلم چند تایی فرستادم و ممنون که در همه بخش‌های هوشمند به یاد من هستی

از متخصصین محتوا نویس هم شنیده‌ام که موتور هوشمندی مثل شما را نباید دست بالا گرفت، ولی من برای زندگی اقتصادی خود به شما وابسته شدم. در یک کوچه بن بست در آمل خیابان طالب آملی دریای 79 پلاک 9 هستم و محبت‌های شما را هرگز فراموش نمی‌کنم که من و دستگاه‌های چاپ سابلیمیشن و چاپ سیلکم را به دنیا بدون دریافت مبلغی معرفی کردی، مرسی

من برای انتشار داده‌های اولیه از قبیل عکس و فیلم و نوشته‌های مختلف به سایت‌های زیادی مانند پینترست، آپارات، ایستگاه، نیازروز، پارس سنتر، ایران دستگاه و اخبار رسمی آگهی دادم. گوگل خوبم اگر شما نباشی این آگهی‌ها چگونه دیده می‌شود؟

البته شاید باورت نشود، از خدا پنهان نیست و مسلما شما هم میدانید که من در فیس بوک و یوتیوب و لینکدین و اینستاگرام هم عضو هستم ولی انصافا شما چیز دیگری هستی.

خودم در سایت های بسیاری مقاله نوشتم و چند وبلاگ برای دستگاه سیلک، دستگاه سابلیمیشن و دستگاه پته زنی، دستگاه تابلوفرش، دستگاه شال و روسری و حتی شاید باورت نشود برای چوب و شیشه، کاشی و ام دی اف هم دستگاه ساختم و همه را شما با هوشمندی در صفحات مختلف نشان دادی.

 انتظار همیشگی من؛ صفحه اول گوگل بودن

با اینکه کار اصلی من ماشین سازی صنایع چاپ است ولی گاهی در سایتهای دیگر هم مطلب می‌نویسم: برای نمونه در چاپ شال و روسری پارلا و یا مجله پارلا بانوان

عشق من ساخت و ساز دستگاه های مختلف صنعتی چاپ است؛ برای همین آزمایشهای مختلفی انجام دادم. مثلا برای کوتینگ چاپ روی اشیا سخت با تست های مختلف متوجه شدم که کیلر ماشین برای دستگاه چاپ کاشی و سرامیک و شیشه و فلزات، عالی جواب می‌دهد.

همچنین بارها آزمایش کردم و چسب چوب را با آب، رقیق کردم و برای چاپ روی چوب و کاغذ و مقوا، کوتینگ ساختم. چون وقتی مشتری دستگاه برای چاپ چوب می‌خواهد یا با دستگاهش می‌خواهد روی کاغذ یا مقوا چاپ کند، دانشی درباره کوتینگ چاپ سابلیمیشن ندارد و من به رایگان این اطلاعات را به واسطه شما گوگل عزیزم به همه مردم دادم.

دستگاه چاپ سابلیمیشن ساخت کارگاه فنی روشن قابلیت‌های زیادی دارد که محرم اسرارم فقط گوگل بوده است. اما حالا می‌خواهم ترفند جدیدی را به دنیا معرفی کنم و آن هم چاپ سابلیمیشن روی پارچه اسپان است که تا جایی که می دانم هیچ شرکتی انجام نداده است. فقط لازم است دستگاه چاپ سابلیمیشن مرا بخرند تا ترفندها را نشان بدهم.

من تکنیک و فناوری و تکنولوژی چاپ سیلک و چاپ سابلیمیشن را بومی سازی کردم و آمپر دستگاه چاپ را پایین آوردم. اخیرا المنت ها را طراحی کردم و صفحات آلیاژی برای دستگاه چاپ را کاملا تغییر دادم.

گوگل خوبم شاید جالب باشد هزاران صفحه به زبان فارسی برای اینکه شما محتوای ما را درک کنی و بخوانی از دکتر تا مهندس و دیپلم نوشته‌اند. حتی چند مقاله درباره دستگاه چاپ و محتوا نویسی یا چاپ و محتوا نویسی و هرچه به ذهن هر کسی خطور می کند یک جمله ( برای گوگل مهم است ) اولش می‌آورند.

اما از آنجا که بسیاری احساس و عواطفی در شما نمی‌بینند و می‌گویند گوگل فقط یک ماشین هوشمند است؛ ولی من پشت این موتور جستجو دهها یا صدها یا هزاران دانشمند را مشاهده میکنم. اکنون شاهد هستم که مقاله مرا درباره دستگاه چاپ سیلک و دستگاه چاپ سابلیمیشن می‌خوانند و از ابتکار من کلی خوشحال میشوند. به نظرم هیچ شیی بدون روح نیست ولی ما توان درک روح جمادی را نداریم، شاید روزی برای کاغذ سابلیمیشن و شابلن سیلک باز هم نامه نوشتم.

اما فقط در این یادداشت، گوگل مخاطب من نیست بلکه بازار چاپ و خریداران دستگاه چاپ پارچه و چاپ تابلو فرش هم هدف هستند. می‌خواهم برای شما بنویسم و شاید یک راه نوشتن را هم متفاوت نشان بدهم.

خریدار دستگاه چاپ پارچه تولیدی لباس یا تولیدی پرده یا بگویم صنعت مبلمان و صدها صنعت دیگر به دستگاه چاپ پارچه نیاز دارند. 

گوگل شاید این نکته را ندانی ولی شواهد حاکی از آن است که برای شما نوشته باید رنگ و بو داشته باشد. فکر کن من بخواهم از دستگاه چاپ سیلک بنویسم و بوی رنگ روغنی یا رنگ پی وی سی یا رنگ پلی اتیلن در چاپ سیلک را بتوانم در موتور جستجوی گوگل قرار دهیم. بدون شک سرت درد می‌گیرد و نوشته مرا می سوزانی

یا بیایم از رنگ و بوی بخار رنگ سابلیمیشن در هنگام فشار و پرس حرارتی بنویسم که باید پرس چاپ یکنواخت وارد شود و رنگ بخار کند. البته بوی زیادی ندارد و شاید مثل چاپ سیلک نباشد و خشک چاپ سیلک هم نمی‌خواهد.

ارتباط و ان ال پی

دیروز داشتم خودم یک مقاله می نوشتم که باید کارمان را باور کنیم. ما می توانیم از امکاناتی که در جهان مجازی است استفاده کنیم تا تولیدات خودمان را هر چه باشد بفروشیم.

البته در یک مقاله درباره ارتباط نوشتم که اجزای ارتباط، فرستنده و گیرنده هستند. در اینجا فعلا من، هوشنگ فنائیان فرستنده هستم و تو که الان داری متن مرا با شوق و ذوق و لذت می‌خوانی گیرنده هستی. اگر متن من شیوا باشد میگویند تسهیلگر دارد و اگر خسته شدی می گویند متن طولانی بوده و مانع ارتباط است. حال کدام بوده؟ برایم بنویس یا در واتساپ پیام بده

یکی از اهداف من برای نسل جوان است که می خواهند در بازار وارد شوند و نمی دانند چگونه بنویسند من شاید یک شیوه را معرفی کرده باشم که امیدوارم مفید بوده باشد

باید بدانیم هر کس در ذهن خودش نقشه ای دارد و شما باید بتوانید آن نقشه را درک کنید و به زبان او ارتباط برقرار کنید. ان ال پی را دنبال کنید.

در ان ال پی مثلا آمده: فرض کنید من به شما بگویم که دستگاه چاپ سیلک یا سابلیمیشن می تواند چندین خانواده را تامین کند و هزینه ای زیاد نسبت به سایر صنایع ندارد، شما حتما استقبال می کنید.

شاید جالب باشد در ان ال پی آمده که صدها مشتری از من خرید کرده‌اند و رضایت داشته‌اند و شما هم می‌توانید با اطمینان خرید کنید و از گارانتی یک ساله و خدمات ده ساله بهره مند شوید.

هدیه از طرف بازر دات می

شاید باور نکنید پاسخگویی به صدها مشتری بسیار سخت است ولی من با افتخار ساعت‌ها جوابگوی مشتریان هستم. شما نیز از همین الان مشتری عزیز من هستی

همانطور که میدانید ایجاد یک کسب و کار، دانش پیچیده می‌خواهد ولی خوشبختانه دستگاه چاپ سابلیمیشن و دستگاه چاپ سیلک را به راحتی می توانید یاد بگیرید.

هر کسی می‌داند که باید زمان گذاشت. شما که تا اینجای صحبتم آمدی یک هدیه از طرف من داری. وقتی خواستی سفارش دستگاه بدهی کد ( بارز دات می ) را بگو و ده درصد تخفیف بگیر.

برایم جالب است که چند نفر خرید خواهند کرد یا تماس گرفته و اطلاعات بیشتری می خواهند؟ منتظر تماس شما همین الان هستم 09120067890

گوگل خوبم شما زحمت میکشید و این مقاله را با عنوان دستگاه چاپ پارچه در صفحه اول گوگل قرار میدهید ولی من منتظر مردم خوبم هستم که کی سفارش خرید میدهند؟

فعلا خداحافظ

هوشنگ فنائیان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 011430*****
[نمایش اطلاعات]