اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106056379119100

خرید و قیمت لوازم یدکی کیا اپتیما

کد: 140106056379119100

https://bit.ly/3pRJ6WN

، (اخبار رسمی): قطعات خودرو کیا یکی بهترین و باکیفیت ترین قطعات خودرو است، این بخشی از گروه شرکت هایی به نام گروه موتور هیوندای را تشکیل می‌دهد.

مروری بر تاریخچه کیا اپتیما:

کیا اپتیما جانشنین کیا کالروس است و یک سدان در 4 ستیز متوسط و از سال 2000 در حال تولید است. نسل چهارم خودروی سایز متوسط کره ای در سال 2015 عرضه شد. در طول تولید آن، طراحی چندین بار به طور قابل توجهی بهبود یافت. حتی خودروهای نسل دوم از قبل بسیار متفاوت از مدل های قبلی خود به نظر می رسیدند. در سال 2008 اپتیما همچنین یک مشبک رادیاتور "دماغ ببر" دریافت کرد، مدل های قدیمی تر از خوردگی خفیف رنج می برند.

آیا برای کیا اپتیما خود به قطعات خودرو نیاز دارید؟

شما به جای مناسب آمده اید! فروشگاه قطعات اصلی کیا و هیوندا ربانی پارت با طیف گسترده ای از محصولات و جستجوی آسان به شما این امکان را می دهد که به سرعت قطعات خودروی الازم برای خودروهای کیا اپتیما را پیدا کنید. این فروشگاه اماده ارسال سریع وآسان به سراسر کشور است و تمامی محصولات ما شامل گارانتی اصلی می باشد. توجه داشته باشین با ارائه شماره کد فنی صحیح و تخصصی تمامی قطعات در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.

آیا کیا اپتیما 2020 خودروی دست دوم خوبی است؟

بله، اپتیما 2020 خودروی دست دوم خوبی است. این سدان سواری مجلل، کابینی زیبا، صندوق عقب بزرگ، و سیستم مطالعات سرگرمی مجهز و با کاربری آسان را ارائه می‌دهد. همچنین دارای ویژگی های ایمنی است و یکی از بالاترین امتیازات ایمنی را در کلاس خودرو های سایز متوسط دارد.

در اینجا تغییرات کلیدی کیا اپتیما در چند سال اخیر آمده است:

2017: ترمز اضطراری خودکار جلو، کروز کنترل تطبیقی، چراغ های جلوی تطبیقی و چراغ های جلوی خودکار در دسترس شد.

2018: حسگر های پارک عقب، نظارت بر نقاط کور و هشدار ترافیک متقاطع عقب به لیست ویژگی های استاندارد اضافه شدند.

2019: ویژگی های ایمنی استاندارد بیشتری را به دست آورد، استایل بیرونی تازه شده.

2021: سال گذشته در تولید، با کیا برای سال 2021 جایگزین شد.

کیا اپتیما LX

کیا اپتیما lx دارای صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، بلوتوث، اپل کارپلی، اندروید اتو، استریو با شش بلندگو، پورت یو اس بی رینگ های آلیاژی، دوربین دید عقب و مجموعه راننده کیا درایو است. فناوری کمکی که شامل نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار جلو، کمک حفظ خطوط، هشدار خروج از خط، کمک تغییر خط، مانیتور توجه راننده و سنسور های پارک عقب است.

کیا اپتیما s

چند پیشرفت اسپرت مانند اسپویلر عقب، رینگ های آلیاژی بزرگ تر و صندلی های اسپرت با چرم مصنوعی اضافه میکند. همچنین یک صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی، یک فرمان با روکش چرمی و ورودی بدون کلید مجاورت دریافت خواهید کرد. برخی از مدل ها ممکن است دارای بسته بندی تودوزی چرمی، گرمکن صندلی های جلو، فرمان گرمشونده و سانروف پانوراما اضافه باشد.

کیا اپتیما EX

علاوه بر موتور توربو شارژ، از رادیو ماهواره ای، شارژ دستگاه بیسیم، دو پورت یو اس بی دیگر، ترمز دستی الکترونیکی، کنترل آب و هوای خودکار دو منطق های، کروز کنترل تطبیقی، صندلی های چرمی و صندلی های جلوی گرمکن بهره میبرد. صندلی های جلو تهویه شونده، صندلی راننده با تنظیمات برقی اضافی، صندلی سرنشین جلو با قابلیت تنظیم برقی می باشند، یک فرمان گرم کن و یک سانروف هم دارا هستند.

کیا اپتیما sx

علاوه برکروم ساتن، سیستم تعلیق اسپرت، کالیپر های ترمز قرمز و فرمان پایین تخت با شیفتر های پدال را دارد.

ویژگی های استاندارد کمک راننده در کیا اپتیما

  • هشدار برخورد رو به جلو
  • ترمز اضطراری خودکار به جلو
  • تشخیص عابر پیاده
  • سنسور های پارک عقب
  • کمک تغییر خط
  • هشدار خروج از خط
  • کمک حفظ خط
  • نظارت بر نقاط کور مانیتور توجه راننده
  • دوربین دید عقب هشدار ترافیک متقابل عقب
  • چراغ های جلو اتوماتی
  • کیا اپتیما 2020 در مقابل رقبا

هیوندای سوناتا خودروی سایز متوسط خوبی است، اما اپتیما بهتر است. دارای امتیاز ایمنی بالا، هندلینگ تیزتر و گزینه موتور توربو شارژ قوی تر است.

صندلی اپتیما 2020 چند نفر دارد؟

اپتیما 2020 یک سدان پنج صندلی است. فضای پای زیادی در جلو و عقب وجود دارد. فضای سر از جلو خوب است و بزرگسالان با اندازه متوسط نیز فضای سر کافی در پشت خواهند داشت، اگر چه ممکن است برای افراد قد بلندتر کمی تنگ باشد. صندلی های هر دو ردیف پشتیبان هستند و در رانندگی های طولانی راحت میمانند.

مشاورین لوازم یدکی کیا اپتیما

نمایندگی ربانی پارت مشاوره تخصصی خود را در خصوص مسائل فنی قطعات در صورت سواالت شما عزیزان ارائه نخواهند داد. لازم به ذکر است چناتچه در خرید قطعات لوازم یدکی کیا اشتباهی رخ دهد با مشاورین ما در میان گذاشته و بدون پرداخت هزینه اضاف سفارشات به دست شما خواهد رسید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]