اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106036375619094

خرید کفش کوهنوردی

خرید و لیست قیمت کفش کوهنوردی

کد: 140106036375619094

https://bit.ly/3pGPwb5

، (اخبار رسمی): برای خرید انواع برندهای کفش کوهنوردی با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت فروشگاه آنلاین اورامان مناسب ترین گزینه برای خرید انواع کفش کوهنوردی است

خرید و لیست قیمت کفش کوهنوردی
خرید کفش کوهنوردی

برای خرید انواع برند های کفش کوهنوردی با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت فروشگاه آنلاین اورامان مناسب ترین گزینه برای خرید انواع کفش کوهنوردی است. اگر جزء علاقه مندان به ورزش کوهنوردی باشید، حتما می دانید که این ورزش نیاز به تجهیزات بسیار مناسبی دارد. به هر حال ورزش کوهنوردی یک ورزش پر ریسک است و اگر به تجهیزات مناسب آن دقت کافی نداشته باشیم، احتمال بروز آسیب های جسمی وجود دارد.

متاسفانه برخی از کوهنوردان بدون داشتن کفش کوهنوردی، کوهنوردی می‌کنند و انتظار دارند که با بیشترین ایمنی به قله کوه برسند! اما برای داشتن کوهنوردی مناسب، اولین تجهیزاتی که نیاز دارید، یک کفش کوهنوردی مناسب است.

قیمت انواع کفش کوهنوردی

قبل از اینکه بخواهید یک ورزش کوهنوردی را آغاز کنید، باید یک کفش مناسب خریداری کنید. امروزه کفش های کوهنوردی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام می توانند قیمت متفاوتی داشته باشند. به همین خاطر نمی توان به طور دقیق ذکر کرد که قیمت انواع کفش کوهنوردی چقدر است.

اما با توجه به تنوع بسیار زیادی که برای کفش های کوهنوردی وجود دارند، می توانیم متوجه شویم که قیمت کدام از کفش های کوهنوردی بیشتر و کدام کفش های کوهنوردی ارزان تر هستند. پس برای دانستن قیمت انواع کفش کوهنوردی، باید ابتدا با انواع این کفش ها آشنا شوید.

کفش‌ های راهپیمایی

شاید برای شما جالب باشد که بدانید کفش های کوهنوردی، می توانند برای پیاده روی هم مورد استفاده قرار گیرند. کفش‌های راهپیمایی یکی از انواع کفش های کوهنوردی هستند که بیشتر برای پیاده روی در محیط های صاف کوه ها مناسب می باشند. این کفش ها به علت ویژگی هایی که دارند، معمولا قیمت مناسبی را به خود اختصاص داده اند؛ اما به هر حال مناسب افراد ورزشکار و کوهنوردی حرفه ای نیستند؛ چرا که دارای ساق کوتاهی هستند و می توانند باعث ایجاد آسیب در قوزک پا شوند. کفش های راهپیمایی بدلیل ساختار نرم و سبکی که دارند در مصارف روزانه و فعالیت های ورزشی راحت، مورد استفاده قرار می گیرند.

کفش های کوهپیمایی

این نوع از کفش های کوهنوردی برای افرادی که نه زیاد حرفه ای و نه مبتدی می باشند، مناسب است. کفش های کوهپیمایی معمولا انعطاف بالایی دارند و رویه آن ها ضد آب است. بیشتر کفش های کوهپیمایی دارای وزن سبکی می باشند؛ به همین خاطر برای پیاده روی های روی کوه ها و دامنه های کوه ها مناسب هستند. این کفش ها با برخورداری از انعطاف پذیری بالا، نسبت به سایر کفش ها بیشتر مورد توجه ورزشکار قرار می گیرند.

کفش های کوهنوردی

کفش های کوهنوردی یک درجه از کفش های کوهپیمایی گران تر و سنگین تر هستند. در واقع، این کفش ها ساق بلندتری نسبت به کفش های کوهپیمایی دارند و می توانند دارای رویه ضد آب و ضد رطوبت باشند. این نوع کفش ها بیشتر برای افرادی که قصد کوهنوردی های چند روزه و کوتاه را دارند، مناسب هستند. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این کفش، فناوری تنفسی آن ها می باشد که سبب تهویه هوای درون کفش شده و از تعرق و بوی نامطبوع پا جلوگیری خواهد شد. کفی کفش های کوهنوردی طوری طراحی می شوند که از اصطکاک بالایی برخوردار بوده و از لیز خوردن کوهنورد در سطوح مرطوب جلوگیری می نماید.

کفش های کوهنوردی سنگین پوش

اگر قصد انجام کوهنوردی حرفه ای را دارید، به یک کفش کوهنوردی سنگین پوش نیاز دارید. این کفش قیمت نسبتا بالایی نسبت به کفش های ذکر شده دارند و می توانند برای یخ نوردی هم مورد استفاده قرار گیرند. جنس این کفش ها معمولا ضد آب و ضد رطوبت بوده و همچنین، زیره آن ها برای نصب کرامپون هم مناسب می باشد. این نوع کفش ها، بدلیل ساختار تک پوشی که دارند لایه ها از هم جدا نمی شوند و امکان خشک شدن سریع آن ها وجود ندارد و برای کوهنوردی چند روزه گزینه مناسبی نمی باشند چرا که امکان وارد شدن آسیب به پا ها نیز وجود خواهد داشت.

کفش کوهنوردی سنگین دو پوش

اگر دوست دارید که در روزهای سرد زمستانی و برفی کوهنوردی کنید، حتما به یک کفش فوق سنگین نیاز دارید. کفش کوهنوردی سنگین دو پوش، یک کفش بسیار قوی بوده و تقریبا جزء گران ترین کفش های کوهنوردی محسوب می شود. کفش کوهنوردی سنگین دو پوش، مناسب استفاده در فصل زمستان و در مسیرهای برفی می باشد. کفش کوهنوردی دو پوش برای صعود ارتفاعات ۴۰۰۰ تا ۷۰۰۰ متری و دو روزه زمستانی گزینه مناسبی هستند و با نصب کرامپون امکان صعود در مسیر های یخی برای کوهنوردان نیز فراهم می گردد.

کفش هیمالیا نوردی

کفش های کوهنوردی ذکر شده برای صعود مسافت های زیر 7000 متر مناسب هستند؛ اما اگر بخواهید که به ارتفاعات هیمالیا سفر کنید، به یک کفش قوی تر نیاز دارید. این کفش دقیقا مناسب شما است و می تواند با کرامپون، یک کفش بسیار مناسب برای کوهنوردی محسوب شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]