اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106056377515513

مراحل طراحی پوستر دیواری - بخش دوم

کد: 140106056377515513

https://bit.ly/3TjQbwI

، تهران , (اخبار رسمی): در بخش اول این مقاله با مراحل طراحی پوستر دیواری آشنا شدید. در ادامه آن در این بخش با مراحل چاپ آشنا خواهید شد

مراحل طراحی پوستر دیواری - بخش دوم
مراحل طراحی پوستر دیواری - بخش دوم

در بخش اول این مقاله با مراحل طراحی پوستر دیواری آشنا شدید ، و در ادامه آن در این بخش با مراحل چاپ آشنا خواهید شد

در بخش قبل ، نکات مهمی در مورد انتخاب طرح و طراحی را بیان کردیم. اگر شما بهترین طرح رو از برترین طراح هم تحویل بگیرید، اگر چاپ خوبی انجام نشود انگار هیچ کاری انجام نشده است پس ما همراه باشید تا نکاتی در مورد چاپ پوستر دیواری هم بخوانید

 انتخاب چاپخانه

اولین و البته مهم ترین بخش در چاپ پوستر دیواری ، انتخاب چاپخانه ای مناسب و مطمئن هست . شما باید بدانید که چاپخانه ای که انتخاب می کنید از لحاظ فنی و امکانات ، توانایی چاپ پوستر مورد نظر شما را در ابعاد و رنگ های درخواستی شما داشته باشد. توجه کنید که دستگاه‌های چاپ مختلف از نظر ابعاد قابل چاپ، رنگ‌ها و سه بعدی یا دو بعدی بودن طرح دارای محدودیت هستند. بهتر است ابتدا طرح انتخابی خود را به صاحب چاپخانه نشان دهید تا مطمئن شوید که قابل چاپ است.

کاغذ مناسب چاپ پوستر سه بعدی

برای چاپ پوستر دیوار از کاغذ های ساده استفاده نمی کنند و معمولا از چندین متریال خاص استفاد می شود که هر یک دارای ویژگی هایی هستند. اغلب برای تولید پوستر 3 بعدی از کاغذ 4 دسته کاغذ استفاده می شود که محبوبترین محصولات برای طراحی و چاپ پوستر سه بعدی نیز به شمار می روند.

کاغذهای شنی، چرمی، فیبردار و پی وی سی از جمله پرکاربردترین و باکیفیت‌ترین کاغذهای مورد استفاده برای پوستر سه بعدی هستند.

  •     کاغذهای شنی

            در میان این کاغذها کاغذ شنی باکیفیت‌ترین و طبیعتا گران قیمت‌ترین هستند. بافت این کاغذها مثل زمینی پر از شن‌های ریز است. به همین دلیل تصاویر  چاپ شده بر روی آن‌ها طبیعی‌تر به نظر می‌رسند. از سوی دیگر به دلیل بافت خاص این کاغذها می‌توان آن‌ها را انتخاب مناسبی برای چاپ تصاویر طبیعت دانست.

  •      کاغذهای شنی

         همانطور که از نام کاغذ‌های چرمی پیدا است ساختار این کاغذها شبیه به چرم بوده و دارای سطحی براق و درخشان هستند. همین ویژگی سبب می‌شود که طرح‌های چاپ شده بر روی آن‌ها نیز درخشان و براق به نظر برسند.

  • کاغذهای فیبردار

        کاغذهای فیبردار به دلیل قیمت مناسب‌تر و کیفیت قابل قبول بسیار پرمصرف هستند. این کاغذها کمی مات بوده و برای چاپ تصاویر با رنگ‌های روشن مناسب هستند. چرا که ماتی خود کاغذ باعث مات‌تر شدن رنگ‌های تیره می‌شود.

  • کاغذ پی وی سی

       کاغذ پی وی سی نیز به دلیل مقاومت و دوام بالا بسیار مناسب است. برای کسانی که تا مدت‌ها قصد تعویض دکوراسیون داخلی را ندارند، استفاده از این کاغذها بسیار مناسب است. به علاوه اینکه اگر در خانه خود بچه بازیگوش یا حیوان خانگی دارید می‌توانید به راحتی از پوسترهای 3 بعدی چاپ شده بر روی پی وی سی استفاده کنید.

بررسی کیفیت رنگ‌ها

پس از انتخاب کاغذ باید مطمئن شوید که دستگاه چاپ چاپخانه قادر به چاپ رنگ‌های استفاده شده در تصویر موردنظر شما هست. شما می‌توانید در مرحله طراحی علاج واقعه را پیش از وقوع کرده و با دریافت دفترچه رنگ‌های چاپخانه کد رنگ‌های قابل چاپ را به طراح بدهید. به این ترتیب طراح رنگ‌های تصویر را به گونه‌ای انتخاب می‌کند که به خوبی چاپ شوند. اما اگر این کار را نکردید، باید فایل طراحی شده را برای چاپخانه بفرستید تا از چاپ صحیح رنگ‌ها مطمئن شوید.

شما می توانید برای انتخاب یک پوستر دیواری مناسب که تمام موارد بیان شده بخش های اول و دوم این مقاله را شامل شود و محصول نهایی ، پوستری زیبا و با کیفیت در کنار هزینه ای معقول و مناسب باشد به فروشگاه اینترنتی سیمین ساز سر بزنید و از مشاوره مشاوران ما برای انتخاب پوستر دیواری استفاده کنید.

همچنین می توانید انواع طرح های پوستر دیواری را در صفحه پوستر دیواری فروشگاه سیمین ساز را مشاهده کنید و سفارش خود را از طرح های آماده که در سایت هست هم ثبت نمایید.

راه های ارتباطی با ما:

سایت: 

https://siminsaz.ir/

شماره تماس:

02177366058

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با هدف فروش مستقیم محصولات دکوراسیون داخلی از جمله کاغذ دیواری پوستر دیواری پارکت لمینت و کفپوش و همچنین محصولات دکوراتیو مانند رومیزی و رانر، کوسن، انواع پرده و آینه دکوری شروع به فعالیت نموده است. خرید انواع محصولات دکوراسیون داخلی دقدقه ی این روزای بیشتر افراد است. زیرا زمان بسیار زیادی باید صرف خرید از فروشگاه ها شود. و امکان مقایسه ی محصولات در بسیاری از موارد وجود ندارد. در این میان افرادی که این محصولات را بصورت اینترنتی خرید می کنند شانس خرید بهتری را به خودشان می دهند. زیرا می توانند قیمت ها را مقایسه کنند و محصولات زیادی را ببینند بدون اینکه زمان زیادی صرف نمایند. فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با فراهم آوردن امکان یک خرید صحیح و بدون تردید را به شما می دهد. زیرا موارد مورد نیاز مشتریان را نیازسنجی کرده و آنها را به بهترین شکل ممکن فراهم نموده است. تلاش ما در فروشگاه سیمین ساز بر این است که با قیمت های منصفانه بتوانیم یک موقعیت مناسب برای خرید در هر شرایط و با هر توان مالی را فراهم کنیم. و این فقط یک شعار نیست. شما میتوانید با مقایسه ی قیمت ها به صحت آن پی ببرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]