اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106016371118491

بورس لوله و اتصالات صنعتی در ایران

کد: 140106016371118491

https://bit.ly/3KzkpI3

، (اخبار رسمی): معرفی بورس فروش انواع لوله و اتصالات صنعتی و پتروشیمی در ایران/ معرفی بهترین نمایندگی فروش انواع لوله و اتصالات صنعتی و پتروشیمی

بورس لوله و اتصالات صنعتی در ایران
بورس لوله و اتصالات صنعتی در ایران

شناخت بورس انواع لوله و اتصالات صنعتی و پتروشیمی چه فایده ای دارد؟ بورس فروش انواع لوله و اتصالات پتروشیمی در ایران کجاست؟

بازار لوله و اتصالات ایران در غرب تهران بزرگ، واقع شده است. این مرکز بزرگترین بازار عرضه انواع لوله و اتصالات صنعتی و پتروشیمی در ایران و خاورمیانه است که در منطقه شادآباد تهران قرار گرفته است. و به یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز خرید و فروش انواع تجهیزات صنعتی و ساختمانی تبدیل شده ، که در آن می توانید تمامی اقلام مورد نیاز خود را برای نصب با بهترین کیفیت و بالاترین تنوع و همچنین با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

فروشنده انواع لوله و اتصالات پتروشیمی فلزی، لوله و اتصالات پلیمری، شیرآلات برنجی و چدنی، انواع ضربه گیر و فلنج و سایر ابزار لوله کشی ساختمانی و لوازم جانبی در تجارت صنعت حلما است. جهت اطلاع از قیمت اقلام از نمایندگی می توانید تماس بگیرید.

معرفی نمایندگی فروش انواع لوله و اتصالات صنعتی و پتروشیمی در تهران

شرکت تجارت صنعت حلما، مجموعه ای با هدف در تامین و تجهیز پروژه های ساختمانی و کارخانجات صنایع سنگین، پتروشیمی، نفت و گاز با اتکا به پرسنل مجرب و برخورداری از سرمایه مشتری مداری تاسیس گردیده است.

از آنجایی که این مجموعه به صورت مهندسی عمل میکند سازمان های متعددی از جمله پالایشگاها، کارخانجات، پتروشیمی، نیروگاها و پروژه های ساختمانی از جمله مشتریان این مجموعه است. همچنین لازم به ذکر است این مجموعه با واردات محصولات مختلف، مشتریانی به صورت عمده در مجموعه بازار و شهرستان ها دارد و مفتخر است که یکی از خدمتگزاران صنعت آب وفاضلاب، طرح های کشاورزی، صنایع غذا و قند و حوزه ساختمان سهمی در افزایش سطح کیفی متریال و تامین نیاز مصرف کنندگان گرامی داشته است.

توانایی های کمپانی تجارت صنعت حلما

واردات و تامین مصالح صنعتی و ساختمانی از جمله شیرآلات اروپایی لوله مانیسمان در رده‌های مختلف

تامین کلیه مواد آتش نشانی با تایید سازمان

ارتباط بسیار قوی با تولید کنندگان داخلی و خارجی اخذ نمایندگی شرکت ارشک صنعت پاسارگاد در زمینه تولید جعبه آتش نشانی باسداکت

تولید انبوه سینی کابل در اندازه ها و طرح های منحصر به فرد با دستگاه های مدرن و به روز

دارا بودن 5000 متر انبار در شورآباد جهت تخلیه و نگهداری لوله‌های سنگین و بزرگ جهت بازدید کارشناسان و مهندسین محترم پروژه ها.

آدرس تجارت صنعت حلما : تهران ، خیابان خیام شمالی، خیابان صور اسرافیل، پلاک 102

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته