اطلاعات تماس
  • 021776*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105246354919444

چاپ آنلاین بای چاپ

حل مشکلات چاپی شما

کد: 140105246354919444

https://bit.ly/3zYFjLY

، (اخبار رسمی): بای چاپ، استارتاپی در حوزه چاپ آنلاین بوده که به افراد این امکان را می‌دهد تا هر چیزی که می‌خواهند با طرح دلخواه خود آنلاین چاپ کنند.

حل مشکلات چاپی شما
چاپ آنلاین بای چاپ

بای چاپ یک استارتاپ در حوزه چاپ آنلاین بوده که به افراد این امکان را می‌دهد تا هر چیزی را که می‌خواهند با طرح دلخواه خود آنلاین چاپ کنند. مانند کارت ویزیت، تراکت و حتی چاپ روی لیوان دیگر محصولات.

حتما تا به حال شما خواسته‌اید کارت ویزیت یا تراکت تبلیغاتی را برای معرفی کسب و کارتان چاپ کنید، ولی همیشه با مشکلاتی مثل کمبود وقت یا نداشتن اطلاعات کافی از چاپ و چاپخانه‌ها و یا کیفیت کار آن‌ها روبرو بوده‌اند.

اکنون شما با سرویس چاپ آنلاین بای چاپ می‌توانید هر چه نیاز دارید به صورت آنلاین و تنها با چند کلیک، در هر تعداد که بخواهید و با کیفیت بسیار به چاپ برسانید و محصول نهایی را در زمان انتخابی درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید

بای چاپ دقیقا چیست و چه کاری انجام می دهد؟

بای چاپ یک استارتاپ در حوزه چاپ آنلاین بوده که به افراد این امکان را می‌دهد تا هر چیزی که می‌خواهند با طرح دلخواه خود آنلاین چاپ کنند.
مثل کارت ویزیت، تراکت و حتی چاپ روی لیوان دیگر محصولات.

ویژگی‌های بای چاپ نسبت به دیگران چیست؟

از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به گارانتی کردن محصولات چاپی با قیمت مناسب و تحویل سریع از ویژگی های بای چاپ اشاره کرد.

چگونه می‌توانیم سفارش خود را در بای چاپ ثبت کنیم؟

کافی است به وب‌سایت بای چاپ مراجعه کنید و از صفحه اول آن، محصول مورد نظر خود را برای چاپ انتخاب و در مرحله بعد سایز مورد نظر برای چاپ آنلاین را برگزیده تا بتوان جنس محصول چاپی انتخاب شود.

برای مثال جهت چاپ لیوان سرامیکی، شما باید ابتدا نوع لیوان را انتخاب کنید و سپس تعداد و مدت زمان چاپ (عادی یا فوری) را وارد کنید تا به صفحه آپلود طرح و یا عکس منتقل شوید. در مرحله آخر پرداخت.

بای چاپ به همه جای ایران خدمات می‌دهد:

بای چاپ این امکان را فراهم آورده تا در هر کجای ایران افراد بتوانند محصول خود را با طرح و تعداد دلخواه خود چاپ کنند و در کم‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.
هم‌چنین اگر فرد، صاحب شرکت یا کسب و کار بزرگی در هر کجای ایران است می‌تواند چاپ در تعداد بالا را به بای چاپ بسپارد و بهترین نتیجه را با بهترین قیمت دریافت کند.

انجام طراحی مورد نظر بر روی محصولات چاپی:

یکی دیگر از مشکلات افراد در چاپ آنلاین، نداشتن طرح آماده جهت آپلود و چاپ است که بای چاپ این مشکل را حل کرده است.

افراد می‌توانند از خدمات طراحی بای چاپ با قیمت‌هایی بسیار مناسب استفاده نموده و طرح و عکس مدنظر خود را چاپ کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021776*****
[نمایش اطلاعات]