اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106076384910551

تضمین معامله امن در سریع‌ترین زمان با خودرو 45

کد: 140106076384910551

https://bit.ly/3KugTPh

، تهران , (اخبار رسمی): روز ۱۹ مردادماه، جمعی از خبرنگاران استارتاپی و خودرویی از شعبه جنت آباد «خودرو45»، به عنوان یکی از شرکت‌های فعال و پیشرو در حوزه فروش خودروهای کارکرده، بازدید کردند و با چگونگی کارشناسی و فروش خودرو در این مجموعه آشنا شدند.

تضمین معامله امن در سریع‌ترین زمان با خودرو45
تضمین معامله امن در سریع‌ترین زمان با خودرو 45
تضمین معامله امن در سریع‌ترین زمان با خودرو45
تضمین معامله امن در سریع‌ترین زمان با خودرو 45
تضمین معامله امن در سریع‌ترین زمان با خودرو45
تضمین معامله امن در سریع‌ترین زمان با خودرو 45

مدیران این شرکت با اشاره به آمار 500 هزارتایی از شکایات خودرویی در کشور اشاره کردند: «آمار شکایت قضایی از خودرو45 صفر است. این آمار نشان می‌دهد که خودرو45 یکی از امن‌ترین بسترهای فروش خودروهای کارکرده در بازار پرریسک خودروست.»

در جریان بازدید خبرنگاران از شعبه جنت آباد این مجموعه، احسان گائینی مدیر فروش خودرو45 بیان کرد: «ممنوعیت واردات خودرو و افزایش نرخ ارز در سال‌های اخیر خودرو را به یک کالای سرمایه‌ای تبدیل کرده است. بنابراین کسانی که قصد معامله خودرو دارند، نسبت به گذشته حساسیت‌های بیشتری به خرج می‌دهند. در سال‌های نه چندان دور، راه‌های خرید و فروش خودرو به معامله مستقیم با خریدار یا مراجعه و اعتماد به دلالان خلاصه می‌شد. اما طی سال‌های اخیر روش‌های نوین هم وارد عرصه معامله خودرو شده‌‌اند.»

به گفته او، تسهیل معامله خودرو به واسطه یک تیم متخصص یکی از اهداف ما در این مجموعه است و طی چهارسال اخیر تلاش کردیم در بازار پر تلاطم خودروهای دست دوم، سهم قابل توجهی از معاملات را امن و تضمین کنیم.

گائینی ادامه داد: «در حال حاضر سایت‌ها و پلتفرم‌های گوناگونی برای خرید و فروش خودرو در دسترس کاربران قرار دارد. اما از آنجایی که معامله اینترنتی همیشه با چالش‌هایی روبه‌رو بوده است، انتخاب پلتفرمی امن برای خرید و فروش خودرو (که امروز بخش مهمی از سرمایه افراد را تشکیل می‌دهد) بیش از گذشته حائز اهمیت است.»

مدیر فروش خودرو45 تصریح کرد: «اینترنت در دنیای امروز به بخش جدانشدنی زندگی انسان مدرن تبدیل شده و ارزش زمان در عصر معاصر بیش از همیشه مورد توجه قرار می‌گیرد. به همین دلیل افراد بسیاری ترجیح می‌دهند کارهای خود را با استفاده از اینترنت انجام دهند. به همین دلیل معامله خودرو نیز از طریق اینترنت در سال‌های اخیر رونق گرفته است.»

او افزود: «در همین راستا تلاش می‌شود همزمان با گسترش فرهنگ استفاده از خدمات آنلاین، امنیت معاملات هم بیش از پیش حفظ شود.»

روند کارشناسی و تعیین قیمت خودروها

همزمان با بازدید خبرنگاران از روند کارشناسی و تعیین قیمت خودروها در شعبه خودرو45، مدیر بازاریابی خودرو45، با اشاره به وضعیت بازار معاملات خودرو طی سال‌های اخیر گفت: «این روزها بازار معاملات دست دوم خودرو، روش‌های خرید و فروش جدیدی را تجربه می‌کند. در این مدت استارتاپ‌های مختلفی وارد این بازار شده‌اند و با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، معامله‌ای آسان‌تر را برای خریداران و فروشندگان خودرو فراهم می‌کنند؛ اما آنچه امروز برای ما مهم است، ایجاد تجربه معاله ‌امن برای مشتریان است.»

مجید قاقازانی تاکید کرد: «امروزه خودرو دیگر یک کالای مصرفی نیست و موانع متعدد بر سر راه این صنعت نیز طی سال‌های اخیر کم نبوده است. با این حال تلاش داریم با ایجاد فضایی امن، ریسک معامله خودروهای کارکرده را کمتر کنیم.»

وی با اشاره به افزایش تعداد شعب این مجموعه در سایر استان‌های کشور گفت: «شعب این شرکت تا پایان 1401 به 30 شعبه افزایش خواهد یافت.»

مجموعه خودرو45 به پاس قدردانی از اصحاب رسانه که همواره در کنار کسب و کارهای جدید بوده اند، بازدید برخی از خبرنگاران استارتاپی و خودرویی را به مناسبت 17 مردادماه روز خبرنگار تدارک دید. البته این بازدید در روز 19 مردادماه در شعبه جنت آباد خودرو45 انجام شد و این مجموعه اعلام کرده است که روند بازدید و مشاهده فرآیند فروش ماشین‌های کارکرده با خودرو45 به صورت ماهانه با حضور اصحاب رسانه ادامه دارد.

فعالیت خودرو۴۵ چیست؟

خودرو45، یکی از پلتفرم‌های خرید و فروش خودرو کارکرده است که طول ۴ سال فعالیت مداوم خود در بازار خودرو تلاش کرده علاوه بر تعدیل قیمت خودرو کارکرده، محیطی امن و معامله‌ای سریع و آسان را برای مشتریان خود فراهم کند.

مراحل فروش ماشین با خودرو45 قیمت بالای خودرو، معامله آن را به یکی از معاملات پرریسک تبدیل کرده است. بنابراین متقاضیان خرید و فروش خودروهای کارکرده به دنبال بهره‌گیری از خدمات کسانی هستند که علاوه بر تامین امنیت، بتوانند تجربه معامله‌ای آسان و سریع را برایشان فراهم کند.

متقاضی فروش ماشین، در نخستین گام باید به وبسایت خودرو۴۵ مراجعه کرده و مشخصاتی همچون برند خودرو، سال ساخت، کارکرد و تریم در فرم درخواست فروش را تکمیل و در نهایت با یک درخواست آن را ثبت کند.

پس از تکمیل این فرم، کارشناسان این شرکت با فرد متقاضی تماس می‌گیرند تا زمانی را برای حضور در یکی از ۱۲ شعبه خودرو45 و کارشناسی خودرو هماهنگ کنند.

کارشناسی و کشف قیمت در 45 دقیقه حضور فروشنده ماشین دست دوم در یکی از شعبه‌های خودرو۴۵، به معنی آغاز فرآیند فروش خودرو است. کارشناسان متخصص فنی در شعب تمامی خودروها را در سه بخش فنی، ظاهری و اصالت اسناد و مدارک در ۱۴۵ مورد در مدت زمان 45 دقیقه بررسی می‌کنند و در نهایت با توجه به گزارش سلامت خودرو، تعیین قیمت انجام می‎شود.

پرونده کارشناسی خودرو‌ها به صورت کامل و دقیق در نرم‌افزاری آنلاین در اختیار مشتریان مجاز این شرکت قرار می‌گیرند تا طی مدت کوتاهی در یک رقابت آنلاین، قیمت نهایی خودرو مشخص شده و به فروشنده اعلام شود. در صورت رضایت فروشنده از قیمت پیشنهادی، مراحل نهایی یعنی انتقال سند و واریز وجه انجام می‌شود.

انتقال سند و واریز وجه زمانی که فروشنده رضایت خود را از قیمت پیشنهادی کارشناسان این شرکت اعلام کند، فرآیند انتقال سند و واریز وجه به جریان می‌افتد. به همین منظور زمانی برای حضور فروشنده خودرو در دفترخانه تعیین می‌شود تا به کارشناسان خودرو۴۵ برای انجام امور اداری، از قبیل پرداخت مالیات، تعویض پلاک و... وکالت‌نامه فروش داده شود. این تنها حضور فروشنده در دفترخانه خواهد بود و انجام باقی امور بر عهده کارشناسان این شرکت است. پس از تنظیم قرارداد رسمی، خودرو و اقلامی همچون سوئیچ یدک، بیمه‌نامه، کارت سوخت، کارت ماشین، برگه معاینه فنی و… به طور کامل از فروشنده تحویل گرفته خواهند شد تا به فرد خریدار تحویل داده شوند.

وجه مورد توافق تنها پس از یک روز کاری به صورت کامل به حساب فروشنده منتقل خواهد شد.

صفر تا صد خدمات فروش خودروهای کارکرده تمامی مراحل فروش خودرو در این شرکت از زمان تکمیل فرم و درخواست فروش تا دریافت وجه و انتقال سند به صورت رایگان توسط کارشناسان این مجموعه انجام می‌شود.

تجربه شیرین یک معامله آسان، امن و فوری دلایل مهمی هستند که فروشندگان خودرو به جای مراجعه به بازار واسطه گری ماشین‌های کارکرده، خودرو۴۵ را برای فروش خودرویشان انتخاب کنند. از سوی دیگر فروش فوری و یک روزه خودرو به همراه دریافت وجه نقد در کمترین زمان ممکن از دلایل دیگری است که فروشندگان خودرو را جذب این پلتفرم خرید و فروش خودرو کارکرده می‌کند.

آدرس شعب خودرو45  مجموعه خودرو45 با بیش از 13 شعبه فعال در 8 استان کشور، آماده خدمات رسانی فرایند فروش خودروهای کارکرده در بازار است.

  • تهران (شیخ بهایی- پونک- خانی آباد- جنت آباد- تهرانپارس- هروی)
  •  ساری خیابان آزادی چهارم «شهید کریمیان» – بلوار آزادی – روبروی سازمان جهادکشاورزی استان - جنب رستوران چیندکا – طبقه همکف)
  •  آمل (خیابان هراز «امام خمینی»، بعد از آفتاب ۹۴ ، سی متر جلوتر از دور برگردون)
  •  اهواز (میدان چهارشیر «شهید بندر»، ابتدای خیابان مدرس، کلینیک خودرویی منصوری)
  •  شیراز (بلوار آزادی، خیابان سمیه خیابان حدادی پلاک 16)
  •  اصفهان (بلوار چمران، لاین کندرو از سمت خیابان کاوه بعد از خیابان فاطمیه بین کوچه‌های 47 و 49)
  •  مشهد (بلوار صارمی، پایین تر از میدان حر، بین صارمی ۵ و ۷، جنب ساختمان شماره۱۵)
  • کرج (میدان کرج - خیابان چالوس «جانبازان» - روبروی باغ دریانی - پلاک 336)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خودرو45

سامانه خرید و فروش خودرو به صورت آنلاین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]