اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106066381419510

نکات مهم در خرید دستگاه هیتر ارزان قیمت

چه فاکتورهایی باید در خریدن دستگاه هیتر ارزان قیمت مد نظر قرار گیرد؟

کد: 140106066381419510

https://bit.ly/3wDub6q

، (اخبار رسمی): بسیاری از افراد به دنبال بخاری های ارزان و در عین حال باکیفیت برای مکان هایی مانند گلخانه، مرغداری، قارچ و ... هستند. بنابراین می توان گفت که کاربر برای افزایش کارایی آن گزینه دیگری جز خرید بخاری ارزان قیمت نمی بیند.

چه فاکتورهایی باید در خریدن دستگاه هیتر ارزان قیمت مد نظر قرار گیرد ؟
چه فاکتورهایی باید در خریدن دستگاه هیتر ارزان قیمت مد نظر قرار گیرد؟

بسیاری از افراد به دنبال بخاری های ارزان و در عین حال باکیفیت برای مکان هایی مانند گلخانه، مرغداری، قارچ و ... هستند. بنابراین می توان گفت که کاربر برای افزایش کارایی آن گزینه دیگری جز خرید بخاری ارزان قیمت نمی بیند. در این مقاله تمامی ویژگی هایی که کاربر در هنگام خرید بخاری باید در نظر بگیرد را بیان می کنیم، اگر قصد خرید بخاری ارزان قیمت را دارید حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.
ارزان
بخاری چیست؟
بخاری وسیله ای است که گرمای لازم را به مکان های مختلف میرساند. هیتر صنعتی در چه مکان هایی استفاده می شود؟ انواع مختلفی از بخاری ها بسته به سلیقه کاربر وجود دارد. بخاری ها از نظر کاربری به بخاری خانگی، کارگاهی و صنعتی و از نظر مصرف سوخت به بخاری برقی، گازی و گازوئیلی تقسیم می شوند.
هنگام خرید بخاری ارزان قیمت باید به چه نکاتی توجه کرد؟
بدنه کوره
از زمان روشن شدن بخاری تا خاموش شدن آن، فر دائماً در معرض آتش مستقیم قرار می گیرد و گاهی اوقات تا 700 درجه گرم می شود. بنابراین می توان گفت جنس بدنه بخاری بسیار مهم است و باید به گونه ای باشد که زیر حرارت شدید آتش نپوسد. بخاری های ارزان و بی کیفیت دارای کوره های فولادی ضخیم هستند، اگرچه ضخامت مناسبی دارند اما مقاومت آنها برای این گرما زیاد نخواهد بود.
همچنین هر بار که بخاری خاموش و روشن می شود، یک ورق فلزی جزئی از کوره خارج می شود. کوره های فولادی در کمتر از 1 سال کاملا پوسیده می شوند. در ضمن بخاریهای با کیفیت دارای کوره ای با بدنه فولادی هستند. فولاد در برابر تماس مستقیم با آتش و دمای بالا کاملاً مقاوم است و سالها پوسیده نمی شود. در بخاری استاندارد، اولین کوره و منیفولد باید از فولاد باشد.
نوع کوره تاثیر بسزایی در قیمت نهایی محصول خواهد داشت.
نهاد خارجی
چندین نوع بدنه در بخاری استفاده می شود که از نظر مقاومت در برابر زنگ زدگی شرایط متفاوتی دارند:
بدنه استیل: بخاری های بدنه استیل نسبت به مدل های مشابه قیمت بیشتری دارند. این بدنه در برابر هر نوع آب و رطوبت کاملا مقاوم بوده و در نتیجه عمر طولانی خواهد داشت. این موجود زنده به ویژه در گلخانه های بسیار مرطوب بهترین انتخاب خواهد بود.
بدنه گالوانیزه: بدنه گالوانیزه در وسایل گرمایشی بدنه ای فلزی است که با رنگ کوره ای روکش شده است. این رنگ در دمای بسیار بالا با نیکل و قلع مخلوط شده و روی دستگاه اسپری می شود. استفاده از این نوع رنگ به میزان قابل توجهی از دستگاه در برابر اکسیداسیون و خط و خش محافظت می کند. قیمت این دستگاه ها نسبت به نمونه های فولادی کمتر است.
بدنه فلزی: بدنه فلزی در دستگاه های ارزان قیمت استفاده می شود. این دستگاه ها از رنگ معمولی استفاده می کنند و فلز نیز نازک است. قیمت تمام شده این نوع بخاری پایین است و در نتیجه جزو ارزان ترین بخاری ها به حساب می آیند. به دلیل احتمال زیاد زنگ زدگی، عمر این دستگاهها کوتاه بوده و هزینه های نگهداری و ... افزایش می یابد.
جوشکاری
نوع جوش می تواند یکی از مواردی باشد که بسیاری از افراد هنگام خرید کپسول آتش نشانی از آن غافل شده و از آن غافل می شوند. اگر از جوشکاری معمولی استفاده می کنید، به دلیل وجود اکسیژن در ناحیه جوش، ناحیه جوش به مرور زمان واکنش نشان می دهد و مشکلاتی را ایجاد می کند. در واقع چندین سال است که از جوشکاری در صنعت استفاده نمی شود. جوشکاری باید توسط جوش گازی میگ ماگ انجام شود. جوش گازی به این معنی است که محل جوش بدون اکسیژن است و از مشکلات زنگ زدگی جلوگیری می کند.
بخاری جوشکاری
رزرو شده جدایش، جدایی
یکی دیگر از عوامل بسیار مهمی که در هنگام خرید بخاری باید در نظر گرفت عایق بودن آن است. اگر قصد خرید بخاری ارزان قیمت را دارید باید در نظر داشته باشید که برای کاهش هزینه های ساخت این بخاری، عایق کاری به درستی انجام نمی شود. در مورد این بخاری میزان پشم سنگ قرار داده شده به عنوان عایق در لایه های بدنه بخاری بسیار کم و نازک است و در نتیجه تلفات و مصرف حرارت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. رعایت استانداردها و اصول عایق در طراحی بخاری از یک سو باعث افزایش راندمان و از سوی دیگر کاهش مصرف انرژی می شود.
لازم به ذکر است که اکثر بخاری های گلخانه از عایق استفاده نمی کنند. به این دلیل که هوای گرم تولید شده مستقیماً به محیط گلخانه منتقل میشود، بنابراین هیچ اتلاف انرژی از طریق گرما از بدن وجود ندارد. اما مشکل عایق کاری این است که بخاری باید خارج از سالن استفاده شود.

در صورتی که گلخانه دار به هر دلیلی نیاز به استفاده از بخاری در خارج از ساختمان داشته باشد و تنها گرمای خروجی از طریق لوله های مخصوص وارد ساختمان شود، استفاده از عایق بسیار مهم است. این نوع سیستم در داخل واحد عایق بندی می شود و از خروج هوای گرم از داخل بدنه یا ورود هوای سرد به بدنه جلوگیری می کند و در نتیجه راندمان بخاری را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]